PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Jij denkt dat je het gaat redden met een halve keeper op doel?quote:
Blijkbaar speelt er een rechtzaak met Anzhiquote:
Nu is hij net zo lang als Vermeer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het gaat redden met een halve keeper op doel?
Als je ziet hoeveel er voor Andy Carroll is betaald mag Strootman wel 30 miljoen kosten. Boeieuhhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Als je ziet hoeveel er voor Anita betaald is zou Strootman wel 15 miljoen of meer mogen kosten
Turkse competitie gaat de rol van de RPL overnemen zo..Nu Emenike nog terug naar dat land en het feest is compleetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Naja het is supervaag en Besiktas wil er niets over zeggen, maar er is een Principe akkoord met Eto'o
Het is relevanter dan wat jij zegt en aangezien Lindgren alles van Ajax fantastisch vindt is die vergelijking voor hem iets makkelijkerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel er voor Andy Carroll is betaald mag Strootman wel 30 miljoen kosten. Boeieuhh
Ja, ik snap Lindje's standpunten ook niet helemaal, zelfs niet met mijn keppeltje op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is relevanter dan wat jij zegt en aangezien Lindgren alles van Ajax fantastisch vindt is die vergelijking voor hem iets makkelijker
Heb ik al paar keer gezegd, bij mij werkt het gewoon niet soepel. Er is iets op de site wat mijn hele macbook gigantisch traag maakt. Op m'n PC heb ik er geen last van.quote:
Het mooiste is dat hij al bijna terug is..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Turkse competitie gaat de rol van de RPL overnemen zo..Nu Emenike nog terug naar dat land en het feest is compleet
hij is wel goed in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm wel, bekijk het maar zo
Met wat extra caffeïne en suiker geloof ik. Dan vind ik Cherry Coke nog de beste..dat zat bij ons op de middelbare school in die automaten..goeie shit was dat. Lang niet meer gedronken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:08 schreef Zhano het volgende:
Mountain Dew Code Red is gewoon Dr. Pepper
EAidsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:10 schreef wieisboos het volgende:
ik had 4 wedstrijden om 3 punten en de titel te pakken. Alle vier verloren
Zo zeg dat wel. Dat was echt ontzettend lekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met wat extra caffeïne en suiker geloof ik. Dan vind ik Cherry Coke nog de beste..dat zat bij ons op de middelbare school in die automaten..goeie shit was dat. Lang niet meer gedronken.
Ik wilde het eens proberen nav DS2. Had beter een andere smaak kunnen pakken, of gewoon Dr. Pepper. Het is niet vies ofzo, wel lekker voor een keer, maar niets nieuws.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met wat extra caffeïne en suiker geloof ik. Dan vind ik Cherry Coke nog de beste..dat zat bij ons op de middelbare school in die automaten..goeie shit was dat. Lang niet meer gedronken.
Best vaag iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
In dat Jokertje topic mocht ik niet spoileren en bij het #IHHNNG topic doet iedereen hetNu ff de nieuwe kijken
dat kan je wel zeggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Lindgren. het volgende:
http://wefut.nl/player/5620
Hidden gem.
CTRL+ Scrollen in je browser, maar daar word alles groter/kleiner van denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Rogan het volgende:
Is er een manier om het scherm in de FUT webapp te vergroten? Fullscreen is niet zo chill en het standaard scherm is net iets te klein.
Straks ook maar ff opzoekenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
In dat Jokertje topic mocht ik niet spoileren en bij het #IHHNNG topic doet iedereen hetNu ff de nieuwe kijken
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
CTRL+ Scrollen in je browser, maar daar word alles groter/kleiner van denk ik.
Welke kijk je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
Damn, bij die walkthrough van The Last Of Us is het net alsof ik gewoon een bazige film zit te kijken
Gebruik dat vaak bij een vriend van me die een oude laptop heb, ikzelf ben HD gewendquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik gebruik dat relatief vaak, maar wist niet dat het werkte.
En zelfmoord plegenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
Hoe vaker je iets doet, des te beter je er in wordt. Behalve met Fifa.
TheRadBradquote:
quote for picquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Geen team meer.
Pakjes openmaken
Ik kijk tot nu toe die van Smoove, hij is wel grappig maar hij lult er idd doorheen en probeert wel heel grappig te doen. Deze maar even een kans geven thanksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TheRadBrad
Vind hem sowieso altijd chill. Lult nooit door cutscenes heen en het is gewoon een erg relaxte kerel. Ik kijk ook alleen af en toe een walkthrough van spellen die echt een tof verhaal hebben zoals die Walking Dead games, Uncharted etc.
6 miljoenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Geen team meer.
Pakjes openmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |