Heb 1 flesje besteld, niet gelijk de kit. Maar eens kijken hoe die gaat. Probeer vandaag de Avent een keer. Wil ze die niet, prima, dan modder ik nog wel ff met de Calma vandaag. Hopelijk komt die Breastflow morgen binnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:23 schreef bitterend het volgende:
Avent vind ik het minst op een borst lijken..de speen is erg lang, R vond het niet fijn drinken.
Ik vond de Breast Flow wel redelijk op een tepel lijken, ze moeten ook meer moeite doen om uit te drinken dan bij Avent bijvoorbeeld.
Daar jompelen we voor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
110 per borst? *jaloers. Ik kolf dat bij elkaar.
Maar, juf heeft net 5 minuten aan m'n borst gedronken en hoorde slik-geluiden dus ze heeft wel iets binnen denk ik (en viel toen in slaap) en daarna 75 cc met de avent fles, ook met die newborn speen. Al met al half uur bezig geweest en veel minder geknoei. Ze ligt nu wel beetje te smekken, dus fingers crossed dat het binnen blijft...
Nagevraagd, bosbessensap ipv zwarte bessen. Voortaan vraag ik eerst voor ik postquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ik gebruik de lijst van bv.com, van Stefan kleintjes:
http://www.borstvoeding.c(...)hema/nederlands.html
Volgens mij zijn alle bessen vanaf 12 maanden. Zelf zou ik er niet graag mee experimenteren bij 3 weken oud, maar medicijnen zijn natuurlijk ook niet zaligmakend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |