Wist dat een opmerking in die geest zou komen van jou Kaas, is nergens voor nodig..jij bent rijdt ons toch allemaal aan gort, bij een goede dag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Oh joh, je kan ook gewoon een prijzenkast kopen met bekers erbij!
Mooi man! Heb je ook een foto?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef muzas het volgende:
Na nog wat overleg met m'n wederhelft (en een blauwe envelop) is de kogel door de kerk. Komende week ga ik de FM vragen een fiets voor me te bestellen![]()
Het is de TCR 1 triple geworden. Kan nu al niet wáchten...
Nog niet. Hij had ze niet in voorraad. Heb op een TCR 0 gereden voor de maat / geo. Maandag bellen dat ie de tcr 1 voor me mag bestellen. Schat dat ie me dan eind van de week vraagt om ff langs te komen om af te stellen.quote:
Kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Nog niet. Hij had ze niet in voorraad. Heb op een TCR 0 gereden voor de maat / geo. Maandag bellen dat ie de tcr 1 voor me mag bestellen. Schat dat ie me dan eind van de week vraagt om ff langs te komen om af te stellen.
Giant site
Zodra ik 'm heb zal ik uiteraard zo blij als een kind en zo trots als een pauw 'm hier neerzetten.
Man kijk er echt naar uit.
Goede keuze. Mij bevalt de TCR0 extreem goed. Stuk beter dan mijn vorige (een Koga).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef muzas het volgende:
Na nog wat overleg met m'n wederhelft (en een blauwe envelop) is de kogel door de kerk. Komende week ga ik de FM vragen een fiets voor me te bestellen![]()
Top!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef muzas het volgende:
Ja veel wind vandaag, iedere zondag is er wedstrijd bij ons.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ben echt kapot van de training van vandaag zeg. Terwijl het een D1 training was van 2.30 uur. Eigenlijk niet zo bijzonder, behalve die wind dan.
Ik doelde op die link van Buzz, ik wist niet dat je ook een prijzenkast kon kopen met inhoud, tja wrom ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wist dat een opmerking in die geest zou komen van jou Kaas, is nergens voor nodig..jij bent rijdt ons toch allemaal aan gort, bij een goede dag.
Deze gast (uitkomend voor Ruiter Dakkapellen) is ook weer gaan koersen:
Oke hehe, ik vatte het op als de B stelt niets voor, sorry! . Dinsdag start ik bij de A.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik doelde op die link van Buzz, ik wist niet dat je ook een prijzenkast kon kopen met inhoud, tja wrom ook niet.
Tsja, dat wil je toch ook niet geloven he, een prijzenkast aanbieden op MP en dan met of zonder bekers..........quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ik doelde op die link van Buzz, ik wist niet dat je ook een prijzenkast kon kopen met inhoud, tja wrom ook niet.
Oh nee hoor, ik ben fier op je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke hehe, ik vatte het op als de B stelt niets voor. Dinsdag start ik bij de A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |