ja was even koek halenquote:
Hey muisquote:
quote:
WBquote:
kan m'n verzoekje nu?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja was even koek halen
De koek is op.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja was even koek halen
na dit nummerquote:
Nee er was nog genoegquote:
Deel je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee er was nog genoeg
verzoekje van mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
Yes,Goodnight Saigon.
Ik ben er nu wél hoor
quote:
heb het liedje eens helemaal moeten onderzoeken voor geschiedenis, vandaar dat ik t nummer kenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Prima verzoekje. Mooi nummer over een hele nare oorlog.
Nee dank je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hier
[ afbeelding ]
quote:
Vind het wel lekker, maar is niet goed voor me.quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind het wel lekker, maar is niet goed voor me.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:19 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
heb het liedje eens helemaal moeten onderzoeken voor geschiedenis, vandaar dat ik t nummer ken
ik zal es kijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ander goed nummer van Billy Joel is Leningrad. Heeft hij geschreven naar zijn tournee door Rusland, en gaat over hoe beide kanten (de westerse, en de communistische) de koude oorlog ervaren hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |