Dát valt dan wel weer mee. 15 zeuro de maand. En omdat ik op Fok! kom heb ik de grootste.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Wat je gratis kan doen,
-Hardlopen
-Wandelen
-Pushups
-Situps
-Fietsen (mits fiets)
-Squatten
-Optrekken
-Oprekken
-Etc
Waarom betaal je 50 EUR per maand om te wachten tot de groep Marokkanen klaar is met hun setjes en je afsnauwen als je vraagt of je je setje samen met hen even af kan wisselen. Waarom geconfronteerd worden met grote mannenpiemels in de douche etc. etc.
Dat was hier ook. Oplossing van de asociaaltjes: spullen er uit, muntje er weer in, deur openlaten en sleutel er uit. Dus kluis leeg, deur open, sleutel mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:06 schreef Devolution het volgende:
In de Basic Fit hier in de buurt worden de kluisjes elke dag na sluitingstijd geleegd. Alles wat er nog in ligt kun je als verloren beschouwen.
Jajajaja....quote:
Ik was ook altijd erg tevreden over de Basic Fit hier in Oss. Veel verschillende apparaten, alles ziet er netjes uit. Heb zelfs nooit last gehad van drukte (maar ik ging dan ook niet 's avonds of in het weekend daarheen)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben echt bijzonder blij met mijn Basic Fit sportschool. Maar goed, dat heeft een wat andere oorzaak dan je zou verwachten. Achmea had van alles veel beter voor elkaar en daar was het echt prettig douchen en dergelijke, maar toch ben ik heel erg blij dat mijn vader me ongevraagd lid heeft gemaakt van Basic Fit.
(ze hebben hier gewoon een Health City overgenomen overigens, incl. alle al bestaande nette faciliteiten en dergelijke)
Je vergeet aftrekken. Dat is ook gratis.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Wat je gratis kan doen,
-Hardlopen
-Wandelen
-Pushups
-Situps
-Fietsen (mits fiets)
-Squatten
-Optrekken
-Oprekken
-Etc
Dat spul was al oud toen Ahnold nog jong was.quote:
Basic Fit gedkoop noemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef Beelzebufo het volgende:
TS komt bij Basic Fit. Lach me maar uit, maar meer kan ik niet betalen.
Basic Fit heeft kluisjes. Voor 20 cent mag je die gebruiken, krijg je na afloop terug. Wat gebeurt er nou? Mensen 'reserveren' de kluisjes door de sleutel mee naar huis te nemen zodat er meestal zat vrije kluisjes zijn maar dat die niet op slot kunnen.
Oplossing: slotjes er uit en neem je eigen hangslotje maar mee...
Klacht: wegens andermans asociaal gedrag moet ik een slotje kopen
Subklacht: bij een inbraak zijn alle beeldschermen gejat zodat Tietjana mij ook niet meer kan aanmoedigen...
Hood workout...quote:
Dat is nog steeds een geweldige oefening die je gemakkelijk thuis kunt doen.quote:
Waar ga jij dan? Zoek nog een betaalbare fitnesscentrum.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Basic Fit
Fit 4 Free
Paupergyms. Toen respectievelijk mijn Health City en Sportcity in deze twee pauperzaken werden omgebouwd ging ik meteen weg. Gewoon pompen bij een particuliere gym.
Hij noemt toch al 2.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waar ga jij dan? Zoek nog een betaalbare fitnesscentrum.
Was wel een nieuwe sportschool met nieuwe apparatuur. Alleen het personeel was redelijk asociaal (als je hulp vroeg en je probeerde een oefening, dan keken ze verveeld de andere kant op). De helft kwam uit Duindorp (vrouwen achter de balie met hair extensions, vergrootte borsten en lange nepnagels etc.).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef Copthorne het volgende:
Ik betaalde een paar jaar terug 128 euro voor drie maanden.Godver, wat ben ik afgezet.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:38 schreef Devolution het volgende:
Ik was ook altijd erg tevreden over de Basic Fit hier in Oss. Veel verschillende apparaten, alles ziet er netjes uit. Heb zelfs nooit last gehad van drukte (maar ik ging dan ook niet 's avonds of in het weekend daarheen)
Ik heb het ook prima naar mijn zin bij Basic Fit en het is erg leuk publiek daar, nergens last vanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]als je niet altijd 's avonds hoeft te gaan dan is het echt niet druk. En mijn eerste sportschool was op zondag altijd gesloten, mijn tweede was op zondag tot 12:00 geopend en Basic Fit is gewoon de hele zondag open!
De jongens in het krachtgedeelte zijn ook allemaal erg aardig en behulpzaam en geen tokkies![]()
Douchen doe ik er toch niet, want ik vind het in het douchegedeelte niet zo schoon. Maar thuis net een nieuwe badkamer, dus niks aan de hand als je direct naar huis kan
Waar ik zit hoef je helemaal geen kluisje te reserveren, je moet wel een eigen slotje hebben, maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Wat is dat voor paupertent dan?
Hebben ze niet genoeg kluisjes ofzo dat mensen hun eigen kluisje willen 'reserveren'?
Welke sportschool is dat dan, die prijs valt nog best mee, ook als je alleen voor fitness komt...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een goeie nette sportschool hoeft echt niet duur te zijn. Bij mij ziet het er altijd picobello uit. Gratis douches, gratis sauna, lockers, etc. Voor 27.95 pm onbeperkt fitness en groepslessen. En als je wilt gratis 1x in de maand een afspraak met een instructeur om te kijken of je vooruitgang boekt en om eventueel je fitness-schema aan te passen.
Echt, basicfit en al die andere tenten dat moet je gewoon niet willen....
Een studentensportschool is meestal wel een fijn alternatief, en je hoeft er bij ons niet per se student voor te zijn. Alleen zit je dan wat minder tussen leeftijdsgenoten als je het studentenstadium al een tijdje gepasseerd bentquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Henno het volgende:
Ik heb het idee dat de wat duurdere toko's zoals Achmea en SportCity ook niet echt hardcore fitnesscentra zijn, zo heb ik helemaal geen behoefte aan die wellness/health center crap zoals sauna's, zwembaden en zonnebankenMaar je betaalt er wel voor. Ik ben nog altijd op zoek naar een normaal fitnesscentrum met normale mensen die gewoon komen om gewichten te tillen zonder dat je meteen 40 euro per maand moet neertellen.
[..]
Welke sportschool is dat dan, die prijs valt nog best mee, ook als je alleen voor fitness komt...
Waarom ga je daar heen man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:10 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat was hier ook. Oplossing van de asociaaltjes: spullen er uit, muntje er weer in, deur openlaten en sleutel er uit. Dus kluis leeg, deur open, sleutel mee.
Dat is echt hard schraal man. Je claimt je eigen locker omdat je een uurtje per dag daar komt? Waarom wil je onder dat soort mensen zijn?quote:Op zondag 16 juni 2013 04:38 schreef Straatcommando. het volgende:
TS, serieus. Een maatje van me heeft hetzelfde bij fit4free. Weet je wat je doet? Je eigen hangslotje meenemen. Klaar![]()
24/7quote:Op zondag 16 juni 2013 05:23 schreef IrCute het volgende:
Ik betaal 7.50 per maand, mijn gym is 24/7 open en je moet je eigen slot meenemen. Genoeg cardio apparatuur en genoeg gewichten etc. Niet de beste sportschool die er is, maar daar betaal je al sowieso minimaal 30/maand voor.
Ik ben al een paar keer gewoon om 3 uur snachts gegaan omdat ik niet kon slapen oidquote:Op zondag 16 juni 2013 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
24/7
Ik ben zo om 7 uur vrij, maar de sportschool gaat pas om 9 uur open en dus moet ik eerst wachten
Planet Fitness in USAquote:Op zondag 16 juni 2013 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Echt geweldig zegYup, ik ben jaloers
Wat voor sportschool is dat voor zo'n extreem lage prijs + 24 uur per dag open?
Zoveel wijsheid in 1 tekst, huldequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Wat je gratis kan doen,
-Hardlopen
-Wandelen
-Pushups
-Situps
-Fietsen (mits fiets)
-Squatten
-Optrekken
-Oprekken
-Etc
Waarom betaal je 50 EUR per maand om te wachten tot de groep Marokkanen klaar is met hun setjes en je afsnauwen als je vraagt of je je setje samen met hen even af kan wisselen. Waarom geconfronteerd worden met grote mannenpiemels in de douche etc. etc.
Ga gewoon in het S-gebouw fitnessen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Waar ga jij dan? Zoek nog een betaalbare fitnesscentrum.
En dan ook direct maar de uitleg wat ze gratis hebben bij de Free Record Shop.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:45 schreef b4kl4p het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er Free is aan de Fit for Free?
Er zijn er idd wel een paar in Nederland 24/7 openquote:
Awh hell no.quote:
Healthcenter zuid in Rotterdamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Henno het volgende:
Ik heb het idee dat de wat duurdere toko's zoals Achmea en SportCity ook niet echt hardcore fitnesscentra zijn, zo heb ik helemaal geen behoefte aan die wellness/health center crap zoals sauna's, zwembaden en zonnebankenMaar je betaalt er wel voor. Ik ben nog altijd op zoek naar een normaal fitnesscentrum met normale mensen die gewoon komen om gewichten te tillen zonder dat je meteen 40 euro per maand moet neertellen.
[..]
Welke sportschool is dat dan, die prijs valt nog best mee, ook als je alleen voor fitness komt...
Werk jij niet bij AH als vakkenvuller?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:03 schreef mujentas het volgende:
Basic Fit proletenschuur![]()
Je krijgt waar je voor betaalt. Als je niet bereid bent om iets meer te spenderen dan kom je nu eenmaal bij de onderste laag van de samenleving terecht.
en Basic Fit kost geen 50 euro per maand trouwens en dat lange Jan een korte piemel heeft daarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Voorlopig nog wel even ja. Het is dan ook in sommige opzichten welquote:Op zondag 16 juni 2013 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Werk jij niet bij AH als vakkenvuller?
Niet dat ik daar iets op tegen heb, maar zullen we daar eensover gaan doen?
Die Marokkaanse jongens die bij de gewichten staan gedragen zich overigens keurig
er wordt ook helemaal geen raar gedrag getolereerd, er staat een bord met regels
waar je je aan dient te houden en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand dat NIET deed.
Sportcity... Daar zat ik ook bij te kijken. Die prijzen die ze daar hanteren vind ik wel te gortig.... Voor een contract van een half jaar is iets van 50 euro pm?quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel even ja. Het is dan ook in sommige opzichten welwaardig
Ik zit overigens bij Sportcity. Geen gastjes die lopen te patsen en een prima sfeer.
Nou, waar ik zit lopen ze ook niet te patsen en de sfeer is ook prima, anders zou ik daar niet heengaan, misschien is dat niet bij alle Basic Fit's zo, maar bij de mijnese toevallig wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel even ja. Het is dan ook in sommige opzichten welwaardig
Ik zit overigens bij Sportcity. Geen gastjes die lopen te patsen en een prima sfeer.
Ik betaal 35 euro per maand. Het 50 euro abonnement is volgens mij alleen als je wilt dat deze maandelijks opzegbaar is.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sportcity... Daar zat ik ook bij te kijken. Die prijzen die ze daar hanteren vind ik wel te gortig.... Voor een contract van een half jaar is iets van 50 euro pm?
Zit je er wel gelijk 2 jaar aan vastquote:Op zondag 16 juni 2013 11:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik betaal 35 euro per maand. Het 50 euro abonnement is volgens mij alleen als je wilt dat deze maandelijks opzegbaar is.
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zit je er wel gelijk 2 jaar aan vast
Vin ik ook...quote:Op zondag 16 juni 2013 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind een jaarabo meer als genoeg.... Heb ik trouwens met telefoonabo ook
Ja, maar als je niet van plan bent om voor die tijd weg te gaan is daar niets mis mee. Vroeger betaalde ik 45 euro per maand, maar heb deze om laten zetten, scheelt toch weer een 10-tje per maand.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zit je er wel gelijk 2 jaar aan vast
Maar goed en aardig personeel kan toch per filiaal verschillen?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:00 schreef waspoedertje het volgende:
Die contracten mogen toch helemaal niet meer
Ik zit zelf bij healthworks goed en aardig personeel
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Wat je gratis kan doen,
-Hardlopen (mits benen)
-Wandelen (mits benen)
-Pushups (mits armen)
-Situps (mits achterwerk)
-Fietsen (mits fiets)
-Squatten
-Optrekken
-Oprekken
-Etc
We hebben het over Basic Fit dooie!quote:
okquote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We hebben het over Basic Fit dooie!Dat kost geen 50 euro per maand en omdat Lange Jan
bang is dat iedereen een grotere piemel heeft dan hij wil hij niet naar de sportschool.
Lange Jan met zijn korte piemel kan ook thuis douchen als hij dat wil.
Bij mij hier ook.. alleen bij basic fit heb ik als eigen ervaring dat er maar 10 kluisjes zijn ofzo? terwijl hier bij my health club pak hem beet 50 kluisjes staan ;')quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Dat is echt best aso, TSOnze sportschool heeft ook kluisjes met sleuteltjes: worden niet meegenomen.
Ik had een paar dagen geleden kluisje nummer 67, dus ik weet niet hoeveel er bij mijnquote:Op zondag 16 juni 2013 13:45 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Bij mij hier ook.. alleen bij basic fit heb ik als eigen ervaring dat er maar 10 kluisjes zijn ofzo? terwijl hier bij my health club pak hem beet 50 kluisjes staan ;')
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:46 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik train er ook..prima sportschool qua prijs/kwaliteit. En ze hebben er ook prima spullen staan.
Dat je tussen de henkies, mocro's en andere paupers traint kan je verwachten voor die prijs ja
Falende klacht want je aanmelden bij een bedrijf alleen maar omdat ene Tatjana dat aanbeveelt is hetzelfde als mensen die een abonnement nemen bij Telfort omdat die dikzak er zo positief over praat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef Beelzebufo het volgende:
Basic Fit heeft kluisjes. Voor 20 cent mag je die gebruiken, krijg je na afloop terug. Wat gebeurt er nou? Mensen 'reserveren' de kluisjes door de sleutel mee naar huis te nemen zodat er meestal zat vrije kluisjes zijn maar dat die niet op slot kunnen.
Subklacht: bij een inbraak zijn alle beeldschermen gejat zodat Tietjana mij ook niet meer kan aanmoedigen...
Waar staat er dat hij zich heeft aangemeld omdat Tatjana dat had aanbevolen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Falende klacht want je aanmelden bij een bedrijf alleen maar omdat ene Tatjana dat aanbeveelt is hetzelfde als mensen die een abonnement nemen bij Telfort omdat die dikzak er zo positief over praat.
[ afbeelding ]
Geen normale barbells en geen squatrek?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Een keer bij basic fit geweest. Wat een kut sportschool
-geen olympische bankdrukstang
-geen squatrek
-dumbells tot 30 kilo
-snotneuzen die denken dat ze het beter weten dan ik.
-domme instructeur
-bijna alles is een apparaat, dus weinig mogelijkheden om een goede training te hebben
Ohja en je moet in de rij staan om dan nog zon apparaat te gebruiken
Wel een smith machine. En die stangen wegen denk ik 5 a 10 kilo daarquote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef Schpast het volgende:
[..]
Geen normale barbells en geen squatrek?Is dit serieus? Kan ik me helemaal niet voorstellen.
Ik heb altijd kluisje 139quote:Op zondag 16 juni 2013 14:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een paar dagen geleden kluisje nummer 67, dus ik weet niet hoeveel er bij mijn
sportschool zijn, maar zeker meer dan 10! Maar nogmaals, misschien zijn er ook wel verschillen
tussen de ene vestiging en de andere, geldt ook voor onderstaande trouwens.
Dat verschilt blijkbaar per Basic Fit, want bij ons is dat juist allemaal in grote mate aanwezig (dumbells tot 40 kilo: succes er mee). Alleen helemaal geen instructeur, maar de vriendelijke jongens in het krachtgedeelte (geen sarcasme, ze zijn echt vriendelijk) helpen je graag als je een vraag hebt.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef Schpast het volgende:
Geen normale barbells en geen squatrek?Is dit serieus? Kan ik me helemaal niet voorstellen.
Lezen g, hij claimt niets.. hij neemt juist een hangslotje van thuis mee zodat hij voor een uurtje een kluisje kan gebruiken, en niet dat geouwehoer heeft.quote:Op zondag 16 juni 2013 04:55 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat is echt hard schraal man. Je claimt je eigen locker omdat je een uurtje per dag daar komt? Waarom wil je onder dat soort mensen zijn?
Mensen ''tokkies'' noemen maar wel zelf ''bacher'' schrijven. Dan heb je al je geloofwaardigheid verloren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef S4pphire het volgende:
Ga eens naar een goede gym, of verzin je eigen oefeningen..
Ik heb eens een abonnement bij de Fit4Free (vergelijkbare pauper) genomen (op aanraden van mijn vriendin), in de veronderstelling dat ik geen vooroordelen mag hebben.
Helaas werden deze vooroordelen stuk voor stuk bevestigd, en heb ik met een smoes mijn abonnement na een paar maanden moeten annuleren.
(de meeste) goedkope gyms:
- >90% tokkies
- weinig lekkere vrouwen
- verouderde apparatuur
- bacher personeel
- betalen voor douchen
- pauper kluisjes
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd kluisje 139
[..]
Dat verschilt blijkbaar per Basic Fit, want bij ons is dat juist allemaal in grote mate aanwezig (dumbells tot 40 kilo: succes er mee). Alleen helemaal geen instructeur, maar de vriendelijke jongens in het krachtgedeelte (geen sarcasme, ze zijn echt vriendelijk) helpen je graag als je een vraag hebt.
Niet begrijpen dat ik "bacher" express zo schrijfquote:Op zondag 16 juni 2013 18:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mensen ''tokkies'' noemen maar wel zelf ''bacher'' schrijven. Dan heb je al je geloofwaardigheid verloren.
Ga dan eens kijken bij een andere vestiging bij jou in de buurt, de eerste vestiging waar ik kwamquote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef terrorsjaak het volgende:
Een keer bij basic fit geweest. Wat een kut sportschool
-geen olympische bankdrukstang
-geen squatrek
-dumbells tot 30 kilo
-snotneuzen die denken dat ze het beter weten dan ik.
-domme instructeur
-bijna alles is een apparaat, dus weinig mogelijkheden om een goede training te hebben
Ohja en je moet in de rij staan om dan nog zon apparaat te gebruiken
Ja ik denk wel dat het daar aan ligt. Maar ik zit nu voor ¤19 per maand bij een sportschool naar wens. En wat extra fijn is dat ik vaak een prive sportschool heb in de middag. Dan is het erg rustig.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga dan eens kijken bij een andere vestiging bij jou in de buurt, de eerste vestiging waar ik kwam
was ook niet best, de tweede bevalt prima.
Vestigingen zat http://www.basic-fit.nl/sportschool
Jajaquote:Op maandag 17 juni 2013 12:11 schreef S4pphire het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat ik "bacher" express zo schrijf.
Pauper
Klinkt goed! Dan zou ik lekker daar blijvenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat het daar aan ligt. Maar ik zit nu voor ¤19 per maand bij een sportschool naar wens. En wat extra fijn is dat ik vaak een prive sportschool heb in de middag. Dan is het erg rustig.
En ondanks ik in een grote stad woon is het heel gezellig! Iedereen kent elkaarquote:Op maandag 17 juni 2013 12:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Klinkt goed! Dan zou ik lekker daar blijven
Dan is het extra leuk, ik begin ook al wat vaste mensen te kennen ondanks dat ik in eenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:06 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
En ondanks ik in een grote stad woon is het heel gezellig! Iedereen kent elkaar
Dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:50 schreef mega-worstje het volgende:
Basic fitDan vraag je er ook wel gewoon om hoor.
En dit.quote:
En dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:38 schreef VMSDKR het volgende:
Bij Basic Fit trainen en dan klagen over asociaal volk is als klagen dat je nat werd van je douche.
Wat een kneuzen dat ze geen pincodesysteem o.i.d. hebben. Een paupersportschool met zulke slotjes is vragen om problemen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik wil net zeggen, hier kost die iets van 55,60 per maandquote:Op maandag 17 juni 2013 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Het verschilt natuurlijk enorm per Basic Fit filiaal, CarbonCIk heb in mijn leven 4 sportscholen bezocht en dit is tot nu toe best goed vergeleken met de rest. Alleen Achmea vond ik er echt uitspringen, maar daar hebben ze bij ons geen squatrek en niet veel losse gewichten (omdat ze 'dat volk' niet aan willen trekken). En het was helaas echt te duur voor mij.
Ik doe nu alles wat ik wil doen, het materiaal is ruimschoots aanwezig.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:31 schreef Travel. het volgende:
Ik wil net zeggen, hier kost die iets van 55,60 per maand
Waar train je dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:01 schreef haan33 het volgende:
mijn fitness is 45eu/maand maar dan kan je wel aan vechtsporten meedoen
En dit is een basic-fit? Klinkt best goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe nu alles wat ik wil doen, het materiaal is ruimschoots aanwezig.
Ik zie geen tokkie-volk rondlopen, alleen vriendelijke en normale mensen.
Het is niet druk op de tijdstippen dat ik kan/wil (je schijnt niet 's avonds te moeten gaan).
Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig als je ze nodig hebt.
Er zijn drinkfonteintjes.
Er is een terras buiten in de tuinen er is een leeshoek voor als je op iemand moet wachten.
Het is er schoon genoeg (douchen doe ik thuis wel).
De kleedkamer is ruim en omdat veel mensen wel douchen ruikt het er heerlijk.
Er zijn heel veel kluisjes mčt sleuteltjes die blijven zitten
Waarom meer dan 50 euro betalen als je met 15 ook hebt wat je zoekt![]()
Nee, het is niet luxe. Maar ik ga wel naar een sauna als ik een dagje luxe wil.
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:43 schreef CarbonC het volgende:
En dit is een basic-fit? Klinkt best goed.
En daarvoor een Fitness First en daarvoor de Total workout?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]Het was een Health City, dus misschien ligt het daar aan.
Dat weet ik niet hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 17:47 schreef CarbonC het volgende:
En daarvoor een Fitness First en daarvoor de Total workout?
Als het die sportschool is die je vanaf het spoort kunt zien wel, ja.quote:
En dat is leuk/een must omdat...?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Ga naar David Lloyd dan, gymmen tussen de bn'ers.
Ik ga natuurlijk alleen naar de gym om in te checken op facebook. 'Vanavond squats naast Arie Boomsma #yolo toch'quote:
Ik heb me niet zo met alle naamsveranderingen bezig gehouden omdat ik ergens anders sporttequote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef CarbonC het volgende:
Als het die sportschool is die je vanaf het spoort kunt zien wel, ja.
(Moet ik je nu vertellen hoe het zit in je dorp, zeker 100km bij mij vandaan?)
Dat lijkt me inderdaad zeer handig! In die zin zou er eigenlijk op/bij elk (intercity)station een sportschool moeten zijn. En op vliegvelden zodat je die wachttijd zinnig kunt besteden.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me niet zo met alle naamsveranderingen bezig gehouden omdat ik ergens anders sportte
(dat bij het spoor is ook super handig, ik reis namelijk naar mijn werk met de trein en kan dan direct als ik uit de trein kom gaan sporten voor ik naar huis ga)
Ik wil ook naar David Lloyd maar ik ga niet (weer) trainen in de stadquote:Op maandag 17 juni 2013 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Ga naar David Lloyd dan, gymmen tussen de bn'ers.
Douche? Wij hebben niet eens een douche @ Basic Fitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Wat je gratis kan doen,
-Hardlopen
-Wandelen
-Pushups
-Situps
-Fietsen (mits fiets)
-Squatten
-Optrekken
-Oprekken
-Etc
Omdat wij geen homo's zijn en niet houden van de pikken van andere mannen. We houden meer van het vrouwelijke geslacht, althans, de meeste buitenlanders(ik denk dat je allochtonen bedoelt).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:40 schreef gargamelnl het volgende:
Nu het toch over sportscholen gaat. Weet iemand ook waarom die buitenlanders altijd de onderbroek aanhouden tijdens het douchen in de sportschool?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Omdat wij geen homo's zijn en niet houden van de pikken van andere mannen. We houden meer van het vrouwelijke geslacht, althans, de meeste buitenlanders(ik denk dat je allochtonen bedoelt).
Alleen homo's in de ontkenningfase hebben problemen met het naakte zelfde geslacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Omdat wij geen homo's zijn en niet houden van de pikken van andere mannen. We houden meer van het vrouwelijke geslacht, althans, de meeste buitenlanders(ik denk dat je allochtonen bedoelt).
Ben geen moslim gelukkig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:08 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Alleen homo's in de ontkenningfase hebben problemen met het naakte zelfde geslacht.
Preutse homofobe allochtone moslims
als je wat ouder wordt dan boeit het je niks.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben geen moslim gelukkig.
Nogmaals, ik als hetero houd van kutjes. Dat jij graag andere pikken wil zien is jouw goed recht, maar kom niet doen alsof het hetero is om te kijken naar andermans penis.
Ik weet niet hoe jij je gedraagt in publieke sanitaire voorzieningen, maar ik kijk niet naar andermans zaakje, gewoon voor je uit kijken net als bij de pisbak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ben geen moslim gelukkig.
Nogmaals, ik als hetero houd van kutjes. Dat jij graag andere pikken wil zien is jouw goed recht, maar kom niet doen alsof het hetero is om te kijken naar andermans penis.
Sorry dat niet iedereen ervan houdt om naakte mannen te zien. Ik prefereer vrouwen, maar goed, smaakt verschilt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:14 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
als je wat ouder wordt dan boeit het je niks.
godverdomse jeugd
En om even aan te haken op de post waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Sorry dat niet iedereen ervan houdt om naakte mannen te zien. Ik prefereer vrouwen, maar goed, smaakt verschilt.
Blijkbaar ben je niet zeker genoeg van je seksuele voorkeur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
niemand heeft het erover dat ze naakte mannen prefereren.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Sorry dat niet iedereen ervan houdt om naakte mannen te zien. Ik prefereer vrouwen, maar goed, smaakt verschilt.
Nee, vind het wel onsmakelijk en niet iets voor hetero's als er andere (naakte) mannen bij zijn. Denk je dat ik mij in de morgen ook even lekker met de onderbroek aan douche in m`n eentje?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:18 schreef danzazlol het volgende:
[..]
En om even aan te haken op de post waar ik op reageerde.
Jij stelt naakt douchen gelijk aan homo zijn
Nope, vind het wel onsmakelijk. Jij vindt het blijkbaar wel lekker om naar de piemel en kont van andere mannen te kijken, anders zou je het niet normaal vinden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:18 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet zeker genoeg van je seksuele voorkeur.
Je krijgt zeker stiekem een stijve tijdens het douchen met mannen?
Goedkoop? Gratis zul je bedoelen? Of is dit net zo'n deceptie als met de Free Record Shop?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik zit bij fit4free, paupertent maar wel lekker goedkoop.
Onsmakelijk ben ik wel met je eens, ik vind die uitgezakte harige ouwe mannenlichamen ook niet bepaald oogstrelend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, vind het wel onsmakelijk en niet iets voor hetero's als er andere (naakte) mannen bij zijn. Denk je dat ik mij in de morgen ook even lekker met de onderbroek aan douche in m`n eentje?
Je hoeft niet onzeker te zijn om dingen niet te doen die walgelijk zijn. Ik hoef gewoon geen mannenlullen te zien als ik mijzelf douche en hoef mijn lul ook niet aan andere mannen te laten zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef danzazlol het volgende:
Maar hoe onzeker moet je wel niet zijn van je seksualiteit als douchen met naakte mannen jouw heteroseksuele integriteir vermindert.
Uit welke zin maak jij op dat ik pikken observeer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nope, vind het wel onsmakelijk. Jij vindt het blijkbaar wel lekker om naar de piemel en kont van andere mannen te kijken, anders zou je het niet normaal vinden.
kijk je ook geen porno?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te zijn om dingen niet te doen die walgelijk zijn. Ik hoef gewoon geen mannenlullen te zien als ik mijzelf douche en hoef mijn lul ook niet aan andere mannen te laten zien.
Nee kost toch echt 15 euro per maandquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:20 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Goedkoop? Gratis zul je bedoelen? Of is dit net zo'n deceptie als met de Free Record Shop?
Wat ergquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:25 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Nee kost toch echt 15 euro per maand
Ik was de mijne ook gewoon hoor onder de douche, maar heb mijn onderbroek nog wel aan als er andere mannen bij zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Uit welke zin maak jij op dat ik pikken observeer?
Het feit dat je dat associeert met douchen zegt eigenlijk genoeg.
Daarbij vind ik het ook wel zo fris om mn snikkel te wassen na het douchen. Als jij daar moeite mee hebt ben je gewoon een latente homo.
lekker je billetjes laten inzepen door je vriendje en knuffelen samenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Precies! Ik douche ook niet bij de sportschool, maar gewoon lekker thuis.
Lekker nat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
lekker je billetjes laten inzepen door je vriendje en knuffelen samen
mooie momentjes
of wil je soms beweren dat ik nu onzin verkondig?
Kijk je porno waarin een man meedoet?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niet onder het bijzijn van andere mannen. Jij wel blijkbaar.
maar dan zie je ook lullenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niet onder het bijzijn van andere mannen. Jij wel blijkbaar.
Zoals ik al zei, niet naar andere mannen hun lul staren. En dan loop je mij uit te maken voor homoseksueel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:24 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je hoeft niet onzeker te zijn om dingen niet te doen die walgelijk zijn. Ik hoef gewoon geen mannenlullen te zien als ik mijzelf douche en hoef mijn lul ook niet aan andere mannen te laten zien.
Klopt, maar dat betekent niet dat ik mannen lullen ook in het echt wil zien. Een pornofilm met een vrouw en een man is te waarderen, maar in het echt hoef ik geen andere man te zien. Het verschil ligt hem in fysiek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:27 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
maar dan zie je ook lullen
mannenlullen wel te verstaan
die in de flamoes verdwijnen
vind je dat ook niet onsmakelijk bij een geil pov filmpje, dat jij je inbeeldt dat die piemel van die ander jouw piemel is.
Jezus, wat een gedoe om je onzekerheid te verbergen zegquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik was de mijne ook gewoon hoor onder de douche, maar heb mijn onderbroek nog wel aan.
maar toch denk je op het momentquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat ik mannen lullen ook in het echt wil zien. Een pornofilm met een vrouw en een man is te waarderen, maar in het echt hoef ik geen andere man te zien. Het verschil ligt hem in fysiek.
Laat ik het maar zo zeggen: jullie zijn geen homo, jullie houden gewoon van lullen van andere mannen.
Nou... ik heb geen vriendjequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:26 schreef Havenbar0n het volgende:
[..]
lekker je billetjes laten inzepen door je vriendje en knuffelen samen
mooie momentjes
of wil je soms beweren dat ik nu onzin verkondig?
Hoe weet je dat andere mannen niet naar je billen en lul kijken? Wat is dat voor viezigheid? Waarom zou je überhaupt zo een gelegenheid willen creëren als hetero? Douchen met een onderbroek is trouwens niet onhygiënisch als je gewoon shampoo en zeep gebruikt, als je dat überhaupt kent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:28 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, niet naar andere mannen hun lul staren. En dan loop je mij uit te maken voor homoseksueel.
Je gaat er ook vanuit dat iedereen naar jouw piemel zit te kijken. Niet iedereen is zo nieuwsgierig als jij. Met een onderbroek douchen is gewoon onhygienisch en preuts. Als zelfverzekerde heteroseksueel (DIE STAREN NIET NAAR LULLEN) hoef je niet zo preuts te doen.
Ongelofelijke sukkel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik was de mijne ook gewoon hoor onder de douche, maar heb mijn onderbroek nog wel aan.
Jij bent geen homo, je houdt gewoon van lullen. Duidelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:29 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Jezus, wat een gedoe om je onzekerheid te verbergen zeg
Heb je toevallig ook nog een shirt aan tijdens het douchen of kun je mannentepels wel hebben?
Volgens mij hebben de meeste mannen er ook geen problemen mee om andere mannen naakt te zien. Maar zijn er net een paar van die homofobe types die er altijd een probleem van maken en de aandacht krijgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Bij ons lopen de meiden allemaal gewoon bloot door de kleedkamer van en naar de douche. Op geen čnkel moment vroeg ik me af of ik niet toevallig lesbisch was omdat ik het geen onprettig gezicht vind. Waarom hebben (sommige) mannen dat wel?
Je kunt je beter afvragen waar die vreemde gewoonte vandaan komt om je kleren niet uit te doen als je gaat douchen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe weet je dat andere mannen niet naar je billen en lul kijken? Wat is dat voor viezigheid? Waarom zou je überhaupt zo een gelegenheid willen creëren als hetero? Douchen met een onderbroek is trouwens niet onhygiënisch als je gewoon shampoo en zeep gebruikt, als je dat überhaupt kent.
Ik merk trouwens dat het vaak oudere mannen zijn die dit doen, jong-volwassenen kiezen er voor om zo hetero mogelijk te blijven.
Zo hetero mogelijk blijvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe weet je dat andere mannen niet naar je billen en lul kijken? Wat is dat voor viezigheid? Waarom zou je überhaupt zo een gelegenheid willen creëren als hetero? Douchen met een onderbroek is trouwens niet onhygiënisch als je gewoon shampoo en zeep gebruikt, als je dat überhaupt kent.
Ik merk trouwens dat het vaak oudere mannen zijn die dit doen, jong-volwassenen kiezen er voor om zo hetero mogelijk te blijven.
Jij kunt je beter afvragen waarom je het normaal vindt om de piemel en kont van andere mannen te zien tijdens een douchsessie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen waar die vreemde gewoonte vandaan komt om je kleren niet uit te doen als je gaat douchen.
Wake-up call: hetero/homo ben je; dat is geen keuze.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar hoef je niet naar te kijken. En als iemand naar jou kijkt maakt dat jou nog niet gay zoiets heet afgunst.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij kunt je beter afvragen waarom je het normaal vindt om de piemel en kont van andere mannen te zien tijdens een douchsessie.
Ik assoscieer douchen zonder onderbroeken in het bijzijn van meerdere mannen met homoseksuele gevoelens hebben. If that's the case, i'm guilty.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zo hetero mogelijk blijven
Jij associeert douchen met het gluren naar snikkels. Wie is hier nou de homo?
Wat is daar niet normaal aan dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij kunt je beter afvragen waarom je het normaal vindt om de piemel en kont van andere mannen te zien tijdens een douchsessie.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:32 schreef CarbonC het volgende:
Je kunt je beter afvragen waar die vreemde gewoonte vandaan komt om je kleren niet uit te doen als je gaat douchen.
Waarom zou je zo moeilijk doen als je ook gewoon naakt kunt douchen. Als er al iemand naar je pik kijkt valt ie er heus niet van af, hoor!
Voor een hetero is dat niet normaal. Voor homo's en biseksuelen is dat normaal. Laat je ook wel eens je zeepje vallen?quote:
Dat zit dan toch echt in jouw hoofd hoor. Ik zou me er maar los van maken, want mannen die extreem bang zijn om voor homo te worden aangezien zijn vaker homo dan mannen die geen enkele moeite met homo's hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik assoscieer douchen zonder onderbroeken in het bijzijn van meerdere mannen met homoseksuele gevoelens hebben. If that's the case, i'm guilty.
Misschien kijken sommige wannabe homo's wel naar mijn lul, maar wat boeit dit, doet niks af aan mijn zelfbeeld. En wat voor situatie bedoel je? Volgensmij snap je het doel niet van douchen, je kleedt je uit, wast je en kleedt je weer aan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij moet je niet bemoeien met mannenzaken als vrouw.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zit dan toch echt in jouw hoofd hoor. Ik zou me er maar los van maken, want mannen die extreem bang zijn om voor homo te worden aangezien zijn vaker homo dan mannen die geen enkele moeite met homo's hebben.
Ze heeft wel gelijk hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij moet je niet bemoeien met mannenzaken als vrouw.
http://www.wired.com/wire(...)-homosexual-arousal/quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef PizzaMizza het volgende:
Dat impliceert dat douchen met mannen bepaalde gevoelens bij jou opwekt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik assoscieer douchen zonder onderbroeken in het bijzijn van meerdere mannen met homoseksuele gevoelens hebben. If that's the case, i'm guilty.
Hij is dus gewoon bang voor een stijve. Dan zou ik ook mijn onderbroek aanhouden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef BlueNumber het volgende:
Dat impliceert dat douchen met mannen bepaalde gevoelens bij jou opwekt.
Ik weet genoeg
Hou je ook je broek aan als je in een pisbak staat te zeiken?
Vraagje, ruk jij je dan ook onder het bijzijn van andere mannen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef danzazlol het volgende:
Misschien kijken sommige wannabe homo's wel naar mijn lul, maar wat boeit dit, doet niks af aan mijn zelfbeeld. En wat voor situatie bedoel je? Volgensmij snap je het doel niet van douchen, je kleedt je uit, wast je en kleedt je weer aan.
Je doet het niet om naar andere mannen te staren, dus ik creeer geen staarsituatie, ik douche gewoon en omringende mannen doen niet ter zake.
Nogmaals, er iets genaamd shampoo en zeep. Blijkbaar iets waar je nooit van hebt gehoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Misschien kijken sommige wannabe homo's wel naar mijn lul, maar wat boeit dit, doet niks af aan mijn zelfbeeld. En wat voor situatie bedoel je? Volgensmij snap je het doel niet van douchen, je kleedt je uit, wast je en kleedt je weer aan.
Je doet het niet om naar andere mannen te staren, dus ik creeer geen staarsituatie, ik douche gewoon en omringende mannen doen niet ter zake.
Waar denk jij dat het zweet van jouw lul en bilnaad heenloopt als je een onderbroek aanhebt? Niet naar het afvoerputje kan ik je vertellen. En om te douchen in een onderbroek waar je net in gesport hebt is gewoon goor. Als jij een nieuwe pakt om te douchen loopt het zweet alsnog niet weg.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit van een ad hominem gehoord?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Douchen met andere mannen zonder onderbroek aan geeft mij gevoelens van walgelijkheid en viesheid.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat impliceert dat douchen met mannen bepaalde gevoelens bij jou opwekt.
Ik weet genoeg
Hou je ook je broek aan als je in een pisbak staat te zeiken?
Jij bent een vrouw, dus bemoei je niet met mannenzaken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is dus gewoon bang voor een stijve. Dan zou ik ook mijn onderbroek aanhouden.
Nee, maar als ik het zou doen, raap ik het gewoon op. Ook als ik weet dat ik met een homo onder de douche sta. Waar komt toch die angst voor van alles en nog wat vandaan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Voor een hetero is dat niet normaal. Voor homo's en biseksuelen is dat normaal. Laat je ook wel eens je zeepje vallen?
Diep triest dat je niet in staat bent om vrouwen normaal te behandelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Douchen met andere mannen zonder onderbroek aan geeft mij gevoelens van walgelijkheid en viesheid.
Ruk jij je ook in het bijzijn van andere mannen?
[..]
Jij bent een vrouw, dus bemoei je niet met mannenzaken.
[ afbeelding ]
Nee, als ik douche in het bijzijn van allemaal mannen denk ik niet aan masturberen, leuk dat jij hier wel aan denkt, interessant.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vraagje, ruk jij je dan ook onder het bijzijn van andere mannen?
[..]
Nogmaals, er iets genaamd shampoo en zeep. Blijkbaar iets waar je nooit van hebt gehoord.
Wat moet ik antwoorden op haar onzin. Dat ik dus meer kans heb om homo te zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:40 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Ooit van een ad hominem gehoord?
Makkelijk he als je geen antwoorden heb op haar verhaal? Gewoon zeggen: " jij vrouw jij weet niet".![]()
![]()
Troll.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat moet ik antwoorden op haar onzin. Dat ik dus meer kans heb om homo te zijn?Volgens mij is diegene homo die het normaal vindt om te douchen met andere naakte mannen.
Ruk jij je ook in het bijzijn van andere mannen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:42 schreef CarbonC het volgende:
Ik geef enkel een voorbeeld van een andere situatie waarin je andermans penis ziet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef danzazlol het volgende:
Nee, als ik douche in het bijzijn van allemaal mannen denk ik niet aan masturberen, leuk dat jij hier wel aan denkt, interessant.
Serieuze suggestie: probeer eens na te gaan waar die associatie (die volgens mij toch echt niet juist is) vandaan komt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Rukken vergelijken met douchen na het sportenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Douchen met andere mannen zonder onderbroek aan geeft mij gevoelens van walgelijkheid en viesheid.
Ruk jij je ook in het bijzijn van mannen?
Weetikveel wat jij moet antwoorden, jouw denkwijze is absurd. En ik denk dat jij eerder de homo bent (niet dat daar iets mis mee is) met al je gedachtes aan pikken staren en afberen in bijzijn van naakte mannen. We accepteren je zoals je bent, kom maar uit die kast.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat moet ik antwoorden op haar onzin. Dat ik dus meer kans heb om homo te zijn?Volgens mij is diegene homo die het normaal vindt om te douchen met andere naakte mannen.
Even voor de duidelijkheid: dit is geen quote van mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ga trouwens ook niet mijzelf mengen in een make up topic. Dat heet niet geen respect hebben, dat heet de waarheid erkennen in plaats van al dat gedoe over ''gelijkheid'' blalba.
[..]
Ik geef enkel een voorbeeld van een andere situatie waarin je andermans penis ziet.
Ik geef enkel een voorbeeld van een andere situatie waarin je andermans penis ziet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Rukken vergelijken met douchen na het sporten
Je zou haast denken dat je vader vroeger aan jou heeft gefriemeld.
Ah, dus ik, die het walgelijk vind om te douchen met naakte mannen, is homo, terwijl jij, die het normaal vindt om te douchen met andere naakte mannen, is hetero? Logica.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Weetikveel wat jij moet antwoorden, jouw denkwijze is absurd. En ik denk dat jij eerder de homo bent (niet dat daar iets mis mee is) met al je gedachtes aan pikken staren en afberen in bijzijn van naakte mannen. We accepteren je zoals je bent, kom maar uit die kast.
Nogmaals, je staart niet naar elkaars zaakje als hetero. Het feit dat je dit steeds negeert maakt je een troll. Desondanks snap je toch wel het verschil tussen jouzelf wassen tussen andere mannen zonder bijbedoelingen en jezelf bevredigen tussen andere naakte mannen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ga trouwens ook niet mijzelf mengen in een make up topic. Dat heet niet geen respect hebben, dat heet de waarheid erkennen in plaats van al dat gedoe over ''gelijkheid'' blalba.
[..]
Ik geef enkel een voorbeeld van een andere situatie waarin je andermans penis ziet.
Wake-up call #2: je bent homo/hetero; dat is geen kans/keuze.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar geef nou antwoord, Ruk jij je ook in het bijzijn van mannen?
=> volle PM box.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou... ik heb geen vriendje.
Maar anders had dat me wel leuk geleken.
Waarom zou je wel iemand de gelegenheid geven om uberhaupt naar je lul en/of kont te staren? Dat is het hem nou juist. Blijkbaar vinden jullie het ergens bevredigend om andere naakte mannen te zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Nogmaals, je staart niet naar elkaars zaakje als hetero. Het feit dat je dit steeds negeert maakt je een troll. Desondanks snap je toch wel het verschil tussen jouzelf wassen tussen andere mannen zonder bijbedoelingen en jezelf bevredigen tussen andere naakte mannen.
Well done, captain obvious.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wake-up call #2: je bent homo/hetero; dat is geen kans/keuze.
Nee, maar ik vind het dan ook niet normaal dat andere mannen uberhaupt de gelegenheid zouden krijgen om mijn ding te zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:50 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Ruk jij in het bijzijn van mannen met je onderbroek aan dan? Dat is namelijk nu wel de suggestie die jij nu wekt.
Je pist dus nooit in het openbaar?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Waarom zou je wel iemand de gelegenheid geven om uberhaupt naar je lul en/of kont te staren? Dat is het hem nou juist. Blijkbaar vinden jullie het ergens bevredigend om andere naakte mannen te zien.
[..]
Well done, captain obvious.
[..]
Nee, maar ik vind het dan ook niet normaal dat andere mannen uberhaupt de gelegenheid zouden krijgen om mijn ding te zien.
Waarom vind je dat niet normaal?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar ik vind het dan ook niet normaal dat andere mannen uberhaupt de gelegenheid zouden krijgen om mijn ding te zien.
Jewel, maar dan is het essentieel, want zonder je broek omlaag/gulp open kan je niet plassen. Met onderbroek kan je nog steeds douchen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Je pist dus nooit in het openbaar?
En je bent niet op de hoogte van het feit dat dat soort mannen doorgaans hardcore liefhebber is van homoseksuele plasseks?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jewel, maar dan is het essentieel, want zonder je broek omlaag/gulp open kan je niet plassen. Met onderbroek kan je nog steeds douchen.
Wat is dat nou voor ranzige gedoe waar jij het over hebt. Ik hou het bij vrouwen en kutjes en hoef niks van al die dingen te weten waarbij ik kotsneigingen krijg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:00 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
En je bent niet op de hoogte van het feit dat dat soort mannen doorgaans hardcore liefhebber is van homoseksuele plasseks?
Maar wel je piemel laten zien aan andere mannen he viespeuk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor ranzige gedoe waar jij het over hebt. Ik hou het bij vrouwen en kutjes en hoef niks van al die dingen te weten waarbij ik kotsneigingen krijg.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ach, het is niet erg hoor om wat later uit de kast te komen. Dat heeft Anne Frank ook gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar geef nou antwoord, Ruk jij je ook in het bijzijn van mannen?
[..]
Ah, dus ik, die het walgelijk vind om te douchen met naakte mannen, is homo, terwijl jij, die het normaal vindt om te douchen met andere naakte mannen, is hetero? Logica.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ach, het is niet erg hoor om wat later uit de kast te komen. Dat heeft Anne Frank ook gedaan.
Dat mag helemaal niet van meneer pastoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vergeet aftrekken. Dat is ook gratis.
Volgens mij ben jij diegene die het lekker vindt om je piemel aan andere mannen te laten zien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:03 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Maar wel je piemel laten zien aan andere mannen he viespeuk.
Precies.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
Niet naakt douchen in de gym als homoAlleen hetero's laten hun onderbroek aan.
Verzonnen verhalenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef BlueNumber het volgende:
Net weer lekker getraind en bij het douchen met 8 man naar de enige Mocro gekeken/gewezen die in zn ballenknijper stond te douchen.
En hij kreeg een joekel van een boner en wilde door ons worden afgezogen als een vacuümpomp.
Conclusie: onderbroekdouchers zijn vuige gaylords.
Alsof dat jouw rechtmatige eigendom is. Doe niet moeilijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dude, ik vroeg je net vriendelijk of je niet mijn UI wilde gebruiken...
Ik was er eerder mee en ik wil geen verwarringen hebben. Doe niet zo kinderachtig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alsof dat jouw rechtmatige eigendom is. Doe niet moeilijk.
Ja en kijk hoe dat uitpakte.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Ach, het is niet erg hoor om wat later uit de kast te komen. Dat heeft Anne Frank ook gedaan.
Is goed. Omdat je het zo aardig vraagtquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik was er eerder mee en ik wil geen verwarringen hebben. Doe niet zo kinderachtig.
Zo goed?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik was er eerder mee en ik wil geen verwarringen hebben. Doe niet zo kinderachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |