Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik ben helaas niet alpha genoeg om de andere 20 mannen neer te slaan zonder mijn 2x4quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wij nemen dan gewoon de secretaresses
Je gaat morgen 1-3 achter elkaar kijken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef wyccie het volgende:
Zojuist Star Wars VI gezien.
Alec Guinness had gelijk; slechte dialogen. Uitwerking van de karakters is slecht. Af en toe vroeg ik me af in wat voor freakshow ik nou weer beland was.
Maar toch maakt het me nieuwsgierig naar de vroege/nieuwe trilogie, blijft verder wel goed gemaakt. Morgen een minimarathon om het af te kijken. Ik merk ook dat ik best wat filmhistorische cultuur heb gemist.
De muziek uiteraard (ik herken het wel), en volgens mij is de tekst die aan het begin 'wegschuift', hier voor het eerst te zien of niet?
Schoonmaken is toch niet nodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:39 schreef wyccie het volgende:
Als ik niet opeens het gekke idee in mijn hoofd haal om nuttige dingen te doen zoals schoonmaken.
O.a. nog mee boodschappen doen en wat andere dingen halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja idd. Was je van plan iets buiten te doen vandaag?
Ik heb net ook lopend mijn boodschapjes gehaald... dus niet aanstellen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:03 schreef Sands het volgende:
[..]
O.a. nog mee boodschappen doen en wat andere dingen halen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb net ook lopend mijn boodschapjes gehaald... dus niet aanstellen!
Probeer het eens met woorden? Ik heb geen zin om je filmpjes te kijken om daarna te moeten bedenken wat jij mij daarmee wil zeggen...quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Probeer het eens met woorden? Ik heb geen zin om je filmpjes te kijken om daarna te moeten bedenken wat jij mij daarmee wil zeggen...
Begin je dan eindelijk semi-volwassen te worden en Pikachu achter je te laten...quote:
Ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Begin je dan eindelijk semi-volwassen te worden en Pikachu achter je te laten...
Je bent gewoon recalcitrant vandaag?quote:
Ja dat moet somsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant vandaag?
Die had ik al gezien, niet verkeerd zo'n velmaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat moet soms
Plaatje om het goed te maken
[ afbeelding ]
Inddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had ik al gezien, niet verkeerd zo'n velma
Dat doet hij ook niet, en ook weer welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit kan toch niet vertolkt worden door John C Reilly
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |