Ik lees ze eigenlijk altijd wel om vervolgens toch lekker mn eigen mening te vormen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees zo weinig mogelijk recensies want er staan altijd dingen in waar ik het totaal niet mee eens ben
Dit is een van de platen die ik op CD wel te pruimen vind. Maar hij zingt hem niet echt zuiver nu...quote:
Nee veel te overdreven. Dit nu ook, doen echt bij ieder concert en al paar jaar lang. Al lang niet meer geloofwaardig dat het spontaan is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:11 schreef alors het volgende:
Ik vind dat hij echt tof is met het publiek.
Ze zegt.. "Ik vind"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee veel te overdreven. Dit nu ook, doen echt bij ieder concert en al paar jaar lang. Al lang niet meer geloofwaardig dat het spontaan is.
Dat zeg ik niet maar jouw reactie is alsof ze het presenteert als feit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O ja was ik vergeten, overal waar ik vind voor staat mag je niet op reageren.
Ze mag vinden wat ze zelf wil. Ik ga daarna mijn eigen meningquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar jouw reactie is alsof ze het presenteert als feit.
Iedereen stond bij 30stm.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo daar is het ook niet druk bij Phoenix....
Is wel leuk, een fatsoenlijke versie van 2DCCquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:22 schreef Aardappeltaart het volgende:
Ik ken Phoenix niet eens, is't wa?
Liszt-o-mania ook welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef alors het volgende:
Zij zijn toch van If I Ever Feel Better? dat is wel een radiohitje geweest.
Miles Kane, misschien wat C2C, misschien wat Gaslight Anthem (hoewel dat me sterk lijkt)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:48 schreef hijweer het volgende:
Iemand enig idee wat er na Phoenix zal worden uitgezonden? Het moet doorgaan op tv tot 0.15, of worden dat herhalingen?
Succes en nog veel plezier Yns!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Ynske het volgende:
Zo, tas en spullen ophalen uit kluisje, dan Kings of Leon fotograferen, de markt nog en op naar de auto.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Ynske het volgende:
Zo, tas en spullen ophalen uit kluisje, dan Kings of Leon fotograferen, de markt nog en op naar de auto.
La Pegatina was niet veel saaier. (wel kwalitatief minder)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Leukste concert van vandaag imo. Teminste wat ze hebben uitgezonden.
Die heb ik gemist. Ook leuke band ja!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
La Pegatina was niet veel saaier. (wel kwalitatief minder)
Helemaal met je eensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Leukste concert van vandaag imo. Teminste wat ze hebben uitgezonden.
Van mij ook, maar gaat niet gebeuren. Zou daar ook beter tot z'n recht komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Helemaal met je eens
Van mij mogen ze ook naar Lowlands komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |