Gast, leuk dat je veel gaat posten, maar probeer het nog enigszins nuttig te houden zeg.quote:
Zet zoiets de volgende keer in een spoilerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Pedroso het volgende:
Om nu weg te rijden is alleen voor de aandacht leuk (en evt. de bollentrui pakken voor een dag).
Op 8,3 km voor de meet zullen de laatste koplopers gepakt worden.
Sorry. Zal het doen. Zal ook de bron er voortaan bijzetten. Yomanda in dit geval.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zet zoiets de volgende keer in een spoiler
Nee gewoon een tyfushekel aan Contadorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, gehersenspoeld door de dopingkaravaan van Sky.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
volgens mij zette Reza als eerste aan
Merci.quote:
Dat zou wel heel sneu zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waren er geen protestacties gezien tegen de homohuwelijken? (heb ik gehoord ergens..)
Snel verdiend hoor zo, die bollentrui. Geldige reden voor deze vroege aanval.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Pedroso het volgende:
Om nu weg te rijden is alleen voor de aandacht leuk (en evt. de bollentrui pakken voor een dag).
Op 8,3 km voor de meet zullen de laatste koplopers gepakt worden.
'Van 29 juni tot 21 juli zullen we voor de ogen van de wereld onze strijd tegen de wet tonen', klinkt het in een bericht op Facebook waarin tegenstanders worden opgeroepen te protesteren tijdens de Tour.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waren er geen protestacties gezien tegen de homohuwelijken? (heb ik gehoord ergens..)
Op alfabetische volgorde bij Belkin geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde bij Belkin geloof ik.
Bronnen zijn overratedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sorry. Zal het doen. Zal ook de bron er voortaan bijzetten. Yomanda in dit geval.
Iemand enig idee waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op alfabetische volgorde bij Belkin geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |