Ongeloofwaardig idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:57 schreef RickoKun het volgende:
ja hoor. XTC gehad hebben en dan zin in een tosti hebben.
Nog nooit een festival bezocht hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:19 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Word je dan niet van zo'n festival getrapt als ze zien dat je gebruikt hebt?
Lcd soundsystem?quote:Op zondag 16 juni 2013 05:56 schreef Stickertje het volgende:
ROFL![]()
Topic doorgelezen, zit nu huilend van het lachen op de bank..
Doet me een beetje denken aan een topic op bluelight, ging over of je lcd kunt faxen naar iemand anders
Niet zo trollen he, TS is al erg genoeg.quote:Op zondag 16 juni 2013 07:37 schreef kikoooooo het volgende:
Kutjunks in dit topic![]()
![]()
Geen lol kunnen hebben zonder drugs
Ik weet de exacte datum nog, echt jaren terug. Ik nam ook direct een hele in 1x - 140mg - terwijl ik toentertijd maar 60kg woog.quote:
Blijf jij maar de hoofdprijs betalen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:27 schreef deadprez het volgende:
je dealers via een forum moeten fixen wat ben je dan voor kneus
Heb gelukkig nog een jong fris bekkie.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dan is ikjijallebei nu de oudste mens op aarde
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 07:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nog nooit een festival bezocht hebben
haha jij bent zeker zo'n nerdje die alleen wat cola'tjes drinkt en telkens partypooper is.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
stoer hoor drugs nemen
nu voel je je zeker wel het mannetje
hoop dat er nog meer kapot gaan aan die kanker troep xtc alleen zo leren ze het af
kansloze junk
omdat je ook lol kan hebben zonder drugs maar gelijk helemaal nooit wat gebruikenquote:Op zondag 16 juni 2013 07:37 schreef kikoooooo het volgende:
![]()
het zonder drugs niet gezellig kunnen hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 11:54 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
haha jij bent zeker zo'n nerdje die alleen wat cola'tjes drinkt en telkens partypooper is.
Of zo'n skkltje die het o zo gezellig heeft zonder drugs.laat me nie tlache man
Waar wordt gezegd dat iemand geen lol kan hebben zonder drugs?quote:Op zondag 16 juni 2013 07:37 schreef kikoooooo het volgende:
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
stoer hoor drugs nemen
nu voel je je zeker wel het mannetje
hoop dat er nog meer kapot gaan aan die kanker troep xtc alleen zo leren ze het af
kansloze junk
Mensen die denken dat ze 'lekker gek' van zichzelf zijn of geen drugs nodig hebben om het gezellig te hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef Asphias het volgende:
het zonder drugs niet gezellig kunnen hebben man, man, man.
Dat zijn de mensen die er altijd met een chagrijnige kop een beetje bijstaan en dan serieus zelf denken dat ze helemaal losgegaan zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze 'lekker gek' van zichzelf zijn of geen drugs nodig hebben om het gezellig te hebben.die hebben dus echt nog niet geleefd he
precies, blijf dan gewoon thuis jaquote:Op zondag 16 juni 2013 14:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die er altijd met een chagrijnige kop een beetje bijstaan en dan serieus zelf denken dat ze helemaal losgegaan zijn
Met een pilletje op naar de Eftelingquote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef Asphias het volgende:
[..]
omdat je ook lol kan hebben zonder drugs maar gelijk helemaal nooit wat gebruikenik kan ook lol hebben zonder elk weekend naar een pretpark te gaan, maar dat betekend niet dat het soms toch leuk is om de efteling te bezoeken.
[..]
het zonder drugs niet gezellig kunnen hebbenman, man, man.
Ik zou helemaal gek worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Met een pilletje op naar de Efteling
Ik bedacht me vandaag op de fiets hoe vet het zou zijn om naar een of andere bloemententoonstelling te gaan aan de notenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Met een pilletje op naar de Efteling
Is best leuk, hoor! Ik heb het gedaan, heb daar een halve genomen en het was echt geweldig. Villa Voltaquote:
Ik vind Efteling juist niet veel aan en vind die personages creepy :pquote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Is best leuk, hoor! Ik heb het gedaan, heb daar een halve genomen en het was echt geweldig. Villa VoltaMan, wat voelde dat gek. Ik kon echt niet meer stoppen met lachen toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |