abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128275833
In je openingspost staat dat je 5 dagen al super vind. Je moet niet zo zeuren, ga naar een reisbureau als je zelf niks kan vinden op het internet.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 26 juni 2013 @ 12:54:03 #252
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_128276055
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef larsico het volgende:

[Wat moet je in Amerika als je toch alleen maar in pretparken gaat zitten]

Inderdaad
Beetje onterecht vooroordeel. Heb zelf een Florida-vakantie gedaan waarbij Orlando als uitvalsbasis is gedaan en een pretparkbezoek is daar meer een ervaring, dan hier van ride naar ride lopen. Orlando heeft jaarlijks de meeste toeristen wereldwijd op bezoek en mensen komen fanatiek terug.

Niet zo gek. Bijna altijd goed weer (voor- en naseizoen is het ideaal), strand is vlakbij, goed en goedkoop eten, goedkoop shoppen, Amerikaanse cultuur opsnuiven, en prima start voor rondje richting Miami, Space Center en Everglades.

En nee, je ziet niet alles van Amerika. Maar dat kan ook niet in één vakantie. Heb inmiddels ook het stukje NYC - PA - Washington bezocht, en volgend jaar is de westkust aan de beurt. Allemaal totaal verschillende vakanties. Florida is wel een onderdeel van de States en écht een hele geschikte vakantiebestemming.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roberto_BOZ op 26-06-2013 13:26:04 (leestekens) ]
pi_128277011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Beetje onterecht vooroordeel. Heb zelf een Florida-vakantie gedaan waarbij Orlando als uitvalsbasis is gedaan en een pretparkbezoek is daar meer een ervaring dan hier van ride naar ride lopen. Orlando heeft jaarlijks de meeste toeristen wereldwijd op bezoek en mensen komen fanatiek terug.

Niet zo gek. Bijna altijd goed weer (voor- en naseizoen is het ideaal), strand is vlakbij, goed en goedkoop eten, goedkoop shoppen, Amerikaanse cultuur opsnuiven, en prima start voor rondje richting Miami, Space Center en Everglades.

En nee, je ziet niet alles van Amerika. Maar dat kan ook niet in één vakantie. Heb inmiddels ook het stukje NYC -PA - Washington bezocht, en volgend jaar is de westkust aan de beurt. Allemaal totaal verschillende vakantie. Florida is wel een onderdeel van de States en écht een hele geschikte vakantiebestemming.
Inderdaad!
pi_128278076
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:54 schreef Roberto_BOZ het volgende:

Heb zelf een Florida-vakantie gedaan waarbij Orlando als uitvalsbasis is gedaan en een pretparkbezoek is daar meer een ervaring, dan hier van ride naar ride lopen.
Wat een onzin. Ben in Universal Studios geweest en vond het best een tof park maar het was net als hier gewoon van ride naar ride lopen en af en toe wat eten / drinken. Het is echt niet anders dan de Efteling of Disneyland Parijs.
pi_128278398
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ben in Universal Studios geweest en vond het best een tof park maar het was net als hier gewoon van ride naar ride lopen en af en toe wat eten / drinken. Het is echt niet anders dan de Efteling of Disneyland Parijs.
hier ben ik het wel mee eens

nou ja je hebt er veel amerikanen, die zijn een attractie op zich, maar dat is het enige verschil
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_128278710
Het is gewoon wel een andere beleving en ook zeker kwa attracties!!!! En de sfeer, tjaa anders!!
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 13:57:06 #257
45833 crew  Fogel
pi_128278751
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:56 schreef larsvh12 het volgende:
Het is gewoon wel een andere beleving en ook zeker kwa attracties!!!! En de sfeer, tjaa anders!!
Oh, je bent er al geweest?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_128278803
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef Fogel het volgende:

[..]

Oh, je bent er al geweest?
Nee maar wel van vrienden gehoord dus shut up en zoek zelf een topic waar je je wel nuttige info hebt dan andere topics verzieken -.-
pi_128278821
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:58 schreef larsvh12 het volgende:

[..]

Nee maar wel van vrienden gehoord dus shut up en zoek zelf een topic waar je je wel nuttige info hebt dan andere topics verzieken -.-
  Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 13:59:37 #260
45833 crew  Fogel
pi_128278878
quote:

[..]

Nee maar wel van vrienden gehoord dus shut up en zoek zelf een topic waar je je wel nuttige inde hebt dan andere topics verzieken -.-
Ik verziek niks en je hebt al nuttige info gehad.
Geef copycat eens antwoord? Dan lever je zelf een nuttige bijdrage ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_128279063
quote:
Onzin. Ben in meerdere pretparken in de VS en Europa geweest en het is gewoon dezelfde beleving. Dure entree, duur eten, dure souvenis, als je pech hebt een uur wachten in de rij voor een attractie van 2 minuten.

De sfeer? Tsja, die is ook hetzelfde.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 26 juni 2013 @ 14:12:38 #262
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_128279420
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ook Disney World bezocht? De combinatie van waterparken, rides, uitgaansdistricten en het goede weer vind je nergens anders. Maar je moet er wel van houden en het zal ook zeker niet voor iedereen zijn. Als iedereen hetzelfde leuk zou vinden, wordt het op de vakantieplekken wel erg druk ;)
pi_128279851
quote:
Ik ben in california, florida en parijs geweest en ze zijn allemaal het zelfde

ja in amerika heb je meer extra parken en rondom maar je zegt zelf al dat je maar naar 1 park zult gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_128293373
Hier spreekt papa.

quote:

[..]

Wel beetje respect naar oudere mensen he }:|.

Trouwens het is bed tijd.
pi_128298658
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:18 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Hier spreekt papa.

[..]

Wel beetje respect naar oudere mensen he }:|.

Trouwens het is bed tijd.
Ga zelf maar naar bed,
pi_128304176
MGM studio's
Universal
Gatorland
Disney world
JFK space center
Wet 'n' wild

Genoeg vertier in Orlando!

[ Bericht 3% gewijzigd door starla op 26-06-2013 23:28:34 ]
I feel kinda Locrian today
pi_128311166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:12 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Ook Disney World bezocht? De combinatie van waterparken, rides, uitgaansdistricten en het goede weer vind je nergens anders. Maar je moet er wel van houden en het zal ook zeker niet voor iedereen zijn. Als iedereen hetzelfde leuk zou vinden, wordt het op de vakantieplekken wel erg druk ;)
Ja, er zijn inderdaad meer parken maar zoals TS al zegt, ze gaan maar 1 park bezoeken. 1 dagje naar Disneyworld Florida is echt niet zoveel anders dan een dagje naar Disneyland Parijs. Er is maar zoveel dat je kan doen tijdens een enkel bezoek aan een park.

Die uitgaangsdistricten zijn trouwens te suf voor woorden. Dikke vette Amerikanen die burgers en bier naar binnen aan het werken zijn. Nee dank je. Niets voor mij. Ja, om te eten wellicht maar zeker niet om "uit te gaan".
pi_128318034
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Het ligt er maar net aan wat je wil
NY heeft alle bekende hoogtepunten
Orlando heeft zon, strand, disney en andere pretparken
Optelsom maakt dus dat Orlando de beste optie is TS.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef larsvh12 het volgende:
Hallo,
Ik ben 13 en zou graag met mijn gezin naar amerika willen. We zijn met 5.
2 volwassene en drie kinderen. In de herfstvakantie 5 dagen ongeveer lijkt me al super!
Maar welke stad is leuker? Ook voor de kinderen?
Ik heb al wat gevonden: Naar orlando met vliegen en hotel en huurauto voor 3.800 euro.
Veel of kan goedkoper?
Ik hoor jullie tips en ervaringen graag over de steden en de prijzen.
Groetjes!
Eerdere bezoeken aan Universal/Disneyland CA

Disneyworld Florida is nog groter en heb je aan 1 dag bezoek niet genoeg!

Huisje huren? O-)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 12:52:43 ]
pi_128332295
Mijn god :')
pi_130279545
Nou? Hoe staat 't met de plannen?
Ja doei.
pi_131914397
En waar ga je over een paar dagen heen? *O*
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 7 oktober 2013 @ 08:14:10 #272
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_131927251
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
En waar ga je over een paar dagen heen? *O*
Ik ben ook nieuwsgierig wat het is geworden....
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_136367557
Voor de mensen die benieuwd zijn naar het/een vervolg: TRV / Vakantie, iemand leuk idee?
Ja doei.
pi_136367586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar het/een vervolg: TRV / Vakantie, iemand leuk idee?
OMG bedankt! O+ _O-
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')