http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3629177#85567729quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En daarom vraag je naar dingen als data voor tentamens of ben je te dom om te begrijpen dat 21/30 punten voor een van je rechtententamens niet gelijk staat aan een 2.1 als cijfer. Hoe staat het met je studieschuld van 13000+ voor je HBO + WO rechten studies eigenlijk, nog kwijtschelding gekregen?
Maar wacht, jij deed helemaal geen rechten!
Misschien kun je in plaats van nadenken over een vervolgstudie gaan nadenken over welke therapieėn je wil gaan volgen om van je pathologisch lieggedrag af te komen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus je bent eigenlijk 17 en net klaar met de havo?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar krijg je geen antwoord op, want je bent ook 'crapblocked'.
[..]
[..]
[..]
gebarentolk....ik zit spaans te overwegen in leiden. Talen en culturen van latijns amerika heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:16 schreef Captain_Ghost het volgende:
als het topic nog zinvol is, is leraar of tolk gebarentaal (alleen bij HU utrecht) een optie.
anders mag je dit topic door wc spoelen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon even vragen of iemand die niet op de crapblocklijst staat je quote
nou dat wordt pittig studie..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gebarentolk....ik zit spaans te overwegen in leiden. Talen en culturen van latijns amerika heet het geloof ik.
Pittig, maar leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
nou dat wordt pittig studie..
alvast succes toegewenst.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik begin oprecht te geloven dat ze labiel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |