Oke, nou doei hequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben het helemaal niet over kip en pannen
Nice, ik ben ook echt zo'n bourgondiërquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:12 schreef Koen66 het volgende:
zometeen van alles wat op tafel, oa kip en carpaccio
* Kally raakt in paniekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:13 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
De radijs zit in de schaal, ik herhaal.
lol, ik moet aan Allo Allo denkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:13 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
De radijs zit in de schaal, ik herhaal.
Oh zoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoef je je eigen geld niet meer uit te geven
Omdat ze niet willen dat hun neus zwanger raakt, snap dat dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:15 schreef Kally het volgende:
Why, for the love of God, why
http://likes.com/weird/wh(...)ml&utm_term=25225685
Kijk die auto op mijn FBquote:
Oh ja stom van me, had ik niet over nagedacht, maar als je nu een latex allergie hebt, wat dan, hè, hè, hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ze niet willen dat hun neus zwanger raakt, snap dat dan.
Dan moet je ervan niezen en dan snuit je dat rubbertje er met speels gemak dus weer uit. Problem solved!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh ja stom van me, had ik niet over nagedacht, maar als je nu een latex allergie hebt, wat dan, hè, hè, hè?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je ervan niezen en dan snuit je dat rubbertje er met speels gemak dus weer uit. Problem solved!
Damn echt he? Geen weg met drempelsquote:
Zit er geen levenslange garantie op die accu's vandie hybride auto's? Of vervalt dat bij 2e handse?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja.. Even mijn auto een schop geven.. even het Hybride systeem resetten..
Ik hoop maar dat mijn accu niet aan het overlijden is.. Even geen geld die te vervangen
Jupquote:
Max 8 jaar, maar het gaat ws om de 12v accu die niet zo jofel meer zou zijn.. Maar die is in orde.. IMA systeem gereset nu, kijken hoe het nu gaat..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit er geen levenslange garantie op die accu's vandie hybride auto's? Of vervalt dat bij 2e handse?
Even denken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand een verzoekjen ?
quote:
Of coursequote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Albert Hammond - Free electric band.
quote:
hierna komt een nr daar overquote:
quote:
Geen probleemoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:23 schreef Melting het volgende:
Ik moet straks wel een stuk van je show missen, Broertje, als ik mijn ouwelui weg met brengen.
Wt deed er net 1 in dmquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:34 schreef Melting het volgende:
Niemand die een verzoekje doet?
Dan doe ik er gewoon nog één.![]()
Mud - Dynamite.
Ok.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wt deed er net 1 in dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |