Miles Kane, misschien wat C2C, misschien wat Gaslight Anthem (hoewel dat me sterk lijkt)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:48 schreef hijweer het volgende:
Iemand enig idee wat er na Phoenix zal worden uitgezonden? Het moet doorgaan op tv tot 0.15, of worden dat herhalingen?
Succes en nog veel plezier Yns!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Ynske het volgende:
Zo, tas en spullen ophalen uit kluisje, dan Kings of Leon fotograferen, de markt nog en op naar de auto.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Ynske het volgende:
Zo, tas en spullen ophalen uit kluisje, dan Kings of Leon fotograferen, de markt nog en op naar de auto.
La Pegatina was niet veel saaier. (wel kwalitatief minder)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Leukste concert van vandaag imo. Teminste wat ze hebben uitgezonden.
Die heb ik gemist. Ook leuke band ja!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
La Pegatina was niet veel saaier. (wel kwalitatief minder)
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Leukste concert van vandaag imo. Teminste wat ze hebben uitgezonden.
Van mij ook, maar gaat niet gebeuren. Zou daar ook beter tot z'n recht komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Helemaal met je eens
Van mij mogen ze ook naar Lowlands komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |