'gewoon' stalken is een op eenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet erg belangrijk.
Zoals ik al zei : Je hoef niet 'belangrijk'te zijn om dit te gebeuren.
Fijn discussiëren dan als je nergens op in wil gaanquote:
Wellicht.quote:
Dan moet je er gewoon niet op reagerenquote:Ik zou liever dat je niet op m'n posts reageren als je kom met je stomme opmerkingen.
Zoals verwachtquote:
Ik wil niet zoveel detaillen geven.....ik heb genoeg tijd over gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Fijn discussiëren dan als je nergens op in wil gaan
Dus dan laten we het qua reacties op elkaar hierbij gok ik?
En het blijft BNW dus zodra er teveel vragen gesteld worden haakt men af.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik wil niet zoveel detaillen geven.....ik heb genoeg tijd over gedaan.
Ik zei alleen dat het gebeurt wel als 'n beetje steun voor andere slachtoffers/overlevenden.
Edit: En er zijn 'n paar posters die niet erg betrouwbaar zijn.
Is het jou ook overkomen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik wil niet zoveel detaillen geven.....ik heb genoeg tijd over gedaan.
Ik zei alleen dat het gebeurt wel als 'n beetje steun voor andere slachtoffers/overlevenden.
Maakt niet uit - misschien als dit gebeurt met 'n kennis,vriend,familie van jou dan neemt je het wat meer serieus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het blijft BNW dus zodra er teveel vragen gesteld worden haakt men af.
Geen probleem, maar zou fijn zijn als er eens niet aan de verwachtingen werd voldaan.
Really? Waar?????!!!!!!!!quote:
Daar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Tingo het volgende:
Oh- en jij denk dat iedereen op tinternet is betrouwbaar dan?quote:
Zo blijktquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Tingo het volgende:
Die katten en marokkanen waren wat voorbeelden omdat ik duidelijk probeer te krijgen hoe jij het onderscheid kan maken... het gaat over de geheime dienst maar daarna kom jij met dit:quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maakt niet uit - misschien als dit gebeurt met 'n kennis,vriend,familie van jou dan neemt je het wat meer serieus.
Ik heb geen interessente vraagjes van je gezien.....je maak gewoon voorbeeldjes van katten en marokkanen.
En hoe kom je bij deze voorbeelden er dan bij dat de overheid erachter zit ipv een pissige buurman of weet ik veel wie?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je hoeft niet erg interessante te zijn. Het is ook mogelijk dat iemandje is niet blij met je voor wat-dan-ook en er zijn groepjes die doen dit soort dingen voor 'n beetje geld of zo.
Het is niet perse echte authoriteiten die dit doen maar ze weet wel dat het gebeurt.
Pestkoppen die gebruiken stalken taktieken vinden het gewoon leuk. Beetje 'real-life cat and mouse'spel.
Pesterij is ook verslavend voor sommige.
In mijne geval heb ik nooit gedacht dat het overhieds is - ze hebben wat beters te doen hoop iik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die katten en marokkanen waren wat voorbeelden omdat ik duidelijk probeer te krijgen hoe jij het onderscheid kan maken... het gaat over de geheime dienst maar daarna kom jij met dit:
[..]
En hoe kom je bij deze voorbeelden er dan bij dat de overheid erachter zit ipv een pissige buurman of weet ik veel wie?
Als er groepen betaald worden om jou het leven zuur te maken heeft iemand wel heel erg de pik op je (en waarom zou dat de overheid zijn?) en als ze het voor de lol doen; hoe kom je er dan achter dat het de overheid is?
Daarom - zo simpel is het.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Op een forum kan idd alles wat je zegt tegen je worden gebruikt.
Dat hoop ik ook, maar dan ben ik vooral benieuwd wie je dan hiermee bedoelde;quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
In mijne geval heb ik nooit gedacht dat het overhieds is - ze hebben wat beters te doen hoop iik.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:10 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar zo is het niet.Ik weet van zeker dat er zijn groepen van rare enge mensen die dit soort dingen doen.
Er zijn religieuse sekten die dit doet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar dan ben ik vooral benieuwd wie je dan hiermee bedoelde;
[..]
dus wat ik zei...quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn religieuse sekten die dit doet.
Criminele groepen kunnen ingehuurd worden om mensen te wegpesten of misschien klokkenluiders te intimideren of 'n vervelende ex die wil je lastig vallen.bvb.
Tis allemaal illegaal natuurlijk maar ik vrees dat criminelen zijn beter 'equipped' dan de politie.....en de politie hebben denk ik genoeg te doen dan zoveel tijd besteden aan stalkers.
Ik vergeet de cijphers maar er zijn heel veel moorden die zijn begonnen met stalken.
Ik heb m'n hele (lange) verhaal netjes opgeschreven om alles te documenteren en op 'n rijtje te zetten.....voel ik veel beter en veiliger van:)
Als het meer dan een stalker is het wel organised stalking ja.....of 'stalking by proxy' ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dus wat ik zei...
Dat ik het gevoel had dat ik in de gaten werd gehouden door oa die man op mijn werk en door wat mensen in de stad, maar ook door mijn werkgever (dat wás ook echt zo, mn internetgedrag, dankzij mn ex btw) en mijn huisarts, die wat vragen voor me had, ik had ook het idee dat 'iemand' mijn wachtwoorden steeds wist te achterhalen.
Dat is dan organized stalking? Ik vond het 'gewoon' een lastige ex.
Huisarts en mn werk waren echt btw, de anderen denk ik achteraf niet, al geloofde ik het toen wel, ik wijt het nu aan spanning.
dat is het net, ik zag het niet als stalking door meer dan 1 persoon, mijn ex wel, die was intzettend lastig, mijn werkgever en mijn huisarts reageerden op dingen die hij had gezegd. Logisch ook, dat is hun werk en ik vond het dan niet prettig, maar wel begrijpelijk.. Mijn buren keken me ook raar aan, maar dat schreef ik daar niet aan toe, die waren meer verongelijkt dat ik elk weekend weg was denk ik, oudere mensen, jaren getrouwd.. Ze waardeerden mijn levensstijl niet zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als het meer dan een stalker is het wel organised stalking ja.....of 'stalking by proxy' ook.
Dus heb je ook 'n smaad campagne tegen je? - dan krijg je buren of zo die waren vriendelijk dan in eens kijk je raar aan alsof je heb iets heel erg gedaan of zoiets.Voor deze gasten is geen leugen te groot.
En dan het klinkt allemaal zo ongeloofwaardig(en dan opmerkingen zoals: Waarom ben jij zo belangrijk.....en dan je moet natuurlijk harde bewijs hebben om iets tegen te doen.
Van wat ik heb gelezen over de jaren - meeste 'slachtoffers'of targets woon ook alleen....tis makkelijker en minder kans om getuigenissen te krijgen.
Ik hoop alles gaat beter voor je. Sterkte nog.
film ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Op een forum kan idd alles wat je zegt tegen je worden gebruikt. Daarom ben ik voortaan voorzichtig met persoonlijke info. Alhoewel een beetje search op FOK! zelfs foto en film van me prijsgeeft. Dat is imo echter nogal wat anders dan geloven dat mensen are out to get/group stalk you.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |