Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
Dit, dus.
Gaat goed los nu in Eindje

. Ben heel benieuwd hoeveel jullie krijgen voor deze uittocht.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
quote:
Ik denk genoeg voor 2 verdedigers en Maher..
Maar een rechtsback is ook nodig
ajacied4lf
alors1234
quote:
De vraag is: wordt het komend seizoen weer een inspeel/opbouwjaar voor PSV?
★★★
quote:
Kampioen worden is de komende 5 jaar in ieder geval geen doelstelling meer volgens Cocu en Brands.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Verplichting. Doelstelling is het altijd lijkt me.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Oh, serieus?
Ik begrijp het deels. Maar een PSV moet eigenlijk atlijd 'kampioen worden' als doelstelling hebben.
★★★
quote:
In hoeverre kun je zoiets verplichten dan vraag ik me af.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Wat vind jij er als supporter van dan? Ik neem toch aan dat je verwacht dat je club, met zo'n begroting en selectie gewoon kampioen worden als doelstelling heeft, niet?
★★★
quote:
Een topclub moet dat gewoon altijd als doelstelling hebben. En gelijk 5 jaar ook
Ik vind het allemaal maar vreemd en ik zou er ook nooit genoegen mee nemen als supporter.
Maar goed, bij Ajax gebeurt dit nooit. Lang leven de 'arrogantie'.
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef ajacied4lf het volgende:[..]
Wat vind jij er als supporter van dan? Ik neem toch aan dat je verwacht dat je club, met zo'n begroting en selectie gewoon kampioen worden als doelstelling heeft, niet?
Ik denk het slim is om gewoon vrij uit te gaan spelen en opbouwen zonder die druk van "het kampioen moeten worden" op het elftal te leggen. Is wel gebleken dat deze jongens die druk niet aan kunnen.
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:14 schreef GGMM het volgende:[..]
Een topclub moet dat gewoon altijd als doelstelling hebben. En gelijk 5 jaar ook
Ik vind het allemaal maar vreemd en ik zou er ook nooit genoegen mee nemen als supporter.
Maar goed, bij Ajax gebeurt dit nooit. Lang leven de 'arrogantie'.

Was een typfout, moest 4 jaar zijn, aangezien Cocu voor 4 jaar getekend heeft.
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Scarface88 het volgende:Ik denk het slim is om gewoon vrij uit te gaan spelen en opbouwen zonder die druk van "het kampioen moeten worden" op het elftal te leggen. Is wel gebleken dat deze jongens die druk niet aan kunnen.
Ja, daar lag het aan.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:17 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Ik denk het slim is om gewoon vrij uit te gaan spelen en opbouwen zonder die druk van "het kampioen moeten worden" op het elftal te leggen. Is wel gebleken dat deze jongens die druk niet aan kunnen.
Tsjah, afschuiven op druk vind ik iets te makkelijk. Alsof de jonge jongens bij Ajax geen druk voelen. Maar ach, als de supporters ermee kunnen leven, prima. Frank de Boer moet dat niet over Ajax zeggen overigens, dat zou niet goed vallen.
★★★
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:[..]
Tsjah, afschuiven op druk vind ik iets te makkelijk. Alsof de jonge jongens bij Ajax geen druk voelen. Maar ach, als de supporters ermee kunnen leven, prima. Frank de Boer moet dat niet over Ajax zeggen overigens, dat zou niet goed vallen.
Ajax was al twee jaar op een rij kampioen en dan ligt er vanzelfsprekend minder druk op. Ajax heeft bovendien die stress van het kampioen moeten worden ook gekend toen het jaar in jaar uit net niet lukte.
Aan het begin van het seizoen werd er door iedereen geroepen dat PSV de gedoodverfde favoriet was en Advocaat kon ook maar een ding roepen en dat was ik kom hier voor een ding en dat is die schaal. En als je dat dan niet waar maakt ben je het lachertje van Nederland. Daarom vind ik het wel slim om uit te spreken dat het niet persé hoeft de komende seizoenen.
ajacied4lf
alors1234
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:40 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Ajax was al twee jaar op een rij kampioen en dan ligt er vanzelfsprekend minder druk op. Ajax heeft bovendien die stress van het kampioen moeten worden ook gekend toen het jaar in jaar uit net niet lukte.
Aan het begin van het seizoen werd er door iedereen geroepen dat PSV de gedoodverfde favoriet was en Advocaat kon ook maar een ding roepen en dat was ik kom hier voor een ding en dat is die schaal. En als je dat dan niet waar maakt ben je het lachertje van Nederland. Daarom vind ik het wel slim om uit te spreken dat het niet persé hoeft de komende seizoenen.
Druk heb je altijd. Ik zou maar eens kijken naar de verdediging. Met een normale verdediging was PSV gewoon kampioen geworden. Iemand met kwaliteit zal onder druk juist beter preseteren, dan komt het beste in je naar boven. Maar een type Marcelo is gewoon bagger en zal onder druk nog harder falen.
Ohja, en druk kan je zelf beperken door op een manier te spelen wat je gewend bent. De Boer heeft z'n eigen visie, of dat nou tegen Man City is of tegen Willem II, hij bleef zo spelen. Als je niet weet hoe je wilt spelen (ene keer aanvallend dan weer verdedigend) dan is het logisch dat men zonder vertrouwen het veld opkomt en dus druk voelt.
★★★
Iemand enig idee of je voor de kaartverkoop van MvB een clubcard nodig hebt? Als ik een kaart bestel en ik print a.h.w. de bon uit, is dit dan voldoende of heb ik meer nodig?
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:56 schreef nickhguitar het volgende:Iemand enig idee of je voor de kaartverkoop van MvB een clubcard nodig hebt? Als ik een kaart bestel en ik print a.h.w. de bon uit, is dit dan voldoende of heb ik meer nodig?
Nee is niet nodig
quote:
Dus gewoon even uitprinten en klaar? Of sta ik dan in een systeem o.i.d. dat ze alleen m'n naam nodig hebben?
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:[..]
Druk heb je altijd. Ik zou maar eens kijken naar de verdediging. Met een normale verdediging was PSV gewoon kampioen geworden. Iemand met kwaliteit zal onder druk juist beter preseteren, dan komt het beste in je naar boven. Maar een type Marcelo is gewoon bagger en zal onder druk nog harder falen.
Ohja, en druk kan je zelf beperken door op een manier te spelen wat je gewend bent. De Boer heeft z'n eigen visie, of dat nou tegen Man City is of tegen Willem II, hij bleef zo spelen. Als je niet weet hoe je wilt spelen (ene keer aanvallend dan weer verdedigend) dan is het logisch dat men zonder vertrouwen het veld opkomt en dus druk voelt.
Dat is waar. Dat de verdediging waardeloos was zal ook niemand ontkennen. Laatste ben ik ook wel met je eens, er was geen vaste lijn in het spel te ontdekken. Advocaat veranderde elke week van tactiek en opstelling.
Ik zie het nu pas maar Eredivisie Live heeft een item '100 jaar PSV'
Aflevering 2 is nu bezig
Combikoop met Mertens en Stroot lijkt populair. Wat zouden ze willen betalen? Voor 27 miljoen krijgen ze Matavz er bij.
Kaartjes voor derby en MvB afscheids wedstrijd gekocht.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 15 juni 2013 @ 17:41:37
rubbereend
JUICHEN
Hiljegod te koop?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)