SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door j0rdiiii op 15-06-2013 19:37:37 ]
Pot leeg? Meer een vraag hoeveel ze willen besteden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef BenGepeept het volgende:
Hoeveel miljoen heeft Ajax te besteden aan nieuwe spelers? Of is de pot nog steeds leeg?
Volgens de beursberichten hebben ze 50 miljoen schuld.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Pot leeg? Meer een vraag hoeveel ze willen besteden.
Ah dat kan wel kloppen inderdaad, dan is er net die 100 miljoen voor Ronaldo af gegaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:46 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Volgens de beursberichten hebben ze 50 miljoen schuld.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah dat kan wel kloppen inderdaad, dan is er net die 100 miljoen voor Ronaldo af gegaan.
Hij kan toch prima rechts in de defensie? Want als Toby weg gaat heb je alleen Veltman voor die positiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef Wessiej het volgende:
Vorig jaar zou ik juichen, een van mijn favo spelers ooit in het Ajax-shirt, maar ik vind hem nu niet echt passen...
Wat ik bedoel met passen is de huidige mentaliteit ja,...ga je Veltman weer minimaal 1 seizoen laten banken? Of gewoon vertrouwen tonen en hem erin zetten, met de kans dat het een wedstrijd of 3 fout gaat maar dat er over een half jaar/jaar een topper staat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij kan toch prima rechts in de defensie? Want als Toby weg gaat heb je alleen Veltman voor die positie
Ik vind Veltman toch nog niet zo ver als Denswil denk niet dat je het seizoen in moet gaan met alleen Veltman voor die positie of je moet Moisander op rechts zetten en dan Denswil op links.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met passen is de huidige mentaliteit ja,...ga je Veltman weer minimaal 1 seizoen laten banken? Of gewoon vertrouwen tonen en hem erin zetten, met de kans dat het een wedstrijd of 3 fout gaat maar dat er over een half jaar/jaar een topper staat?
Echte Ajacied ja, maar als speler niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heitinga terug zou wel mooi zijn absolute held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |