PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Jij denkt dat je het gaat redden met een halve keeper op doel?quote:
Blijkbaar speelt er een rechtzaak met Anzhiquote:
Nu is hij net zo lang als Vermeer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het gaat redden met een halve keeper op doel?
Als je ziet hoeveel er voor Andy Carroll is betaald mag Strootman wel 30 miljoen kosten. Boeieuhhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Als je ziet hoeveel er voor Anita betaald is zou Strootman wel 15 miljoen of meer mogen kosten
Turkse competitie gaat de rol van de RPL overnemen zo..Nu Emenike nog terug naar dat land en het feest is compleetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja het is supervaag en Besiktas wil er niets over zeggen, maar er is een Principe akkoord met Eto'o
Het is relevanter dan wat jij zegt en aangezien Lindgren alles van Ajax fantastisch vindt is die vergelijking voor hem iets makkelijkerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel er voor Andy Carroll is betaald mag Strootman wel 30 miljoen kosten. Boeieuhh
Ja, ik snap Lindje's standpunten ook niet helemaal, zelfs niet met mijn keppeltje op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is relevanter dan wat jij zegt en aangezien Lindgren alles van Ajax fantastisch vindt is die vergelijking voor hem iets makkelijker
Heb ik al paar keer gezegd, bij mij werkt het gewoon niet soepel. Er is iets op de site wat mijn hele macbook gigantisch traag maakt. Op m'n PC heb ik er geen last van.quote:
Het mooiste is dat hij al bijna terug is..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Turkse competitie gaat de rol van de RPL overnemen zo..Nu Emenike nog terug naar dat land en het feest is compleet
hij is wel goed in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm wel, bekijk het maar zo
Met wat extra caffeïne en suiker geloof ik. Dan vind ik Cherry Coke nog de beste..dat zat bij ons op de middelbare school in die automaten..goeie shit was dat. Lang niet meer gedronken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:08 schreef Zhano het volgende:
Mountain Dew Code Red is gewoon Dr. Pepper
EAidsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef wieisboos het volgende:
ik had 4 wedstrijden om 3 punten en de titel te pakken. Alle vier verloren
Zo zeg dat wel. Dat was echt ontzettend lekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met wat extra caffeïne en suiker geloof ik. Dan vind ik Cherry Coke nog de beste..dat zat bij ons op de middelbare school in die automaten..goeie shit was dat. Lang niet meer gedronken.
Ik wilde het eens proberen nav DS2. Had beter een andere smaak kunnen pakken, of gewoon Dr. Pepper. Het is niet vies ofzo, wel lekker voor een keer, maar niets nieuws.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met wat extra caffeïne en suiker geloof ik. Dan vind ik Cherry Coke nog de beste..dat zat bij ons op de middelbare school in die automaten..goeie shit was dat. Lang niet meer gedronken.
Best vaag iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
In dat Jokertje topic mocht ik niet spoileren en bij het #IHHNNG topic doet iedereen hetNu ff de nieuwe kijken
dat kan je wel zeggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
http://wefut.nl/player/5620
Hidden gem.
CTRL+ Scrollen in je browser, maar daar word alles groter/kleiner van denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Rogan het volgende:
Is er een manier om het scherm in de FUT webapp te vergroten? Fullscreen is niet zo chill en het standaard scherm is net iets te klein.
Straks ook maar ff opzoekenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
In dat Jokertje topic mocht ik niet spoileren en bij het #IHHNNG topic doet iedereen hetNu ff de nieuwe kijken
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
CTRL+ Scrollen in je browser, maar daar word alles groter/kleiner van denk ik.
Welke kijk je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Damn, bij die walkthrough van The Last Of Us is het net alsof ik gewoon een bazige film zit te kijken
Gebruik dat vaak bij een vriend van me die een oude laptop heb, ikzelf ben HD gewendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik gebruik dat relatief vaak, maar wist niet dat het werkte.
En zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
Hoe vaker je iets doet, des te beter je er in wordt. Behalve met Fifa.
TheRadBradquote:
quote for picquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Geen team meer.
Pakjes openmaken
Ik kijk tot nu toe die van Smoove, hij is wel grappig maar hij lult er idd doorheen en probeert wel heel grappig te doen. Deze maar even een kans geven thanksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TheRadBrad
Vind hem sowieso altijd chill. Lult nooit door cutscenes heen en het is gewoon een erg relaxte kerel. Ik kijk ook alleen af en toe een walkthrough van spellen die echt een tof verhaal hebben zoals die Walking Dead games, Uncharted etc.
6 miljoenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Geen team meer.
Pakjes openmaken
Aight, netjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Woehoe geplaatste voor het Guinness World Record toernooi van morgen op PS
Is die ook al in 0,5l te vinden dan? En ja, ik vind die veel minder lekker dan de gewone.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:08 schreef Zhano het volgende:
Mountain Dew Code Red is gewoon Dr. Pepper
Nee gewoon normaal formaat. Wat is de gewone? Ik zag ook groen en blauw dacht ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die ook al in 0,5l te vinden dan? En ja, ik vind die veel minder lekker dan de gewone.
Waar vind je die dan? En de groene is de gewone maar de blauwe vind ik het lekkerst. Helaas is die hier in de buurt nergens te vinden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal formaat. Wat is de gewone? Ik zag ook groen en blauw dacht ik.
Thanks. Na mijn tentamen ga ik weer ff wat geld op mijn PS zetten, dus nu moest ik het met freerolls doen. 3de x bij de beste 500 van de 10kquote:
gebruik nooit wissels eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
En zelfmoord plegen
Speel jij nu altijd met 2 teams Toef of ook nog wel eens met wissels? Vraag me namelijk af of wissels 'tellen' als een vernieuwing van je team.
Ideaal om momentum te doorbreken..net als het switchen van formatie.quote:
Njah, wij zijn allemaal wat gewend om met meerdere teams bij elkaar op de bank te spelen. Ook ivm hybrids. Maar we merken allemaal dat na een paar wedstrijden die teams beginnen te sucken. Vraag me af of wissels daar nog iets aan kunnen verbreken...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ideaal om momentum te doorbreken..net als het switchen van formatie.
Ik zet ook andere teams bij elkaar op de bank, maar dan is er nog 1 slot voor een wisselspeler (of evt meer als je steeds 2 potjes op rij minimaal met hetzelfde team speelt). Als het bij mij met 4222 echt niet loopt dan switch ik naar 352 en breng ik er een winger in voor een back..heeft vaak zo'n gigantische invloed. Ineens is de EAids dan weg en rolt de bal weer normaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, wij zijn allemaal wat gewend om met meerdere teams bij elkaar op de bank te spelen. Ook ivm hybrids. Maar we merken allemaal dat na een paar wedstrijden die teams beginnen te sucken. Vraag me af of wissels daar nog iets aan kunnen verbreken...
fatty fatty fatty adriano oh palquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you fuck you eat a dick oh no oh pal oh no
Zot dat we dit soort fratsen moeten verzinnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet ook andere teams bij elkaar op de bank, maar dan is er nog 1 slot voor een wisselspeler (of evt meer als je steeds 2 potjes op rij minimaal met hetzelfde team speelt). Als het bij mij met 4222 echt niet loopt dan switch ik naar 352 en breng ik er een winger in voor een back..heeft vaak zo'n gigantische invloed. Ineens is de EAids dan weg en rolt de bal weer normaal.
Bij echt voetbal werkt het ook wel een beetje zo, maar daar is het wat minder extreem.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zot dat we dit soort fratsen moeten verzinnen.
Doe je goed, al zal ie niet veel waard zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
2x (vandaag en gisteren) TOTS Benat in een pakje
Ben er blij mee, alleen 2x dezelfde...beetje apart.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe je goed, al zal ie niet veel waard zijn?
Ik dacht dat mn TA helemaal leeg was, vind ik ineens dit:
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben er blij mee, alleen 2x dezelfde...beetje apart.
Rond de 150K (voor pc dan he, geen idee voor de andere)
Hey kudt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:54 schreef detennismaster het volgende:
Reemi en Pascal
Wanneer komt de ultimateDB prijzenfunctie op WeFut? Daar hadden jullie het van te voren altijd over.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je kan wel een first owner hebben met 2 owners als je hem van 1 account naar een andere overzet.
Ving het ook niet verkeerd opquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoorWel apart idd. Ik heb echt veel packs opengemaakt en ik had TOTS Courtois maar geen enkele IF. Had minstens wel een Harnikje ofzo verwacht.
Heb m verkocht voor 90k, das zn PS3 prijs. Dus pakjes er niet uit, maar ik klaag nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ving het ook niet verkeerd op![]()
Tot nu toe. 2x Benat (1x bij een gewoon pakje en 1x bij zo'n 15000 pack)
En die keeper van Benfica (Moreas) die bracht wel 330K op ongeveer.
Maar TOTS courtois moet toch ook wel minstens dat opbrengen toch?
We zijn er mee bezig. Ben de laatste tijd alleen heel druk met andere projecten, dus er blijft niet heel veel tijd over. Reken er in ieder geval niet op dat die functie nog ver voor de release van FIFA14 komt. Maar er is nu een site bij gekomen die ook de prijzen heeft. (Wat was de url daarvan eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:54 schreef detennismaster het volgende:
Reemi en Pascal
Wanneer komt de ultimateDB prijzenfunctie op WeFut? Daar hadden jullie het van te voren altijd over.
Die heb ik niet geluisterd. Toevallig deze gedownload, en vind het wel ff lekker wakker wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nog ergere bagger dan de vorige 2 albums
http://ultimateteamtrading.net/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig. Ben de laatste tijd alleen heel druk met andere projecten, dus er blijft niet heel veel tijd over. Reken er in ieder geval niet op dat die functie nog ver voor de release van FIFA14 komt. Maar er is nu een site bij gekomen die ook de prijzen heeft. (Wat was de url daarvan eigenlijk?)
Ik vind niet alles van Ajax fantastisch. Ik kan heel kritisch zijn op Ajax en ben het niet eens met de mening van het gros van de supporters.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is relevanter dan wat jij zegt en aangezien Lindgren alles van Ajax fantastisch vindt is die vergelijking voor hem iets makkelijker
Ik wist niet dat hij nog zo'n lang contract had. Dan vind ik het bedrag acceptabel. Al klinkt 18 miljoen voor Strootman wel gewoon echt veel geld. Maar ze hebben er dus zelf ook al bijna 10 voor betaald, dus zo vreemd is het niet. Ik dacht dat ze hem redelijk goedkoop van Utrecht hadden overgenomen. Ik vond hem dit seizoen trouwens niet sterk en we lopen eigenlijk altijd maar wat op hem te zeiken, maar het blijft wel gewoon een groot talent dat straks naar een Europese (sub)topper gaat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik snap Lindje's standpunten ook niet helemaal, zelfs niet met mijn keppeltje op.
Machine head - Locustquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die heb ik niet geluisterd. Toevallig deze gedownload, en vind het wel ff lekker wakker wordenWat zijn aanraders dan qua recente metal etc?
Thx.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Machine head - Locust
Amaranthe - the Nexus
Down - Down IV
Niet zo veel goeds recent
Die ja.quote:
Op welke pagina is dat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:08 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn niet echt leesbaar btw Pazzl
moet het per se buiten Ligue 1 zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thx.
Iemand tips voor een Franse CAM buiten de Ligue 1? Goud/zilver, geen Nasri
Ja, anders vraag ik dat niet lieve schat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet het per se buiten Ligue 1 zijn?
Gefixt bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:12 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://wefut.nl/similar/3601/nation/
Henry? Anders Gouffran, Cabaye, eventueel Sissoko of Benzema? Waarom eigenlijk zo specifiek?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thx.
Iemand tips voor een Franse CAM buiten de Ligue 1? Goud/zilver, geen Nasri
Benzema, Remyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, anders vraag ik dat niet lieve schat.
Dat was de eerste speler die in mij opkwam.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
Ik vraag om een CAM, komen jullie met bijna alleen maar spitsenHenry heb ik in de spits Lind
Ik heb gewoon geen zin een Ligue 1 team te moeten makenIk zat zelf bijvoorbeeld te kijken naar Taïder.
tsja buiten Nasri zijn er gewoon heel weinig franse CAMsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
Ik vraag om een CAM, komen jullie met bijna alleen maar spitsenHenry heb ik in de spits Lind
Ik heb gewoon geen zin een Ligue 1 team te moeten makenIk zat zelf bijvoorbeeld te kijken naar Taïder.
Er zijn bijna geen Franse CAM's buiten de Ligue 1 man.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
Kakutaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:17 schreef Zhano het volgende:
Christiano Depay wat is deze.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:22 schreef DePresident. het volgende:
Wat zegt hij dan.
Latballen van Cristiano Depay?![]()
Wat een vergelijking man.
Alsof jij het beter zou doen.... geen commentaar hebben dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij van zo ver een vrije trap schoot.
Ik zeg ook niet dat ik het beter zou doen. Ik zeg alleen waarom hij hem zo noemt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij het beter zou doen.... geen commentaar hebben dus.
Hap nou niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het beter zou doen. Ik zeg alleen waarom hij hem zo noemt.
Waarom zetten ze de toernooi topscorer op de bank..?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
Morata weer op de bank
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rodrigo pijpt de bondscoach denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zetten ze de toernooi topscorer op de bank..?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben aant proberen een ticket te winnen voor die 1 dollar world record morgen op Pokerstars, maar was vergeten hoe sick Pokerstars isWat een belachelijke dingen kom ik tegen non stop
Ze willen geen 70-rated ST in de basis hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zetten ze de toernooi topscorer op de bank..?
quote:
fuck yes fuck yes fuck yes palquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:44 schreef Reemi het volgende:
Nieuwe George kijkenTopshowtje weer of niet?
leukquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elabdellaoui is wel een bijzondere speler. Vorig jaar was hij 0 weight en toen was hij CM, toen ging hij naar Feyenoord en hij was LW, zijn getransferde versie is RW en in het echt speelt hij op RB.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef Revontulet het volgende:
Oh nee, lul. Ik verwarde hem met Elyounoussie of zoiets.
#11 5* weak foot.quote:
In FIFA 11 had hij dat nog.quote:
Geweldige voetballer.quote:
Ik ook in je eerste zinquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
ik was net in de supermarkt en de kandij koek was in de aanbieding.
Ik las Kandji koek![]()
Dat commentaar van Jack bij die wedstrijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Die goal van Robben tegen frankrijk was echt briljant. Een minuut na de goal van Henry
Een blondine.quote:
En het juichenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:26 schreef Vijf_voor het volgende:
Die goal van Robben tegen frankrijk was echt briljant. Een minuut na de goal van Henry
En van Evertquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat commentaar van Jack bij die wedstrijd
Hoe kan je nou niet van zombies houden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
Dat intro van The Last of Us.Het ziet er zo briljant uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Ik heb hem al gehaald, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]dm je stars nick maar stuur ik je wel een dollar
moet je het wel gebruikenv oro dat toernooi morgen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Piotrheb ook net een team met hem gemaakt
Op het moment dat niet-PSV'ers zich ermee gaan bemoeien geeft hij hun het gelijk hoor, maar tegen mij ho maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind niet alles van Ajax fantastisch. Ik kan heel kritisch zijn op Ajax en ben het niet eens met de mening van het gros van de supporters.
[..]
Ik wist niet dat hij nog zo'n lang contract had. Dan vind ik het bedrag acceptabel. Al klinkt 18 miljoen voor Strootman wel gewoon echt veel geld. Maar ze hebben er dus zelf ook al bijna 10 voor betaald, dus zo vreemd is het niet. Ik dacht dat ze hem redelijk goedkoop van Utrecht hadden overgenomen. Ik vond hem dit seizoen trouwens niet sterk en we lopen eigenlijk altijd maar wat op hem te zeiken, maar het blijft wel gewoon een groot talent dat straks naar een Europese (sub)topper gaat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal je nog eens tradingstips geven
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja, ik had hem vorige week voor 400 gekocht en voor iets van 13.500 verkocht dus toen ging ik filmpjes van hem opzoeken op YT. Hoe kan hij dan 2* hebben terwijl hij wel skills doet in wedstrijden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Wat een cultheld is dit dan
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2486496.page
Een Bulykin met 5* skills
Maar in FUT maar 2*
wat een gastquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Maar in FUT maar 2*
Omdat ze hem niet kennen I guess..als Trundle een Italiaan was dan had hij wellicht ook gewoon 2* skills gehad..ze kunnen toch niet iedereen goed krijgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik had hem vorige week voor 400 gekocht en voor iets van 13.500 verkocht dus toen ging ik filmpjes van hem opzoeken op YT. Hoe kan hij dan 2* hebben terwijl hij wel skills doet in wedstrijden?
Zieke goals in die compilatie manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
Maar in FUT maar 2*
Hoe kunnen ze hem nou niet kennen.. zo'n bekende speler. ok ik kende hem ook niet totdat ik hem opzocht op de markt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ze hem niet kennen I guess..als Trundle een Italiaan was dan had hij wellicht ook gewoon 2* skills gehad..ze kunnen toch niet iedereen goed krijgen.
In de Eredivisie zijn er ook genoeg die meer skills hebben.
Moldequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Waar speelt die keeper van de Noren? Talentje hoor!
Moldequote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Waar speelt die keeper van de Noren? Talentje hoor!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:17 schreef laucas het volgende:
Die mid-mid is ook wel een baas zeg. Ramendi nog wat
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Even een vraag hè,
Ik en een maat doen al een tijdje 2vs2 en zetten regelmatig een winststreak van 12 neer oid.
Nu willen we meer weerstand, maar daar Kan je niet op selecteren, kan dat misschien via Virgingaming of iets anders?
Alvast bedankt
Zo ziet hij er altijd uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja, die
Kutfoto trouwens. Komt net van de kapper af.
Ik speel ook eigenlijk alleen nog maar potjes met een kameraad. Wel Ultimate Team, maar daar kom je ook noobs tegen.quote:
Hij heeft 6 wedstrijden gekeept en Soderberg 12 maar ze hebben Pettersen als 1e keeper.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Keept die kerel normaal niet voor het eerste van Molde trouwens? Zie dat Soderberg een UP heeft gehad daar..die is ook keeper
Hij is verhuisd en woont nu 100km verderop dus zie hem niet vaak meer , dus dat kan helaas nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:23 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik speel ook eigenlijk alleen nog maar potjes met een kameraad. Wel Ultimate Team, maar daar kom je ook noobs tegen.
Je kunt ook Seasons doen met een guest. In divisie 1 zal er vast wel wat weerstand te vinden zijn.
Da kan dus niet. Misschien Team Play proberen en op hetzelfde moment drukkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Hij is verhuisd en woont nu 100km verderop dus zie hem niet vaak meer , dus dat kan helaas niet
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op het moment dat niet-PSV'ers zich ermee gaan bemoeien geeft hij hun het gelijk hoor, maar tegen mij ho maar
Heb jij mij trdaingstips gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal je nog eens tradingstips geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Niks kunnen vinden, vandaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
kan heel nie
kijk anders zelf op die virgingaming website dan
Zou een versterking zijn voor PSV o.i.d., wat een heerlijke keeper!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Keept die kerel normaal niet voor het eerste van Molde trouwens? Zie dat Soderberg een UP heeft gehad daar..die is ook keeper
Ja maar daar is het niveau echt laag...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:27 schreef laucas het volgende:
[..]
Da kan dus niet. Misschien Team Play proberen en op hetzelfde moment drukken
Volgens mij zijn er ook lobby's voor
dat beoordeel je op 1 helft?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zou een versterking zijn voor PSV o.i.d., wat een heerlijke keeper!
Dit zegt toch geen fuck joh..hij zit niet voor niets vooral op de bank bij Molde. Op basis van die toernooien lijken veel van die keepers eindbazen..Enyeama enzo..maar die pieken dan gewoon een keer een wedstrijdje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
is goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehaald, maar toch bedankt
"e:
Heb hem wel 's vaker zien keepen en vind het een prima keeper. Ook hij zal geen drol kosten. Ik vind het een redelijke keeper, mag dat niet gezegd worden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zegt toch geen fuck joh..hij zit niet voor niets vooral op de bank bij Molde. Op basis van die toernooien lijken veel van die keepers eindbazen..Enyeama enzo..maar die pieken dan gewoon een keer een wedstrijdje.
Jij kijkt vaker naar Molde waar hij op de bank zit of kijk je de wedstrijden van het 2de van Molde?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
&
[..]
Heb hem wel 's vaker zien keepen, en hij zal geen drol kosten. Ik vind het een redelijke keeper, mag dat niet gezegd worden?
Natuurlijk wel, maar op basis van die paar potjes op zo'n jeugd EK is er gewoon geen zinnig woord over te zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
&
[..]
Heb hem wel 's vaker zien keepen en vind het een prima keeper. Ook hij zal geen drol kosten. Ik vind het een redelijke keeper, mag dat niet gezegd worden?
Als PSV die zou halen, slaat Jeroen Zoet alles kapot daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Je bent in de war met Pietersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als PSV die zou halen, slaat Jeroen Zoet alles kapot daar.
Dat is waar, maar ik bedoel dat het er wel in zit, de vraag is of dat er in een wedstrijd tegen bijv. Ajax ook uit komt..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar op basis van die paar potjes op zo'n jeugd EK is er gewoon geen zinnig woord over te zeggen.
Tegen Israël viel hij niet op, tegen Engeland was hij aardig maar werd hij ook weinig getest. tegen Italië speelde hij niet en vandaag waren het vooral schoten van afstond ook nog eens.
Tegenwoordig bestaan er ook filmpjes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kijkt vaker naar Molde waar hij op de bank zit of kijk je de wedstrijden van het 2de van Molde?
Als we op basis van filmpjes gaan beoordelen, kan je zelfs Andreas Isaksson tot topkeeper bombarderenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Tegenwoordig bestaan er ook filmpjes.
Sure, maar van letterlijk iedere keeper kan je een filmpje maken waarop hij bizar goed lijkt..echt van IEDERE keeper. En ook iedere keeper heeft weleens 1 of meerdere wedstrijden gepiekt..en dan veel hoger gepiekt dan wat hij laat zien. Zeggen dat hij dan een versterking voor PSV zou zijn waar ook nog een Tyton en Zoet zitten slaat gewoon nergens op danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik bedoel dat het er wel in zit, de vraag is of dat er in een wedstrijd tegen bijv. Ajax ook uit komt..
[..]
Tegenwoordig bestaan er ook filmpjes.
Heb je weer een goed punt, maar sommige reddingen zie ik niet iedereen maken.. PSV was een snel genomen voorbeeld, aangezien we rekening moeten houden met een vertrek van Waterman en evt. Tyton, dan houd je alleen Zoet over aangezien Swinkels al vertrokken is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar van letterlijk iedere keeper kan je een filmpje maken waarop hij bizar goed lijkt..echt van IEDERE keeper. En ook iedere keeper heeft weleens 1 of meerdere wedstrijden gepiekt..en dan veel hoger gepiekt dan wat hij laat zien. Zeggen dat hij dan een versterking voor PSV zou zijn waar ook nog een Tyton en Zoet zitten slaat gewoon nergens op dan
darksonic2quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hier iemand ooit met Lee Trundle gespeeld?
Ja, ik. Goede speler hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Een van de beste bronze spelers in het spel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:08 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Omhaal vanaf eigen helftquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Naar binnen gekapt, toen buitenkantje rechts tegendraads in de verre hoek
Nog geen UP Ghezzal? En hoeveel hebben je spitsen gescoord?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een van de beste bronze spelers in het spel.
[ afbeelding ]
1 op 1 als CF in dit team.
[ afbeelding ]
Beide 1 op 1 uit 17 potjes. Niet zo best. Ik heb Benzia pas sinds weer gekocht omdat ik hem eerder verkocht had in een pricefix. Die had echt 120 uit 80 ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog geen UP Ghezzal? En hoeveel hebben je spitsen gescoord?
Zit jij op een zolderkamer ofwat ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
Mis ik nu weer een goal?Net naar beneden gelopen om de goal terug te spoelen, kom ik hier; is er weer gescoord.
Nice!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een van de beste bronze spelers in het spel.
[ afbeelding ]
1 op 1 als CF in dit team.
[ afbeelding ]
Maak nou eens een team met Diego Mauricio, Wally en Adryan manquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
Binnenkort trouwens nog maar eens een teampje om Araujo heen bouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had zeker in het begin echt een ziek gemiddelde.
Misschien gooi ik 'm wel gewoon ipv Franco in dit team.
[ afbeelding ]
Al heeft die nu ook 8 uit 4.
Of als goedkope oplossing van Wally, Leandroquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maak nou eens een team met Diego Mauricio, Wally en Adryan man
Had mijn twijfels bij Spanje begin dit toernooi, maar het niveauverschil met de rest is toch wel erg groot hoor. Neemt niet weg dat Italië of NL er wel van kan winnen als Spanje echt een mindere dag heeft en ze zelf pieken..maar dan moet echt alles meezitten. Spanje heeft nog niet met een tegengoal om hoeven te gaan..en met een achterstand al helemaal niet. Altijd maar de vraag hoe ze daarop reageren als het zo ver komt..kijken of ze dit geduld dan nog steeds op kunnen brengen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:25 schreef diedjuh het volgende:
Ben benieuwd naar het klasseverschil tussen het A-team van Nederland en Spanje, mocht Nederland in de finale komen.
Van een 5* skiller naar een 3*..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Of als goedkope oplossing van Wally, Leandro
Bouw een silver team. Ga tegen golds spelen. Abuse de handicap. #winningquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:34 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft er een leuk team voor me waar ik eindelijk weer is me kan winnen.
Word er helemaal gek van
Geen verstand van silvers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouw een silver team. Ga tegen golds spelen. Abuse de handicap. #winning
Nooit mee gespeeld, maar er is vast een reden voor zijn populariteit jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat wel, maar vond hem wel geniaal qua p's en schot
Vooral ik..rest valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Geen verstand van silvers.
Ken alleen ene Mauricio waar hier iederen op fapt.
Ik had Fabinho naast Leandro, was wel heerlijk om met ze te spelen! Diego Mauricio ook overwogen, maar toch voor Leandro gegaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit mee gespeeld, maar er is vast een reden voor zijn populariteit ja
Heb hem wel overwogen toen ik mijn team maakte, maar Diego Mauricio is gewoon te goed voor woorden en vormt echt een perfect duo met Wally
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb jij mij trdaingstips gegeven?Alweer vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Stap 1: Zet hem als linkerspits neer. Wat is je budget?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef StijnDa het volgende:
Inderdaad heerlijk goaltje van IscoHad hem ook net gemist.
50kquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stap 1: Zet hem als linkerspits neer. Wat is je budget?
Ik speel zelf liever 4222 met silvers, maar in 352 zou ik voor zoiets gaan dan:quote:
50k is een gericht budget.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel zelf liever 4222 met silvers, maar in 352 zou ik voor zoiets gaan dan:
[ afbeelding ]
Reynaldo zijn wel wat alternatieven voor denk ik, maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd (goedkope alternatieven tenminste..). Dit zit wel onder 50k, maar met positie en evt formatiekaarten zal het er wel overheen gaan wellicht.
whoopi goldbergquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel zelf liever 4222 met silvers, maar in 352 zou ik voor zoiets gaan dan:
[ afbeelding ]
Reynaldo zijn wel wat alternatieven voor denk ik, maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd (goedkope alternatieven tenminste..). Dit zit wel onder 50k, maar met positie en evt formatiekaarten zal het er wel overheen gaan wellicht.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:06 schreef n0ir het volgende:
Het voetbalteam van Zimbabwe is voor doelpunten in het WK-kwalificatieduel tegen Guinee mogelijk aangewezen op de reservedoelman. Het Afrikaanse land is voor de interland van zondagavond in Guinee gearriveerd met slechts 11 spelers, waaronder twee keepers.
De Zimbabwaanse voetbalbond, die in financiële problemen verkeert, was te laat met het boeken van vliegtickets waardoor nog maar 14 stoelen beschikbaar waren op de aansluitende vlucht vanuit Senegal naar Guinee. De Duitse coach Klaus-Dieter Pagels vertrok vanuit Zimbabwe met de teamdokter en 12 voetballers, maar onderweg moest de groep nog een veldspeler achterlaten. Hij had zijn paspoort bij een tussenstop in Kenia laten liggen.
Danielle Lo..volgens de URL. Ken haar niet eigenlijk.quote:
Holy...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:12 schreef Reemi het volgende:
http://tweakers.net/video(...)-beurs-in-jaren.html
PS4 controller schijnt dus erg goed te zijn
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef rolls-reus het volgende:
Weet iemand eem goede verdediging voor dit team: http://wefut.nl/squad/2129
Aanval en middenveld is goed maar van aanholt, bmi, dingsdag en vanins doen het niet goed :,) bassongx donk en zouma gebruik ik al in andere teams
Ja, vond hem ook mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dankje! Die is wel echt ziek hoorook nog symetrisch
Vanderlei heb ik al in een ander teamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, vond hem ook mooi
IF Vanderlei op doel evt
Nice,wel echt een leuk teamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vanderlei heb ik al in een ander team![]()
Mayuka en mulenga samen zijn trouwens echtnet als het middenveld.
Thanksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice,wel echt een leuk team
Hoe bevalt Kakuta?
Enoh is echt onopvallend maar defensief goed, terwijl schneiderlin iets meer vooruit speelt en veel doorjaagt, het perfecte koppel dusquote:
NL3quote:
Mooie schoenen, suck-a-cock.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
http://www.prodirectsocce(...)eInfrared-62164.aspx
quote:
Ik pis altijd in mijn stringetje als ik dat filmpje zie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Had je dat bazenfilmpje van Rijst gezien Djeetje?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
Gristus, zit je dan lekker in de trein met dat naast je![]()
[ afbeelding ]
Lijkt wel een logische ja..zoveel keus hebben ze ook niet. Hij zal bij Gabon ook wel in de spits staan neem ik aan, dus zal populair gaan worden.quote:
That sucks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Djeetje het volgende:
Jezus wat is een frans 352 team slecht zeg
jbgsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Djeetje het volgende:
Jezus wat is een frans 352 team slecht zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |