abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131021905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet erg belangrijk.
Zoals ik al zei : Je hoef niet 'belangrijk'te zijn om dit te gebeuren.
'gewoon' stalken is een op een
Wat brengt een groep ertoe om een persoon te gaan stalken?
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:04:34 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131021906
Zoiets dus:

Die mensen moesten eens weten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131021942
quote:

[..]

In a word: Nee.:)
Fijn discussiëren dan als je nergens op in wil gaan :)
Dus dan laten we het qua reacties op elkaar hierbij gok ik?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131021963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

Jij weet niks .
Wellicht.
quote:
Ik zou liever dat je niet op m'n posts reageren als je kom met je stomme opmerkingen.
Dan moet je er gewoon niet op reageren :)
quote:

[..]

In a word: Nee.:)
Zoals verwacht :) Er is immers ook niets kebeurt.
Conscience do cost.
pi_131022178
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Fijn discussiëren dan als je nergens op in wil gaan :)
Dus dan laten we het qua reacties op elkaar hierbij gok ik?
Ik wil niet zoveel detaillen geven.....ik heb genoeg tijd over gedaan.
Ik zei alleen dat het gebeurt wel als 'n beetje steun voor andere slachtoffers/overlevenden.

Edit: En er zijn 'n paar posters die niet erg betrouwbaar zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 10-09-2013 14:26:57 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131022816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zei alleen dat het gebeurt wel als 'n beetje steun voor andere slachtoffers/overlevenden.

En het blijft BNW dus zodra er teveel vragen gesteld worden haakt men af.

Geen probleem, maar zou fijn zijn als er eens niet aan de verwachtingen werd voldaan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:31:31 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131022909
Paranoia is lurking.
pi_131023065
quote:

[..]

Is het jou ook overkomen?
pi_131023181
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En het blijft BNW dus zodra er teveel vragen gesteld worden haakt men af.

Geen probleem, maar zou fijn zijn als er eens niet aan de verwachtingen werd voldaan.
Maakt niet uit - misschien als dit gebeurt met 'n kennis,vriend,familie van jou dan neemt je het wat meer serieus.
Ik heb geen interessente vraagjes van je gezien.....je maak gewoon voorbeeldjes van katten en marokkanen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_131023215
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:31 schreef Copycat het volgende:
Paranoia is lurking.
Really? Waar?????!!!!!!!! :)
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:43:36 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131023355
quote:

Daar.
pi_131023475
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar.
Oh- en jij denk dat iedereen op tinternet is betrouwbaar dan?
Want ik zie geen persoonlijke verhalen van jou ook niet.
pi_131023493
quote:

Zo blijkt :D
Conscience do cost.
pi_131023497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maakt niet uit - misschien als dit gebeurt met 'n kennis,vriend,familie van jou dan neemt je het wat meer serieus.
Ik heb geen interessente vraagjes van je gezien.....je maak gewoon voorbeeldjes van katten en marokkanen.
Die katten en marokkanen waren wat voorbeelden omdat ik duidelijk probeer te krijgen hoe jij het onderscheid kan maken... het gaat over de geheime dienst maar daarna kom jij met dit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je hoeft niet erg interessante te zijn. Het is ook mogelijk dat iemandje is niet blij met je voor wat-dan-ook en er zijn groepjes die doen dit soort dingen voor 'n beetje geld of zo.
Het is niet perse echte authoriteiten die dit doen maar ze weet wel dat het gebeurt.
Pestkoppen die gebruiken stalken taktieken vinden het gewoon leuk. Beetje 'real-life cat and mouse'spel.
Pesterij is ook verslavend voor sommige.
En hoe kom je bij deze voorbeelden er dan bij dat de overheid erachter zit ipv een pissige buurman of weet ik veel wie? :)

Als er groepen betaald worden om jou het leven zuur te maken heeft iemand wel heel erg de pik op je (en waarom zou dat de overheid zijn?) en als ze het voor de lol doen; hoe kom je er dan achter dat het de overheid is?
  dinsdag 10 september 2013 @ 14:51:38 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131023612
Op een forum kan idd alles wat je zegt tegen je worden gebruikt. Daarom ben ik voortaan voorzichtig met persoonlijke info. Alhoewel een beetje search op FOK! zelfs foto en film van me prijsgeeft. Dat is imo echter nogal wat anders dan geloven dat mensen are out to get/group stalk you.
pi_131023726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die katten en marokkanen waren wat voorbeelden omdat ik duidelijk probeer te krijgen hoe jij het onderscheid kan maken... het gaat over de geheime dienst maar daarna kom jij met dit:

[..]

En hoe kom je bij deze voorbeelden er dan bij dat de overheid erachter zit ipv een pissige buurman of weet ik veel wie? :)

Als er groepen betaald worden om jou het leven zuur te maken heeft iemand wel heel erg de pik op je (en waarom zou dat de overheid zijn?) en als ze het voor de lol doen; hoe kom je er dan achter dat het de overheid is?
In mijne geval heb ik nooit gedacht dat het overhieds is - ze hebben wat beters te doen hoop iik. :)
pi_131023777
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Op een forum kan idd alles wat je zegt tegen je worden gebruikt.
Daarom - zo simpel is het. :)
pi_131023837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

In mijne geval heb ik nooit gedacht dat het overhieds is - ze hebben wat beters te doen hoop iik. :)
Dat hoop ik ook, maar dan ben ik vooral benieuwd wie je dan hiermee bedoelde;

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Maar zo is het niet.Ik weet van zeker dat er zijn groepen van rare enge mensen die dit soort dingen doen.
pi_131024636
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, maar dan ben ik vooral benieuwd wie je dan hiermee bedoelde;

[..]

Er zijn religieuse sekten die dit doet.
Criminele groepen kunnen ingehuurd worden om mensen te wegpesten of misschien klokkenluiders te intimideren of 'n vervelende ex die wil je lastig vallen.bvb.
Tis allemaal illegaal natuurlijk maar ik vrees dat criminelen zijn beter 'equipped' dan de politie.....en de politie hebben denk ik genoeg te doen dan zoveel tijd besteden aan stalkers.
Ik vergeet de cijphers maar er zijn heel veel moorden die zijn begonnen met stalken.

Ik heb m'n hele (lange) verhaal netjes opgeschreven om alles te documenteren en op 'n rijtje te zetten.....voel ik veel beter en veiliger van:)
pi_131025030
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn religieuse sekten die dit doet.
Criminele groepen kunnen ingehuurd worden om mensen te wegpesten of misschien klokkenluiders te intimideren of 'n vervelende ex die wil je lastig vallen.bvb.
Tis allemaal illegaal natuurlijk maar ik vrees dat criminelen zijn beter 'equipped' dan de politie.....en de politie hebben denk ik genoeg te doen dan zoveel tijd besteden aan stalkers.
Ik vergeet de cijphers maar er zijn heel veel moorden die zijn begonnen met stalken.

Ik heb m'n hele (lange) verhaal netjes opgeschreven om alles te documenteren en op 'n rijtje te zetten.....voel ik veel beter en veiliger van:)
dus wat ik zei...
Dat ik het gevoel had dat ik in de gaten werd gehouden door oa die man op mijn werk en door wat mensen in de stad, maar ook door mijn werkgever (dat wás ook echt zo, mn internetgedrag, dankzij mn ex btw :') ) en mijn huisarts, die wat vragen voor me had, ik had ook het idee dat 'iemand' mijn wachtwoorden steeds wist te achterhalen.
Dat is dan organized stalking? Ik vond het 'gewoon' een lastige ex.
Huisarts en mn werk waren echt btw, de anderen denk ik achteraf niet, al geloofde ik het toen wel, ik wijt het nu aan spanning.
compact en kleverig.
pi_131025706
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dus wat ik zei...
Dat ik het gevoel had dat ik in de gaten werd gehouden door oa die man op mijn werk en door wat mensen in de stad, maar ook door mijn werkgever (dat wás ook echt zo, mn internetgedrag, dankzij mn ex btw :') ) en mijn huisarts, die wat vragen voor me had, ik had ook het idee dat 'iemand' mijn wachtwoorden steeds wist te achterhalen.
Dat is dan organized stalking? Ik vond het 'gewoon' een lastige ex.
Huisarts en mn werk waren echt btw, de anderen denk ik achteraf niet, al geloofde ik het toen wel, ik wijt het nu aan spanning.
Als het meer dan een stalker is het wel organised stalking ja.....of 'stalking by proxy' ook.
Dus heb je ook 'n smaad campagne tegen je? - dan krijg je buren of zo die waren vriendelijk dan in eens kijk je raar aan alsof je heb iets heel erg gedaan of zoiets.Voor deze gasten is geen leugen te groot.
En dan het klinkt allemaal zo ongeloofwaardig(en dan opmerkingen zoals: Waarom ben jij zo belangrijk :) .....en dan je moet natuurlijk harde bewijs hebben om iets tegen te doen.
Van wat ik heb gelezen over de jaren - meeste 'slachtoffers'of targets woon ook alleen....tis makkelijker en minder kans om getuigenissen te krijgen.
Ik hoop alles gaat beter voor je. Sterkte nog.
pi_131027814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als het meer dan een stalker is het wel organised stalking ja.....of 'stalking by proxy' ook.
Dus heb je ook 'n smaad campagne tegen je? - dan krijg je buren of zo die waren vriendelijk dan in eens kijk je raar aan alsof je heb iets heel erg gedaan of zoiets.Voor deze gasten is geen leugen te groot.
En dan het klinkt allemaal zo ongeloofwaardig(en dan opmerkingen zoals: Waarom ben jij zo belangrijk :) .....en dan je moet natuurlijk harde bewijs hebben om iets tegen te doen.
Van wat ik heb gelezen over de jaren - meeste 'slachtoffers'of targets woon ook alleen....tis makkelijker en minder kans om getuigenissen te krijgen.
Ik hoop alles gaat beter voor je. Sterkte nog.
dat is het net, ik zag het niet als stalking door meer dan 1 persoon, mijn ex wel, die was intzettend lastig, mijn werkgever en mijn huisarts reageerden op dingen die hij had gezegd. Logisch ook, dat is hun werk en ik vond het dan niet prettig, maar wel begrijpelijk.. Mijn buren keken me ook raar aan, maar dat schreef ik daar niet aan toe, die waren meer verongelijkt dat ik elk weekend weg was denk ik, oudere mensen, jaren getrouwd.. Ze waardeerden mijn levensstijl niet zo.
En dat is het ook, ik schrijf die dingen niet allemaal aan mn ex toe en ik heb het idee dat mensen die er voor zichzelf van overtuigd raken dat ze door n groep gestalked worden dat wél zouden doen, daarom zeg ik: waar ligt de grens? Dat de huisarts me wilde spreken, kwam door mn ex die me zwart wilde maken, dat van mn werk ook, maar mn buren? Kan me niet voorstellen dat hij daar iets mee te maken had...
En dan zegt iemand anders wellicht dat dat wel zo is en die ziet dan overal dingen die zijn vermoeden van organized stalking bevestigen. Snap je wat ik bedoel? En dat is dan niet eens om het jou 'moeilijk' te maken of om lullig te doen, maar puur omdat het me dus wel interesseert eigenlijk en ik me afvraag hoe mensen dan van: vervelende ex, (of iemand/iets anders natuurlijk ;) )naar: groepsstalking gaan...

Overigens is dat gedoe over gegaan toen hij een nieuwe relatie kreeg,dus ja, gaat beter ;)
compact en kleverig.
pi_131027935
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:51 schreef Copycat het volgende:
Op een forum kan idd alles wat je zegt tegen je worden gebruikt. Daarom ben ik voortaan voorzichtig met persoonlijke info. Alhoewel een beetje search op FOK! zelfs foto en film van me prijsgeeft. Dat is imo echter nogal wat anders dan geloven dat mensen are out to get/group stalk you.
film ? :9~
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:46:58 #149
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131029194
Echt een mooi topic geworden dit ^O^
Epyc, mooi verhaal, maar is de coke ook niet een oorzaak?
Ik denk wel dat deze technieken toegepast worden door de overheid (in lichte mate) niet zo extreem als de OP.
Trouwens voor de mensen die denken dat heel veel om je heen een complot is:
Vraag je eens af waarom jij zo belangrijk bent en iedereen zoveel moeite doet om speciaal jou in de gaten te houden? En waarom worden die mensen zelf niet in de gaten gehouden.
Ik kom als ik naar school fiets ook altijd dezelfde mensen tegen en dan kijken die personen een paar seconden naar me. Complot? Nee, 99% zeker niet, hun vertrekken gewoon om dezelfde tijd als ik. Zeg overigens niet dat dit geldt voor Epyc, das wel van een andere soort maar meer voor replies van bv. Tribalwars hier
  maandag 16 september 2013 @ 10:33:03 #150
385007 Rijger
I couldn't cat anymore
pi_131229910
Het contact tussen Fred Spijkers en Amnesty International

Vanwege een onderzoek na de mensenrechtensituatie in Nederland heb ik contact gehad met Amnesty International over de zaak Fred Spijkers, Amnesty geeft op de eerste opname aan zich nimmer met 'interne' gelegenheden binnen Nederland bezig te houden. Daarna werd ik doorverbonden met publieksvoorlichting, ik vroeg naar waarom ze niks gedaan hebben voor Fred. Ze zeiden 'Fred heeft contact met ons gehad, maar omdat hij een paranoide schrizofrene aandoening heeft mogen wij ons er niet mee bemoeien.'. Daarnaast vroeg ik nog hoe het zit met 9 voormalig militairen allen 'paranoide schizofreen' die KANKER hebben gekregen van het middel PX10. Dit verhaal was bij Amnesty niet bekend, waaraan ik twijfel. Ik ken persoonlijk van een interview een militair met bloedkanker die contact heeft gehad met Amnesty.

Daarom zou ik graag aan het artikel betreffende Spijkers toe willen voegen dat hij contact heeft gehad met Amnesty, maar dat vanwege zijn paranoide schizofrene aandoening Amnesty zich niet mag bemoeien met de zaak.

Ik heb Amnesty meer vragen gesteld, en het antwoord is eigenlijk dat Amnesty grotendeels gefinancierd wordt door de overheid. Ze zijn er niet voor interne binnenlandse gelegenheden, maar puur voor de mensenrechten in China en soortgelijke landen. (Of als je bijvoorbeeld vast zit in een soortgelijk land, zolang het maar niet om Nederland gaat.)

Ik ga deze gegevens verwerken in een elders gepubliceerd artikel. Zo zitten er in Nederland al meer dan 150 paranoide schrizofrene Militairen vast voor een duur langer dan 3 jaar. Amnesty kijkt de andere kant op.

Ik moet helaas concluderen dat paranoide schizofrenie een belemmerende aandoening is in openheid betreffende deze militairen en Fred Spijkers. Omdat de diagnose eenmaal is gesteld is er geen sprake van rechten, getuigenissen van Fred Spijkers zijn juridisch niet geldig vanwege zijn aandoening en blijvende geestes stoornis. - De voorgaande opmerking werd toegevoegd door 62.131.102.133 (overleg|bijdragen) 14 jan 2010 10:38 (CET)
Ik ben inmiddels overleden!
Everyone around you was corrupted, say something!
Hell is empty, the devil is here. We suffer in silence!
It came like Jesus to a child but it left as if raped by Satan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')