Of al op 3 km van de streep, bij die bocht op 2 km remmen ze waarschijnlijk wel genoeg af.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste 6 km op papier. Valpartijen gegarandeerd op 2km van de meet.
Maar zonder Renaat en met michelquote:
Ja maar dan gaan ze klagen dat je geen Belgisch IP Adres heeft...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:51 schreef Reljem het volgende:
Is de tv uitzending van Een ook op internet te bekijken? Geen belgische zenders hier verdomme.
*zendt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar eurosport zend het ook vanaf 11u40 uit.
Waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezier allemaal. Ik kijk dinsdag pas mee.
14.04, zoals al jaren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe laat begint radio Tour? Twee uur?
No no! Vorig jaar was t twaalf uur in de sportzomeruitzendingenquote:
Ja, Sportzomer.. Je begrijpt toch wel dat dat uitzonderingen zijn? Dit is gewoon een 'reguliere' zomer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
No no! Vorig jaar was t twaalf uur in de sportzomeruitzendingen
Duhquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Sportzomer.. Je begrijpt toch wel dat dat uitzonderingen zijn? Dit is gewoon een 'reguliere' zomer.
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.
Ah, gehersenspoeld door de dopingkaravaan van Sky.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat nou, als het tussen Froome en Contador gaat, wat iedereen lijkt te denken, dan ben ik superfan van Froome. Alles beter dan die schijnheilige spanjool.
Fijn voor jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Neutrale.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is nog de centrale zone. Rond 12:15 wordt er afgevlagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |