quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
En dat raakte me vandaag extra hard nu ik hierboven de kolfopbrengsten lees, en een vriendin net bevallen is en de borstvoeding als een tierelier gaat lopen... ik weet dat je niet moet vergelijken maar het voelt zo kut.
Het gras is altijd groener aan de overkant he...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
herkenbaar inderdaad. Ik weet dat overproductie ook heel naar is maar het zou zo fijn zijn als je je diepvries vol kon gooien en je geen zorgen hoefde te maken over kolven en of je wel genoeg hebt.
Ik vind 60cc voor tussen de voedingen in kolven niet weinig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
En dat raakte me vandaag extra hard nu ik hierboven de kolfopbrengsten lees
Die 3x 60cc die E na een voeding heeft gekregen deze week, waren nutrilon hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind 60cc voor tussen de voedingen in kolven niet weinig.![]()
Die kolfopbrengsten zijn volgens mij in plaats van voedingen, dat scheelt nogal.
Weet ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die 3x 60cc die E na een voeding heeft gekregen deze week, waren nutrilon he![]()
Ik kolf niet veel beter, zo niet slechter en mijn muppet doet het prima. Ter relativering zeg maar.quote:Ik kolf echt vrij beroerd, 60 cc is alleen 's ochtends als ik er ontspannen voor kan zitten (dat is niet vaak omdat E dan wakker is).
Het makkelijk weg kunnen heeft niks met bv of fv te maken maar met of jij het wil of niet. Mijn man kan alles overnemen en flesjes geven en ik kan ook weg als ik wil, ok het enig is ik had moeten kolven. Maar ik wou nooit wegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind deels fv deels bv echt ideaalman kan het overnemen als ik het niet trek en we kunnen makkelijker weg en oppassen kan ook. En ik heb nog die knuffeltijd en het troostmiddel. Het neemt bij mij enorm veel spanning weg emotioneel gezien.
Hoe regel je dat nachtrusttechnisch, ik begin er na 7 maanden behoorlijk moeite mee te krijgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Nog even over mijn kolfresultaat, ik denk dat Faye nog zo'n 10-12x per dag bij me drinkt. Ze eet amper en leeft echt nog op mijn melk, misschien dat dat ook scheelt. En ik kolf al een jaar nu..
Mijn opbrengsten zijn inderdaad ipv een voeding. En mijn jongetje is al heel wat ouder hè?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind 60cc voor tussen de voedingen in kolven niet weinig.![]()
Die kolfopbrengsten zijn volgens mij in plaats van voedingen, dat scheelt nogal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |