Maar dat wist ik van tevoren niet. Aaargh.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef donroyco het volgende:
0,0% bier = Geen bier te noemen. Noem het dan ook gewoon drankje.
Lach maar, maar ik heb tenminste wel gratis bierquote:
Dat krijg je met een land vol zwervers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:25 schreef Dven het volgende:
Hier gaven ze laatst gratis vodka en rakia op straat
HAHAHAHA LACHEN GIEREN BRULLEN MET JOU ZOALS ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat krijg je met een land vol zwervers.
alcoholvrij bier met wodka mixenquote:
Dat kon hij nog niet weten hè. Anders had hij de clue al weggegeven!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:08 schreef donroyco het volgende:
0,0% bier = Geen bier te noemen. Noem het dan ook gewoon drankje.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:29 schreef Dven het volgende:
[..]
HAHAHAHA LACHEN GIEREN BRULLEN MET JOU ZOALS ALTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pallas-Athena = einde beschaving. Daar hoeft niets anders bij opgeteld te worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
Sittard + alcoholvrij bier + vogeltjesdans = schande voorde maatschappij..
Al traantjes in je ogen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Pallas-Athena = einde beschaving. Daar hoeft niets anders bij opgeteld te worden.
Nu opbokken, vaginatrix.
Nee, jij komt op een postzegel zullen we zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Al traantjes in je ogen?
Je kan een vrouw niet aan knaapje.
Beetje zwakke reactie eigenlijk..
En nog steeds kan je er niet tegen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, jij komt op een postzegel zullen we zeggen.
Ga zo door, je komt er wel. Ik ben er al lang en ik drink bier
Houd het daar maar op, dan heb je ook eens een goede dagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:34 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En nog steeds kan je er niet tegen...
Was je bovenlip eens...en de stank is weg!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Houd het daar maar op, dan heb je ook eens een goede dag![]()
Nu oprotten met je zure vagijn, mijn topic gaat ervan ruiken
Niet jij weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Al traantjes in je ogen?
Je kan een vrouw niet aan knaapje.
Beetje zwakke reactie eigenlijk..
Ja, goed zo. Nog even en je wordt vanzelf grappig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Was je bovenlip eens...en de stank is weg!
Ga jij nu maar aan je duim zuigen, dan hebben we vanavond weer wat te lachen om je verzonnen topics.quote:
Je zou willen dat ik aan die van jou zou zuigen, zaadheks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ga jij nu maar aan je duim zuigen, dan hebben we vanavond weer wat te lachen om je verzonnen topics.
Daar heb jij de capaciteiten niet voor knaapje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je zou willen dat ik aan die van jou zou zuigen, zaadheks.
Wij dachten eerst ook dat het écht bier was, beetje een anticlimax wel toen er 0.0 op het blikje stondquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wou al zeggen halverwege de OP, volgens mij mag je niet gratis alcohol op straat verstrekken.
Jij hebt zand in jouw vaginaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ga jij nu maar aan je duim zuigen, dan hebben we vanavond weer wat te lachen om je verzonnen topics.
Hou het daar maar op. Ga nu maar nieuwe batterijen kopen, de mediamarkt is nog open, naaidoos.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Daar heb jij de capaciteiten niet voor knaapje.
Als ik jou op straat een biertje wil geven mag dat!..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wou al zeggen halverwege de OP, volgens mij mag je niet gratis alcohol op straat verstrekken.
Als jij half de capaciteiten had die een vibrator heeft, maak je misschien kans bij een meisje...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hou het daar maar op. Ga nu maar nieuwe batterijen kopen, de mediamarkt is nog open, naaidoos.
Wat een vieze praat voor een vrouw. Ben je zo lomp geboren of heb je ervoor moeten studeren?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:41 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als jij half de capaciteiten had die een vibrator heeft, maak je misschien kans bij een meisje...
Voor wie probeer je nu stoer over te komen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een vieze praat voor een vrouw. Ben je zo lomp geboren of heb je ervoor moeten studeren?
Dat probeer ik niet. Ik ben al stoer van mezelf, en omdat ik een heel sociaal en meelevend persoon ben doe ik leuk om een glimlach op jouw huilface te toveren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:43 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Voor wie probeer je nu stoer over te komen?
Mja, niet voor commerciële doeleinden dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Als ik jou op straat een biertje wil geven mag dat!..
Maar dit was alcololvrij. Helaasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mja, niet voor commerciële doeleinden dan.
Want Sittard is kutter dan willekeurig welke stad in de randstad wil je zeggen?quote:
Sowieso, het is gewoon een smerige stadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want Sittard is kutter dan willekeurig welke stad in de randstad wil je zeggen?
Niet smeriger dan willekeurig welke stad in de randstad hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sowieso, het is gewoon een smerige stad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |