nee ik zat hij het onweeronweer enzo onweerquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Woensdagavond 19:00 zitten al die mods in de kroeg en zijn ze zo arm dat ze geen smartphone hebben?
Ik snap het niet helemaal maar ik krijg zo'n indruk dat het iets met onweer te maken heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee ik zat hij het onweeronweer enzo onweer
Toen ik jouw reactie zag, wilde ik zoiets typen ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee ik zat hij het onweeronweer enzo onweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik mod NWS en WKN, maar zat met dit weer ff iets meer op WKN te lalleballenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal maar ik krijg zo'n indruk dat het iets met onweer te maken heeft.
(Haal idd allemaal maar weg)
Brazilians want to be treated as citizensquote:
Ik lees alles wat je post maar heb er niet veel aan toe te voegen en wil het topic niet onnodig vervuilen met mijn zeker voor Brazilianen vrij nutteloze meningquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef El_Matador het volgende:
Als de onzinnige SC verwijderd is, blijkt het topic dood te vallen?
twitter:BreakingNews twitterde op woensdag 19-06-2013 om 21:51:15Brazilian police fire tear gas, rubber bullets to disperse protesters ahead of Brazil-Mexico match - @BBCNews http://t.co/KBJUOWuMgS reageer retweet
Ja, ik ben twee jaar geleden voor mijn werk een weekje in Rio geweest. Ook toen werd er geklaagd over de slechte publieke voorzieningen in Brazilië. Goed geklaagd over import-tarieven om hun eigen industrie te beschermen. En de enorme stijging van het prijspeil in Rio zelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef El_Matador het volgende:
Nog een punt wat ik doorkreeg via Facebook van een vriend van me in Rio; de importheffingen zijn gigantisch hoog in Brazilie (net als in Colombia trouwens; pakje Rocquefort van 100 gram; 16 euro, tsjakka!).
Ik ben ervoor, omdat het belangrijk is voor opkomende economieen hun eigen markt te beschermen, maar als je via internet internationaal kan bestellen, is het wel schrijnend die verschillen te zien.
Misschien in woorden, maar niet in daden. Erdogan moddert nog steeds aan met de politie waar Rousseff de militaire politie al heeft ingeschakeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef deelnemer het volgende:
De president Dilma Rousseff reageert een stuk redelijker dan in Erdogan in Turkije. De protesten geven de politieke legitimatie voor gewenste beleidsmaatregelen.
quote:Sepp Blatter blasts Brazil protesters
FIFA President Sepp Blatter has urged protesters flooding the streets of Brazil to stop exploiting football to express their anger against the government, maintaining that the country is benefiting from investment ahead of the 2014 World Cup.
Hundreds of thousands of people have taken to the streets of several cities in the last week just as the world is focused on Brazil for the Confederations Cup, which serves as a test event for the World Cup.
The mass demonstrations, with pockets of violence, are swelling in a collective expression of frustration at government corruption, and the lack of investment in woeful basic public services amid high taxes and heavy spending on staging FIFA's showpiece events.
''They are linking them (the protests) to the Confederations Cup,'' Blatter said in an interview with Brazil's Globo TV network. ''I can understand that people are not happy, but they should not use football to make their demands heard.''
De president van Turkije (Gul) reageerde ook heel redelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef deelnemer het volgende:
De president Dilma Rousseff reageert een stuk redelijker dan in Erdogan in Turkije. De protesten geven de politieke legitimatie voor gewenste beleidsmaatregelen.
De Jandarma in Turkije is ook militaire politie. En die zijn ook ingezet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:41 schreef YazooW het volgende:
[..]
Misschien in woorden, maar niet in daden. Erdogan moddert nog steeds aan met de politie waar Rousseff de militaire politie al heeft ingeschakeld.
Klopt, maar volgens mij pas in een veel later stadium.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
De Jandarma in Turkije is ook militaire politie. En die zijn ook ingezet.
kloptquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij pas in een veel later stadium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |