Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik ben helaas niet alpha genoeg om de andere 20 mannen neer te slaan zonder mijn 2x4quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wij nemen dan gewoon de secretaresses
Je gaat morgen 1-3 achter elkaar kijken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef wyccie het volgende:
Zojuist Star Wars VI gezien.
Alec Guinness had gelijk; slechte dialogen. Uitwerking van de karakters is slecht. Af en toe vroeg ik me af in wat voor freakshow ik nou weer beland was.
Maar toch maakt het me nieuwsgierig naar de vroege/nieuwe trilogie, blijft verder wel goed gemaakt. Morgen een minimarathon om het af te kijken. Ik merk ook dat ik best wat filmhistorische cultuur heb gemist.
De muziek uiteraard (ik herken het wel), en volgens mij is de tekst die aan het begin 'wegschuift', hier voor het eerst te zien of niet?
Schoonmaken is toch niet nodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:39 schreef wyccie het volgende:
Als ik niet opeens het gekke idee in mijn hoofd haal om nuttige dingen te doen zoals schoonmaken.
O.a. nog mee boodschappen doen en wat andere dingen halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja idd. Was je van plan iets buiten te doen vandaag?
Ik heb net ook lopend mijn boodschapjes gehaald... dus niet aanstellen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:03 schreef Sands het volgende:
[..]
O.a. nog mee boodschappen doen en wat andere dingen halen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb net ook lopend mijn boodschapjes gehaald... dus niet aanstellen!
Probeer het eens met woorden? Ik heb geen zin om je filmpjes te kijken om daarna te moeten bedenken wat jij mij daarmee wil zeggen...quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Probeer het eens met woorden? Ik heb geen zin om je filmpjes te kijken om daarna te moeten bedenken wat jij mij daarmee wil zeggen...
Begin je dan eindelijk semi-volwassen te worden en Pikachu achter je te laten...quote:
Ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Begin je dan eindelijk semi-volwassen te worden en Pikachu achter je te laten...
Je bent gewoon recalcitrant vandaag?quote:
Ja dat moet somsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant vandaag?
Die had ik al gezien, niet verkeerd zo'n velmaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat moet soms
Plaatje om het goed te maken
[ afbeelding ]
Inddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had ik al gezien, niet verkeerd zo'n velma
Dat doet hij ook niet, en ook weer welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit kan toch niet vertolkt worden door John C Reilly
[ afbeelding ]
Hoezo dan niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet, en ook weer wel
Dat is dus nou alweer terug gedraaid na het verhaal dat hij wel gewoon de Nova is, met zijn krachten...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij zou een Agent Coulson achtig karakter spelen (heeft zijn krachten doorgegeven en alles)
Ow dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is dus nou alweer terug gedraaid na het verhaal dat hij wel gewoon de Nova is, met zijn krachten...
Stel nou maar een vraagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ow dan heb ik niks gezegd
Weet je trouwens nog een leuke film om te kijken?
Ok jammerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stel nou maar een vraagEn ehh... even denken... nee niet echt eigenlijk... Ik wacht tot IM3 en GIJoe eindelijk eens online komen...
Gefeliciteerd... ga je groomen?quote:
Ik wilde net zeggen:quote:
Gelukkig kan er nog iemand om mijn geniale opmerkingen lachenquote:
Wil je een ijsje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:57 schreef DragonFodder het volgende:
Mij waren seksistische spelletjes beloofd. Waar zijn de seksistische spelletjes?
Yes pleasequote:
Graag gedaanquote:
Ik heb er nog 11 overquote:
Slimme collega heb jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Zucht... een collega heeft geprobeerd water/kots op te zuigen met een stofzuiger... nou is de stofzuiger dood
![]()
Watmoet jemet al dat ijs? Stuur er maar eentje hierheen.quote:
Verschrikkelijke man. Als er ook maar 1 vliegje op de auto zit gaat ie zeuren dat de auto niet gewassen is. Hij zit altijd te zeuren over hoe slecht hij het wel niet heeft maar rijdt wel in een Jaguar...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er nog 11 over
[..]
Slimme collega heb jij
Ik weet niet wat voor weer het in België is. Maar voor dat het de grens bereikt heeft kun je het ijsje drinken...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Watmoet jemet al dat ijs? Stuur er maar eentje hierheen.
We hebben een nieuwe vriezer, er zitten nu ook echt 100 ijsjes inquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Watmoet jemet al dat ijs? Stuur er maar eentje hierheen.
Heeft hij het beter voor elkaar dan jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verschrikkelijke man. Als er ook maar 1 vliegje op de auto zit gaat ie zeuren dat de auto niet gewassen is. Hij zit altijd te zeuren over hoe slecht hij het wel niet heeft maar rijdt wel in een Jaguar...
De goedkope Jaguars zijn nu extra goedkoop omdat niemand meer interesse in die auto's heeft.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zit altijd te zeuren over hoe slecht hij het wel niet heeft maar rijdt wel in een Jaguar...
Hij zou het zoveel beter voor elkaar kunnen hebben als hij wat minder zou werken... het verrast me (iedereen hier trouwens) niet als we binnenkort een berichtje krijgen dat ie een auto om een boom heeft gedraaidquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef Sands het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe vriezer, er zitten nu ook echt 100 ijsjes inen dan nog vanille en chocolade schepijs
[..]
Heeft hij het beter voor elkaar dan jij
Volgens mij een S type. Maar ik weet het niet zeker. En hij heeft em goedkoper over kunnen nemen. Het gaat me ook niet zo zeer om de auto. Maar om zijn gezeur dat hij het zo slecht heeft. Volgens hem heb ik het beter...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De goedkope Jaguars zijn nu extra goedkoop omdat niemand meer interesse in die auto's heeft.
Welke heeft hij?
Hm klinkt goed. Soms mis ik het wel om een vriezer te hebben, al zou ik hem vast alleen maar voor ijs gebruiken haha.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef Sands het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe vriezer, er zitten nu ook echt 100 ijsjes inen dan nog vanille en chocolade schepijs
yoghurt-ijsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm klinkt goed. Soms mis ik het wel om een vriezer te hebben, al zou ik hem vast alleen maar voor ijs gebruiken haha.
Een paar jaar geleden zaten we elke maand aan de 20-40 topics, vervlogen tijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef drakin het volgende:
Lekker, ik heb net een beker Ben & Jerrys op.
En hier gaat het ook weer lekker zie ik, beantwoord iemand een vraag die hem vervolgens peert. Dan mocht je toch helemaal geen vraag beantwoorden als je ook niet een vraag kunt stellen?
Je kunt ook een opstarter plaatsen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef drakin het volgende:
Lekker, ik heb net een beker Ben & Jerrys op.
En hier gaat het ook weer lekker zie ik, beantwoord iemand een vraag die hem vervolgens peert. Dan mocht je toch helemaal geen vraag beantwoorden als je ook niet een vraag kunt stellen?
Paar jaar geleden? Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zaten we elke maand aan de 20-40 topics, vervlogen tijden
Juli 2011 was de topmaand, en na juli 2012 zakte FMT langzaam in elkaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paar jaar geleden? Wanneer was dat dan?
In de tijd dat mensen als Patch, Gorro, SaintofKillers, Sokolsky etc. nog vaak meededenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paar jaar geleden? Wanneer was dat dan?
Ik doe toch nog steeds meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In de tijd dat mensen als Patch, Sands, Gorro, SaintofKillers, Sokolsky etc. nog vaak meededen
Ik doe hem altijd in een apart tasje in mijn tas. Maar dat is niet zo handig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef wyccie het volgende:
Voor jouw tijd, Njos. Ook voor Sands tijd.
Njos, hoe neem jij je stethoscoop etc. mee naar coschappen?
En jij bent nog steeds hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef wyccie het volgende:
Artyshock, Twentemeisje, California.
De tijd, wat gaat de tijd hard.
Is goed Robbyquote:
Ik vond het ook al zo vreemd dat ik die als laatste typte terwijl ik dacht dat ik die al had neergezetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar die had je al getypt, maar dat probleem had ik gisteren ook.![]()
Een officiële kun je op sites voor stethoscopen bestellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik doe hem altijd in een apart tasje in mijn tas. Maar dat is niet zo handig.
Een meisje waar ik eens stage mee liep had er een speciaal etuitje voor, maar die had ze gekregen en wist niet waar je het kon kopen. Ik zoek dus ook nog steeds een goede oplossing
Krijg je als je teveel feiten in je hoofd hebtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo vreemd dat ik die als laatste typte terwijl ik dacht dat ik die al had neergezet
Volgens mij is het gewoon het 30+ zijn wat toeslaatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Krijg je als je teveel feiten in je hoofd hebt
Oh okee, ik zal eens kijken. Wel handig zo'n tasje waar alles in pastquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een officiële kun je op sites voor stethoscopen bestellen.
Ik heb zelf een tasje gemaakt, kan ook gelijk de hamer, lichtje en meetlint in.
Beetje dom, heb het tasje pas gemaakt toen ik al klaar was. Daarvoor altijd alles los in de tas.
Maar ik ben nog niet eens 25+ en ik heb dat nu alquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon het 30+ zijn wat toeslaat
Misschien verouder je gewoon wat sneller omdat je niet gezond genoeg leeftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet eens 25+ en ik heb dat nu al
Hoezo leef ik niet gezond?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien verouder je gewoon wat sneller omdat je niet gezond genoeg leeft
Met je 100 raketjes.quote:
Alleen stethoscoop, al ligt die er op het werk ook wel. Maar daar hoor ik nauwelijks iets mee, die zijn heel slecht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee, ik zal eens kijken. Wel handig zo'n tasje waar alles in past
Heb je nu toch ook nodig, neem ik aan? Voor je werk?
Serieus? Dat valt mee.quote:
Oh dankje, dat is wel betaalbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen stethoscoop, al ligt die er op het werk ook wel. Maar daar hoor ik nauwelijks iets mee, die zijn heel slecht.
De hoesjes kosten hier een tientje.
http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d217.html
Ja, als je minder kcal wil dan moet je maar een ijsklontje pakken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus? Dat valt mee.
Die raketje shotjes vind ik ook wel lekker trouwens, maar daar zullen wel meer kcal in zitten
Goeie tip! Moet ik wel eerst een vriezer hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef drakin het volgende:
Dan vries je cola ijsblokjes in of doe je suikervrije limo in de ijsblokjes.
Twee vond ik rommelig, een was wel ok. Dat jochie is schattig, erg spannend.quote:
Waaghals heeft er geen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie tip! Moet ik wel eerst een vriezer hebben
Iedereen, maar dat komt omdat iedereen elkaar na gaat praten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee vond ik rommelig, een was wel ok. Dat jochie is schattig, erg spannend.
Wie zei dat 1 de slechtste was? Daar ben ik het niet mee eens.
Jawel, zal het daar eens uittesten.quote:
zal wel vooral door de introductie van jar jar komenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee vond ik rommelig, een was wel ok. Dat jochie is schattig, erg spannend.
Wie zei dat 1 de slechtste was? Daar ben ik het niet mee eens.
Zie je, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jawel, zal het daar eens uittesten.
Ik vind Jar Jar en C3PO beide retevervelend.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
zal wel vooral door de introductie van jar jar komen
Deel 3 is het beste vind ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind Jar Jar en C3PO beide retevervelend.
R2D2 is wel een held.
van alle 6quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Deel 3 is het beste vind ik
R2D2 is een held ja
Er is toch niks mis met deel 3?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik dacht al wat is je smaak opeens diep gedaald
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:17 schreef Desunoto het volgende:
III is wel beter dan I en II, maar niet beter dan IV, V en VI.
Wel blij dat je het gekeken hebt?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef wyccie het volgende:
Van V herinner ik me niet heel veel meer. II vond ik matih.
Maar ik vind de oudere trilogie wel beter, op die verschrikkelijke barscènes met die gekke monsters na.
Nog 2 jaartjes wachtenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef wyccie het volgende:
Jazeker.![]()
Ben benieuwd naar de films die nog gaan komen.
ik ben trots op je, goed dat je de films allemaal gekeken hebt, ook al was het niet je kopje theequote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef wyccie het volgende:
Jazeker.![]()
Ben benieuwd naar de films die nog gaan komen.
Kun jij me nog een film aanraden meneer dragon?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik ben trots op je, goed dat je de films allemaal gekeken hebt, ook al was het niet je kopje thee
wat voor iets zoek je?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Kun jij me nog een film aanraden meneer dragon?
Ga gewoon hot tub time machine nog een keer kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Iets wat zweeft tussen comedy, actie en sci-fi
Die was niet zo leuk als ik had gehooptquote:Op zondag 16 juni 2013 01:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga gewoon hot tub time machine nog een keer kijken
space truckersquote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Sands het volgende:
[..]
3 keer de helftquote:Op zondag 16 juni 2013 01:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
space truckers
Coneheads
Critters 1 tm 5 ofzo
Gremlins
spaceballs heb je vast al gezien.
Ik noem het toch: Firefly de seriequote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Als we series gaan noemen... Warehouse 13quote:Op zondag 16 juni 2013 01:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik noem het toch: Firefly de serie
Niks mis met SciFi. Ik vind Star Trek ook leuk. Ben toch iets meer nerderig dan gedacht.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik ben trots op je, goed dat je de films allemaal gekeken hebt, ook al was het niet je kopje thee
* DragonFodder approvesquote:Op zondag 16 juni 2013 01:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks mis met SciFi. Ik vind Star Trek ook leuk. Ben toch iets meer nerderig dan gedacht.
Dag Draggy Dragquote:Op zondag 16 juni 2013 01:35 schreef DragonFodder het volgende:
welterusten schatjes en schattinnetjes!
Ik kan ook geen mooi verslag schrijven.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, intre. Frustrerend is dat, mensen die iets afleveren waar ze duidelijk weinig moeite in hebben gestoken.
Succes ermee
En dan is er ook zo'n pannenkoek die nog helemaal niets heeft ingeleverd. Oh, oh, oh.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik weet wat je bedoelt, intre. Frustrerend is dat, mensen die iets afleveren waar ze duidelijk weinig moeite in hebben gestoken.
Succes ermee
Opmaak is het halve werkquote:
Misschien doet hij extra zijn best?quote:Op zondag 16 juni 2013 09:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dan is er ook zo'n pannenkoek die nog helemaal niets heeft ingeleverd. Oh, oh, oh.
[..]
Opmaak is het halve werk
Je moet Spielberg ook geen films meer geven met potentie tot te veel sentimenteel gedoequote:Op zondag 16 juni 2013 02:24 schreef picodealion het volgende:
Ik vergeet altijd hoe kut ik Spielberg vind. Haley Joel Osment is geweldig in AI, het verhaal an sich is ook goed, maar het ligt er allemaal zo dik bovenop. Ik snap niet dat Kubrick ooit vond dat Spielberg er de juiste regisseur voor was.
War Horsequote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je moet Spielberg ook geen films meer geven met potentie tot te veel sentimenteel gedoe
Dat is vooral de schuld van Kubrickquote:Op zondag 16 juni 2013 12:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je moet Spielberg ook geen films meer geven met potentie tot te veel sentimenteel gedoe
Totall Recallquote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan ja, zal het zo even doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je nog wil stemmen in mijn toernooi moet je snel zijn, want ik ga straks tellen
Leuk en minder leuk?quote:
Zie je het nut er niet van in?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Zag ik nou zojuist op tv een reclame voor condooms waar vrouwen sneller een orgasme mee krijgen en het bij mannen uitstelt...
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan ja, zal het zo even doen.
nee! De man moet gewoon beter zijn best doenquote:
Hear hear.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee! De man moet gewoon beter zijn best doen
Het is zo makkelijk om zo'n opmerking te maken als je vrijgezel bentquote:
Ja, en als vrouw zijnde ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het is zo makkelijk om zo'n opmerking te maken als je vrijgezel bent
True! You go girl!quote:
Had je weer een wannabe rapper in je auto?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuk en minder leuk?![]()
Vanochtend naar me neefje wezen kijken bij een judo wedstrijd, daarna taart gegeten bij zijn moeder voor haar verjaardag en vanmiddag nog even een half uurtje gereden... (dat is het minder leuke deel)
Ik heb alweer mijn stemmen uitgebracht, ik beloof dat ik bij de volgende ronde meteen zal stemmenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]de verlenging staat al klaar voor je
Nee. Iemand die zijn 40 jarig jubileum bij de AH ging vieren...quote:Op zondag 16 juni 2013 18:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Had je weer een wannabe rapper in je auto?
[..]
Ik heb alweer mijn stemmen uitgebracht, ik beloof dat ik bij de volgende ronde meteen zal stemmen
De grote meneer daar of nog steeds vakkenvuller?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee. Iemand die zijn 40 jarig jubileum bij de AH ging vieren...
Ik denk wel dat hij iets van een regiomanager was ofzo. Maar ik heb het niet gevraagdquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Sands het volgende:
[..]
De grote meneer daar of nog steeds vakkenvuller?
Welke?quote:
Ja, vandaag gekekenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke?
En had je de vierde helft van spaceballs al gezien?
Anders is Mars Attacks! nog wel een leuke film om nog een keer te zien
Tja, er moet toch af en toe rekening worden gehouden met het budget en dan zit een reisje naar een Mars kolonie er niet meer in...quote:
Ha haquote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, er moet toch af en toe rekening worden gehouden met het budget en dan zit een reisje naar een Mars kolonie er niet meer in...
(ik heb trouwens de film niet gezien, dus ik roep maar gewoon wat onzinnigs)
No offense taken! Ik ben er geboren, maar niet lang gewoond. Heb er dus verder geen binding mee, behalve dat er nog wat familie woont.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah, vanavond een rondrit van 2uur... beginnen en eindigen in Cuijk... dat zo groot is als een postzegel (sorry Silfen)
Pas op wat je zegt...quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef Silfen het volgende:
Krijg weer zin in Pinkpop bij het zien van La Pegatina op tv, wat een feest was dat.
Het hoeft niet goed te zijn om leuk te zijn.quote:
Je hoeft mij niks te vertellen... Ik had dan ook niks tegen Pinkpopquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Silfen het volgende:
[..]
Het hoeft niet goed te zijn om leuk te zijn.![]()
Ze maakten er in ieder geval een feestje van. Net zoals The Opposites. Niet mijn muziek, maar wel leuk om te zien (en mee te springen).
Ik heb Kaminsky goed gerekend zonder voornaam... en inderdaad was JW al genoemd... dus niet zo boos doenquote:
Excuses!quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb Kaminsky goed gerekend zonder voornaam... en inderdaad was JW al genoemd... dus niet zo boos doen
Ik vind het best een leuke speler hoor... maar hij schommelt zo met zijn prestaties. Of dat nou aan AZ ligt of aan hem zelf weet ik niet...quote:Op maandag 17 juni 2013 11:57 schreef JayHovah het volgende:
Maher moet lekker naar Sunderland gaan ofzo, dan zagen de backs hem daar zo in tweeën en zit ie met een jaar weer thuis... Of de Bundesliga, daar zal ie ook wel door het ijs zakken...
Ik weet het wel, aan zichzelf... Ik denk dat de mediahype rondom hem even te gek werd, zo'n vreselijke topper vindt ik het echt niet hoor. Te wisselvallig.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke speler hoor... maar hij schommelt zo met zijn prestaties. Of dat nou aan AZ ligt of aan hem zelf weet ik niet...
Ik heb geen NAS.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb nog maar 82GB vrij op mijn NAS...
Das helemaal vervelend...quote:
Network-attached storage, ofwel een externe harddisk die je op je netwerk aansluit en waarmee je bijvoorbeeld films e.d. naar je tv kan streamen. Sommige versies kunnen ook automatisch torrents downloaden.quote:
Wat een albumtitel... maar can't waitquote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef JayHovah het volgende:
Dyon:
http://www.thewrap.com/mu(...)ly-grail-video-97736
Ik zeg Jay-Z en Rick Rubin
Een usb stick is een klein stickje, Een externe HD is eigenlijk een usb stick alleen dan veel groter. Alle 2 om mee te nemen. Een NAS is een vorm van externe HD's, die in je netwerk zitten. Een kastje met harde schijven erin waar mee je over het netwerk verbinding maakt. Maar die niet echt geschikt is om mee te nemenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:53 schreef drakin het volgende:
tjemig hoe meer ik lees hoe minder ik er van lijk te snappen, ik weet wat een USB stick is en een externe harde schijf, maar dat er allemaal verschillende namen voor zijn?
Uiteindelijk draait het allemaal om de opslag toch?
Die van Kimyequote:
Daar ga ik nog niet eens over nadenken... Dat huwelijk is gemaakt om te mislukken...quote:
Ik hoor wel iets zuisen in me mijn oren, maar dat is niet van de apparaten die hier staanquote:Op maandag 17 juni 2013 19:59 schreef drakin het volgende:
Ik heb het nog een keer gelezen, soms helpt dat. Ik zie dat het meer een netwerk ook is en dat het ook op verschillende besturingssystemen kan draaien. Dan klinkt het handig alleen met alle mobiele netwerken en overal wifi gaat het dan niet enorm zoemen in je huis?
Het is een meisje (dat was iig door de artsen gezegd, die kunnen het natuurlijk fout hebben)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar ga ik nog niet eens over nadenken... Dat huwelijk is gemaakt om te mislukken...
Het dochter van Sean Carter & Beyonce heeft een leuke naam ook al is het geen gebruikelijke naam. Kanye kennende... moet het daar ver overheen en krijg je dus een belachelijk iets... Of het word als het een jongetje word iets als Martin Luther King en dan nog tig gelovige namen. Daar zie ik hem ook wel voor aan...
Al die uitgelekte berichten door vrienden van de familie vind ik ook maar wat discutabel... Maar ja, die van HOVA en B heet Ivy Blue of Blue Ivy. Dus ja, het moet gekker dan dat wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is een meisje (dat was iig door de artsen gezegd, die kunnen het natuurlijk fout hebben)
Ik gok ook op iets bizars. Wel iets korts. En sowieso met een K beginnend.
zal ook vast niet. Hij is natuurlijk katholiek... zoals alle goede amerikanen...quote:
Ik denk ook niet dat het echt merkbaar is al zijn sommige mensen er wel heel gevoelig voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoor wel iets zuisen in me mijn oren, maar dat is niet van de apparaten die hier staanDe NAS die ik heb staan staat wat verder naar achter, en heel af en toe als het wat rustiger in huis is en ik benader hem dan hoor ik de harde schijf aanslaan. Maar meer hoor ik niet
Tja, daar hou ik dus helemaal geen rekening mee... Als ze ervan wegblijven dan zet ik nog wel een paar NAS'en in huis...quote:Op maandag 17 juni 2013 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het echt merkbaar is al zijn sommige mensen er wel heel gevoelig voor.
Maar eerder de bijen, die raken er helemaal van in de war al die rare golfjes en stralingen. (ik ben Imker in opleiding)
zeur ik daarover?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef drakin het volgende:
Dan moet je ook niet zeuren dat je 70% van je voeding niet meer kunt krijgen.
wespen komen er trouwens wel op af.
52% van wat in de supermarkt staat, toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef drakin het volgende:
Dan moet je ook niet zeuren dat je 70% van je voeding niet meer kunt krijgen.
Dat is op een ipad allemaal nog niet zo handig hoor. Zeker als je de score en de vraag erin moet plakken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
DF hoe lang heb jij nodig om een nieuw topic te openen?
zucht... neem dan ook een normale computer in plaats van zo'n half opgegeten appel....quote:Op maandag 17 juni 2013 20:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is op een ipad allemaal nog niet zo handig hoor. Zeker als je de score en de vraag erin moet plakken.
Lekker fris hier he?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:14 schreef Lemans24 het volgende:
63 uur gewerkt in Leeuwarden en nu spierpijn. Maar het was een fantastisch weekje, met een goedkope camping, gratis kano's, af en toe een potje koken voor de tent en iedere dag lekker fysiek bezig.
Wel veel wind daar in het noorden!
Ipad is makkelijker voor op de bank. Mijn überpc staat boven tussen de synthesizersquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zucht... neem dan ook een normale computer in plaats van zo'n half opgegeten appel....
Je mag altijd vragen of iemand anders het nieuwe topic opent.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ipad is makkelijker voor op de bank. Mijn überpc staat boven tussen de synthesizers
Het was in heel Nederland niet warm de afgelopen week. Maar deze week in het contrast tussen noord en zuid vast groot ja!quote:
Vrijdagnacht was er een beetje wind en heel veel regen in Leeuwarden, zaterdagnacht was er heel veel wind (windkracht 5-6 in een klein tentje is toch net storm) en een beetje regen. Het inpakken van de tent op zondagochtend was een hele opgave iig...quote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef drakin het volgende:
Zaterdag was het lekker warm in Utrecht, maar het heeft daar ook weer veel meer geregend dan in Leeuwarden.
Het waaide het weekend wel hier, maar echt hard wil ik het niet noemen, het was ook niet zacht, maar wel heel erg lekker vond ik (vrijdag nog even lekker naar Harlingen geweest en idd een paar surfers maakten er gebruik van)
Inderdaad.. zat ook aan Tatum te denken omdat hij bij de andere hints paste. Hij heeft wel kort haar maar is niet echt kaal toch?quote:
Waar zit er eigenlijk een camping in Leeuwarden, of vlakbij? Ik hoef hier zelf nooit te kamperen hequote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vrijdagnacht was er een beetje wind en heel veel regen in Leeuwarden, zaterdagnacht was er heel veel wind (windkracht 5-6 in een klein tentje is toch net storm) en een beetje regen. Het inpakken van de tent op zondagochtend was een hele opgave iig...
Wat een vogels trouwensVisdiefjes en scholeksters zie je werkelijk overal daar!
huh interesse? waarin? heb ik wat dm berichtjes gemist?quote:
Taniaburg, net ten noorden van de bebouwde kom.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar zit er eigenlijk een camping in Leeuwarden, of vlakbij? Ik hoef hier zelf nooit te kamperen he
Al staat er nu vlakbij een yurt waar ik wel een keer een nachtje in zou willen verblijven.
In de meetquote:Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
huh interesse? waarin? heb ik wat dm berichtjes gemist?
Hij heeft wel een kale borst:quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad.. zat ook aan Tatum te denken omdat hij bij de andere hints paste. Hij heeft wel kort haar maar is niet echt kaal toch?
Niet kaal van nature, maar soms wel een kaal geschoren hoofd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad.. zat ook aan Tatum te denken omdat hij bij de andere hints paste. Hij heeft wel kort haar maar is niet echt kaal toch?
Vierhuisterweg, die ken ik wel, laatst nog voor de bijen daar geweest.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Taniaburg, net ten noorden van de bebouwde kom.
Was er al een datum en film bekend dan? Ik zal dat topic toch eens moeten lezen.quote:
Is de film belangrijk dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Was er al een datum en film bekend dan? Ik zal dat topic toch eens moeten lezen.
Eigenlijk is het belangrijkste dat ik met mijn kont in een bioscoopstoel pas.quote:
Mij ook niet, maar al word het wel WWZ dan maakt het mij nog niet zoveel uit.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:34 schreef drakin het volgende:
De enige film die me niet aanspreekt is world war z
Zelfs ik vind Channing Tatum geilquote:Op maandag 17 juni 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft wel een kale borst:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat niemand op zijn hoofd 'kaal van nature' is.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:24 schreef Silfen het volgende:
Niet kaal van nature, maar soms wel een kaal geschoren hoofd.
Nou ik verwacht nu elk moment een telefoontje waarin ik gedumpt wordquote:
En hoeveel 9's en 10en?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:36 schreef picodealion het volgende:
Ik heb geen excel hier en google drive weigert mijn imdb export uit te lezen, maar ik heb toch goed 160 films een 8 of hoger gegeven, en waarschijnlijk nog eens evenveel 7s. Zo erg is het dus ook weer niet, al kwam ik er laatst wel achter dat mijn gemiddelde cijfer een 5.9 is. Dat is wel aan de strenge kant.
Jij geeft alleen een 10 als het ook echt een 10 is?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:40 schreef picodealion het volgende:
8 tienen (die weet ik uit mijn hoofd), 32 negens (die moest ik opzoeken).
Ik zou niet eens weten waar je het over hebt, laat staan hoe je het doetquote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
Weet iemand hoe ik weer metascores op IMDb te zien kan krijgen?
Alleen als het een film is die ik echt geweldig vind, minstens een paar keer heb gezien en dat met liefde nog een paar keer zou doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij geeft alleen een 10 als het ook echt een 10 is?
Dan zou ik de concertregistratie/docu Fade to black een 10 moeten gevenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen als het een film is die ik echt geweldig vind, minstens een paar keer heb gezien en dat met liefde nog een paar keer zou doen.
Wat mij soms verbaast is hoe hoog mensen gemiddeld films waarderen. De schaal gaat niet voor niks van 1 tot 10, en ik waardeer ze voornamelijk om voor mezelf een idee te hebben van wat ik ook alweer goed vond en wat niet. Dan vind ik het zonde om niet de volledige schaal te gebruiken. Misschien dat ik daarom zo zuinig rate.
Overigens heb ik ook maar 17 enen gegeven, en daar zitten twee shorts bij. Uiteindelijk denk ik dat ik best een nette bell curve heb, met iets meer focus op de positieve cijfers.
Ik vind het jammer dat je geen halve cijfers kan geven, want ik heb 78 9's, maar veel daarvan zit ergens tussen de 8,5-9 (zo ook met mijn andere cijfers)quote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alleen als het een film is die ik echt geweldig vind, minstens een paar keer heb gezien en dat met liefde nog een paar keer zou doen.
Wat mij soms verbaast is hoe hoog mensen gemiddeld films waarderen. De schaal gaat niet voor niks van 1 tot 10, en ik waardeer ze voornamelijk om voor mezelf een idee te hebben van wat ik ook alweer goed vond en wat niet. Dan vind ik het zonde om niet de volledige schaal te gebruiken. Misschien dat ik daarom zo zuinig rate.
Overigens heb ik ook maar 17 enen gegeven, en daar zitten twee shorts bij. Uiteindelijk denk ik dat ik best een nette bell curve heb, met iets meer focus op de positieve cijfers.
Die redenering snap ik niet. Wat zou daar mis mee zijn?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zou ik de concertregistratie/docu Fade to black een 10 moeten gevenDaarom geef ik dus geen punten.
Oh, nee ik ben heel blij dat het niet nog gedetailleerder kan. Ik kan hier al echt over OCDen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je geen halve cijfers kan geven, want ik heb 78 9's, maar veel daarvan zit ergens tussen de 8,5-9 (zo ook met mijn andere cijfers)
Ik wil het juist wel specifieker, achjaquote:Op maandag 17 juni 2013 23:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, nee ik ben heel blij dat het niet nog gedetailleerder kan. Ik kan hier al echt over OCDen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik was even in slaap gevallen, en ik werd wakker en toen stond de vraag klaar om ingekopt te worden, het lot zeg ik je.
Ik kan me niet verplaatsen in je gedachtengang.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar is niks mis mee. Ik kan alleen het alleen niet. Een concertregistratie een 10 geven en Schindlers list maar een 7 bijvoorbeeld. Die verhoudingen kloppen niet in mijn hoofd
Jij bent niet de enigequote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kan me niet verplaatsen in je gedachtengang.
Ik lig al in mijn bedje dus geen trivia voor mijquote:
Ik wist ook niet wat het was toen ik hem aan zette, maar achteraf vond ik het een goede docuquote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef picodealion het volgende:
Iemand hier Catfish gezien? Ik had vooraf geen flauw idee waar 'ie over ging en het eerste kwartier was een beetje suf, maar daarna wordt het echt geweldig.
Jij hebt sowieso een aparte smaakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:17 schreef picodealion het volgende:
En weer een 8 erbij. Zie, er zijn wel films die ik leuk vind.
nee, vandaag niet en maar goed ook... voel me hondsberoerd...quote:
In bed blijven liggen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, vandaag niet en maar goed ook... voel me hondsberoerd...
En dat op een dag als vandaag... beterschap!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, vandaag niet en maar goed ook... voel me hondsberoerd...
Een 8 voor catfish is wel apart jaquote:
Gaat wel weer over, zal niks belangrijks zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat op een dag als vandaag... beterschap!
Beterschap!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gaat wel weer over, zal niks belangrijks zijnHeb net ook even van het zonnetje liggen genieten dus
Nu filmpje kijken bij een kleine 29 graden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |