Dát valt dan wel weer mee. 15 zeuro de maand. En omdat ik op Fok! kom heb ik de grootste.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Wat je gratis kan doen,
-Hardlopen
-Wandelen
-Pushups
-Situps
-Fietsen (mits fiets)
-Squatten
-Optrekken
-Oprekken
-Etc
Waarom betaal je 50 EUR per maand om te wachten tot de groep Marokkanen klaar is met hun setjes en je afsnauwen als je vraagt of je je setje samen met hen even af kan wisselen. Waarom geconfronteerd worden met grote mannenpiemels in de douche etc. etc.
Dat was hier ook. Oplossing van de asociaaltjes: spullen er uit, muntje er weer in, deur openlaten en sleutel er uit. Dus kluis leeg, deur open, sleutel mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:06 schreef Devolution het volgende:
In de Basic Fit hier in de buurt worden de kluisjes elke dag na sluitingstijd geleegd. Alles wat er nog in ligt kun je als verloren beschouwen.
Jajajaja....quote:
Ik was ook altijd erg tevreden over de Basic Fit hier in Oss. Veel verschillende apparaten, alles ziet er netjes uit. Heb zelfs nooit last gehad van drukte (maar ik ging dan ook niet 's avonds of in het weekend daarheen)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben echt bijzonder blij met mijn Basic Fit sportschool. Maar goed, dat heeft een wat andere oorzaak dan je zou verwachten. Achmea had van alles veel beter voor elkaar en daar was het echt prettig douchen en dergelijke, maar toch ben ik heel erg blij dat mijn vader me ongevraagd lid heeft gemaakt van Basic Fit.
(ze hebben hier gewoon een Health City overgenomen overigens, incl. alle al bestaande nette faciliteiten en dergelijke)
Je vergeet aftrekken. Dat is ook gratis.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:47 schreef LangeJan het volgende:
Wat je gratis kan doen,
-Hardlopen
-Wandelen
-Pushups
-Situps
-Fietsen (mits fiets)
-Squatten
-Optrekken
-Oprekken
-Etc
Dat spul was al oud toen Ahnold nog jong was.quote:
Basic Fit gedkoop noemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef Beelzebufo het volgende:
TS komt bij Basic Fit. Lach me maar uit, maar meer kan ik niet betalen.
Basic Fit heeft kluisjes. Voor 20 cent mag je die gebruiken, krijg je na afloop terug. Wat gebeurt er nou? Mensen 'reserveren' de kluisjes door de sleutel mee naar huis te nemen zodat er meestal zat vrije kluisjes zijn maar dat die niet op slot kunnen.
Oplossing: slotjes er uit en neem je eigen hangslotje maar mee...
Klacht: wegens andermans asociaal gedrag moet ik een slotje kopen
Subklacht: bij een inbraak zijn alle beeldschermen gejat zodat Tietjana mij ook niet meer kan aanmoedigen...
Hood workout...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |