Hahahahaha ik haat call of duty, maar meningen kan ik accepteren, jij als duidelijke 13 jarige niet blijkbaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:29 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Boze drol of duty puberaaaah wat schattig
Ja, ikquote:Op maandag 17 juni 2013 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
Had iemand al 'PC masterrace' geroepen in dit topic?
Denk dat de helft van de posts in dit topic geen enkele toegevoegde waarde heeft dus een paar keer PC MASTARRACE roepen kan ook geen kwaadquote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef Iwanius het volgende:
En wat is de toegevoegde waarde van PC masterrace in dit topic dat over de verschillen van de twee nieuwe consoles gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop nog altijd veel liever een spel in de winkel dan digitaal, omdat ik op de meeste spellen na een tijdje uitgekeken ben en dat spel dan graag weer wil verkopen en dat zal niet gaan als ik het spel digitaal heb. Dit argument gaat echter logischerwijs niet op voor de Xbox One aangezien die niet toestaat dat ik spellen doorverkoop aan vrienden/marktplaats kopers.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:37 schreef Krediax het volgende:
En dat de Xbox one meer naar digitaal gaat vind ik prima
Wat mij betreft mag alles digitaal worden (ik ben het gewoon eens met Litmanen AFCA) meer geld voor de ontwikkelaar, als ik een spel koop hoeft de bart smit daar niet aan te verdienen!
En omdat veel mensen CoD gewoon leuker vinden dan Battlefield misschien..quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegt;)
Ben ervan overtuigd dat Ghosts ook veel meer zal verkopen dan battlefield 4. Puur door het feit dat er een massa is die het blindelibgs kooptAl zal het elk jaar paar miljoen minder zijn. Maar Activision heeft Destiny al in de steigers staan
Dus omdat meer mensen naar de McDonalds gaan dan naar een.kwaliteits restaurant is de McDonalds lekkerder / beter?quote:Op maandag 17 juni 2013 15:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
En omdat veel mensen CoD gewoon leuker vinden dan Battlefield misschien..
'ik heb wel internet dat wilt zeggen dat Microsoft ook nooit problemen zal hebben, vooral nu ze met de cloud bezig zijn zoals Diablo en Simcity alleen keer 30. Maar geen problemen hoor'quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Krediax het volgende:
Valt me op dat niemand wat zegt over de "family" functie van de Xbox one.
Lijkt mij persoonlijk wel chill (als ik het goed heb begrepen) dat ik de spellen uit bijv. mijn broers bibliotheek kan spelen zonder restricties. Je kon dan 10 personen als family listen maar dan kan je toch ook gwn vrienden als family toevoegen en op die manier spelen delen?
En qua DRM dat boeit mij echt geen flikker, alsof ik ooit langer dan 24 uur geen internet heb, alsof iemand hier dat ooit heeft![]()
En voordat iemand wat zegt, ja ik ben vanaf beginsel meer xbox one geneigd dan Ps4 aangezien ik dat gewent ben.
Ik vind het inderdaad jammer dat de Xbox one directe doorverkoop niet toestaat. Maar dat staat in mijn optiek los van naar het digitale neigen. Persoonlijk hou ik mijn spellen en speel ik ze vaak opnieuw maar ik kan inzien dat voor veel mensen dat het probleem is, hopelijk veranderd dat.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:37 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik koop nog altijd veel liever een spel in de winkel dan digitaal, omdat ik op de meeste spellen na een tijdje uitgekeken ben en dat spel dan graag weer wil verkopen en dat zal niet gaan als ik het spel digitaal heb. Dit argument gaat echter logischerwijs niet op voor de Xbox One aangezien die niet toestaat dat ik spellen doorverkoop aan vrienden/marktplaats kopers.
Ik heb het even gegoogled (moet toegeven dat ik niet wist dat de xbox one cloud computing ging gebruiken) en het lijkt mij dat dat los staat van de DRM?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'ik heb wel internet dat wilt zeggen dat Microsoft ook nooit problemen zal hebben, vooral nu ze met de cloud bezig zijn zoals Diablo en Simcity alleen keer 30. Maar geen problemen hoor'
Voor de cloud moet je online zijn, lekker als je met zn miljoenen tegelijk hetzelfde spel probeert te spelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:22 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled (moet toegeven dat ik niet wist dat de xbox one cloud computing ging gebruiken) en het lijkt mij dat dat los staat van de DRM?
DRM is 1x in de 24 een signaal om te checken dat de games die in jouw account staan daar ook mogen staan.
Bij de cloud voeren ze berekeningen uit aan de kant van microsoft, wat ik hiervan doorslag gevend vind is of deze berekeningen ook doorslaggevend voor het spel zijn ala simcity (diablo niet gespeeld). Wat ik daarmee wil zeggen is dat stel er is een storing (DRM en 1x in de 24 uur staan hier in mijn optiek dus los van) dat de xbox one de benodigde berekeningen zelf doet en het dus wat trager gaat of dat het systeem een error geeft.
En ik heb ook naar de PS4 even gekeken naar dit aspect en die doet precies hetzelfde.
Heb je wel gelezen wat ik typte?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor de cloud moet je online zijn, lekker als je met zn miljoenen tegelijk hetzelfde spel probeert te spelen.
quote:Bij de cloud voeren ze berekeningen uit aan de kant van microsoft, wat ik hiervan doorslag gevend vind is of deze berekeningen ook doorslaggevend voor het spel zijn ala simcity (diablo niet gespeeld). Wat ik daarmee wil zeggen is dat stel er is een storing (DRM en 1x in de 24 uur staan hier in mijn optiek dus los van) dat de xbox one de benodigde berekeningen zelf doet en het dus wat trager gaat of dat het systeem een error geeft.
En ik heb ook naar de PS4 even gekeken naar dit aspect en die doet precies hetzelfde.
Ze hadden ergens gezegd van wel. Heb geen bron, zit mobielquote:
Omdat het helemaal niet zo fantastisch is.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Krediax het volgende:
Lijkt mij persoonlijk wel chill (als ik het goed heb begrepen) dat ik de spellen uit bijv. mijn broers bibliotheek kan spelen zonder restricties. Je kon dan 10 personen als family listen maar dan kan je toch ook gwn vrienden als family toevoegen en op die manier spelen delen?
En qua DRM dat boeit mij echt geen flikker, alsof ik ooit langer dan 24 uur geen internet heb, alsof iemand hier dat ooit heeft![]()
En voordat iemand wat zegt, ja ik ben vanaf beginsel meer xbox one geneigd dan Ps4 aangezien ik dat gewent ben.
Nee, maar mensen hebben het recht iets te vinden. Als jij liever Firefox dan Chrome gebruikt, is dat gewoon jouw keuze.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus omdat meer mensen naar de McDonalds gaan dan naar een.kwaliteits restaurant is de McDonalds lekkerder / beter?
Heeft niks te maken met family sharing.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:35 schreef RWaC het volgende:
[..]
Omdat het helemaal niet zo fantastisch is.
"Give your games to friends: Xbox One is designed so game publishers can enable you to give your disc-based games to your friends. There are no fees charged as part of these transfers. There are two requirements: you can only give them to people who have been on your friends list for at least 30 days and each game can only be given once."
bron
Dus van die 10 mensen kan dus maar 1 iemand het spel lenen, daarna kun je het niet meer uitlenen. Nou super hoor, die functie.
Zie ook rond 5:10
Heeft alles te maken met family sharing te maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met family sharing.
Omdat het niet in je straatje past? Zijn de officiële antwoorden van MS zelf, misschien dat het daarom bagger is.quote:Baggershow overigens.
Iedereen kan je bij de familie toevoegen, maar verder is er nog niks duidelijk over!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Krediax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |