"Heel erg" toeristisch is de meubelboulevard met Pasen, zeg maar. Je komt al snel in grote hotelketens in grote hotelplaatsen: veel beton met veel winkeltjes die allerlei zooi (goed danwel minder goed) verkopen. In het hoogseizoen sta je in de file als je de Teide op wilt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef larsvh12 het volgende:
Kan je daar misschien iets meer over vertellen? We zijn trouwens al in frankrijk, oostenrijk, duitsland, Hongarije, België en Spanje geweest. Dat wil niet veel zeggen want bijvoorbeeld Spanje is heel groot. Wat is ''heel erg'' toeristisch?
Nee, je hebt geen geldquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:09 schreef larsvh12 het volgende:
Kom maar gewoon met ideeën en ervaringen van een hele leuke vakantie en schat hoe duur het ong was. Dan kan ik zelf beslissen of het te doen is of niet. Ik heb niet echt een specifiek geldbedrag.
Ben jij dat kind van twaalf of van veertien?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:09 schreef larsvh12 het volgende:
Kom maar gewoon met ideeën en ervaringen van een hele leuke vakantie en schat hoe duur het ong was. Dan kan ik zelf beslissen of het te doen is of niet. Ik heb niet echt een specifiek geldbedrag.
TRV / In de herfstvakantie naar Orlando of New york. Wat is leukerquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij dat kind van twaalf of van veertien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
12. Staat toch in de naam!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij dat kind van twaalf of van veertien?
Maar! Dat was hij in maart 2013 ook al.quote:
Vraag je moeder liever of je weer aan je huiswerk mag en of ze haar taken als opvoeder weer kan oppakken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef larsvh12 het volgende:
Wat doet dat er toe. Heb dit topic in opdracht van me ouders gestart. En dit keer niet iets over Amerika wat toch nog niet gaan gebeuren dit jaar maar dit keer willen me ouders het ook serieus.
Hij is het oudere kind.quote:
Ik vind het wel slim van je oudersquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef larsvh12 het volgende:
Wat doet dat er toe. Heb dit topic in opdracht van me ouders gestart. En dit keer niet iets over Amerika wat toch nog niet gaan gebeuren dit jaar maar dit keer willen me ouders het ook serieus.
Doe eens even normaal! Ik heb een hekel aan me waar mijn moet staan. Dom gedoe.quote:
Loop zit weet in een psychedelische loop?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef Godtje het volgende:
Misschien kan TS zich ook in dit topic melden:
R&P / Slechte ouders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |