Gaat de politie dan automatisch kijken of die fiets gestolen staat opgegeven als ze iemand 's nachts met 2 fietsen zien fietsen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:09 schreef Monopoly het volgende:
Een keer in Lelystad na het stappen had een maat van mij een fiets gekocht van een junk. Hij was best dronken maar had ook zijn eigen fiets nog.
Dus hij fietste naar huis met die andere fiets naast hem. Kwam hij politie tegen
Hij dus opgepakt voor heling en moest een nacht in de cel doorbrengen.
Het meest vervelende: Die zondag was hij dus jarig, en alle visite zat op hem te wachten terwijl zijn pa hem uit de cel kwam halen
Niet zo gek toch.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gaat de politie dan automatisch kijken of die fiets gestolen staat opgegeven als ze iemand 's nachts met 2 fietsen zien fietsen?Lame.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef Beach het volgende:
Gewoon lopen is gezond, je benen kunnen tenminste nooit gejat worden.
Ja, maar 98% van degenen die dat doen hebben een gejatte fiets.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan genoeg redenen bedenken om 's nachts met 2 fietsen te fietsen.
Lijkt me kut elke keer die neus zoeken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
godver gestofzuigde kamer scheelt zo veel
Sochtends niet met helemaal verstopte neus opstaan.
Heb sochtends een team paraat staan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me kut elke keer die neus zoeken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt me kut elke keer die neus zoeken.
quote:
Kan er zelf ook niet tegen als m'n ma in de keuken komt staan dus ik begrijp hem welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]Wel een baas ja.
Hij had me moeten leren kokenWe hebben het even geprobeerd, maar hij werd er para van.
Hij wil altijd alles zelf doen.
haha ja ik ook. Maar toch jammer, want hij kookt goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan er zelf ook niet tegen als m'n ma in de keuken komt staan dus ik begrijp hem wel
leer mij ook dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
Koken
Ik ben bezig Moira. a thing or 2 te leren in de keuken. We maken progressie
Spreek dan af dat jullie elke zondag samen in de keuken gaan staan ofzoiets danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja ik ook. Maar toch jammer, want hij kookt goedEn veelzijdig.
Wat kan ze tot nu toe?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef Monopoly het volgende:
Koken
Ik ben bezig Moira. a thing or 2 te leren in de keuken. We maken progressie
Dat hadden we ook afgesproken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spreek dan af dat jullie elke zondag samen in de keuken gaan staan ofzoiets dan
[..]
Wat kan ze tot nu toe?
Sukkelsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hadden we ook afgesproken.maar dat werkt dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |