Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik ben helaas niet alpha genoeg om de andere 20 mannen neer te slaan zonder mijn 2x4quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wij nemen dan gewoon de secretaresses
Je gaat morgen 1-3 achter elkaar kijken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:23 schreef wyccie het volgende:
Zojuist Star Wars VI gezien.
Alec Guinness had gelijk; slechte dialogen. Uitwerking van de karakters is slecht. Af en toe vroeg ik me af in wat voor freakshow ik nou weer beland was.
Maar toch maakt het me nieuwsgierig naar de vroege/nieuwe trilogie, blijft verder wel goed gemaakt. Morgen een minimarathon om het af te kijken. Ik merk ook dat ik best wat filmhistorische cultuur heb gemist.
De muziek uiteraard (ik herken het wel), en volgens mij is de tekst die aan het begin 'wegschuift', hier voor het eerst te zien of niet?
Schoonmaken is toch niet nodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:39 schreef wyccie het volgende:
Als ik niet opeens het gekke idee in mijn hoofd haal om nuttige dingen te doen zoals schoonmaken.
O.a. nog mee boodschappen doen en wat andere dingen halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja idd. Was je van plan iets buiten te doen vandaag?
Ik heb net ook lopend mijn boodschapjes gehaald... dus niet aanstellen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:03 schreef Sands het volgende:
[..]
O.a. nog mee boodschappen doen en wat andere dingen halen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb net ook lopend mijn boodschapjes gehaald... dus niet aanstellen!
Probeer het eens met woorden? Ik heb geen zin om je filmpjes te kijken om daarna te moeten bedenken wat jij mij daarmee wil zeggen...quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Probeer het eens met woorden? Ik heb geen zin om je filmpjes te kijken om daarna te moeten bedenken wat jij mij daarmee wil zeggen...
Begin je dan eindelijk semi-volwassen te worden en Pikachu achter je te laten...quote:
Ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Begin je dan eindelijk semi-volwassen te worden en Pikachu achter je te laten...
Je bent gewoon recalcitrant vandaag?quote:
Ja dat moet somsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon recalcitrant vandaag?
Die had ik al gezien, niet verkeerd zo'n velmaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat moet soms
Plaatje om het goed te maken
[ afbeelding ]
Inddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die had ik al gezien, niet verkeerd zo'n velma
Dat doet hij ook niet, en ook weer welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Dit kan toch niet vertolkt worden door John C Reilly
[ afbeelding ]
Hoezo dan niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat doet hij ook niet, en ook weer wel
Dat is dus nou alweer terug gedraaid na het verhaal dat hij wel gewoon de Nova is, met zijn krachten...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij zou een Agent Coulson achtig karakter spelen (heeft zijn krachten doorgegeven en alles)
Ow dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is dus nou alweer terug gedraaid na het verhaal dat hij wel gewoon de Nova is, met zijn krachten...
Stel nou maar een vraagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ow dan heb ik niks gezegd
Weet je trouwens nog een leuke film om te kijken?
Ok jammerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stel nou maar een vraagEn ehh... even denken... nee niet echt eigenlijk... Ik wacht tot IM3 en GIJoe eindelijk eens online komen...
Gefeliciteerd... ga je groomen?quote:
Ik wilde net zeggen:quote:
Gelukkig kan er nog iemand om mijn geniale opmerkingen lachenquote:
Wil je een ijsje?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:57 schreef DragonFodder het volgende:
Mij waren seksistische spelletjes beloofd. Waar zijn de seksistische spelletjes?
Yes pleasequote:
Graag gedaanquote:
Ik heb er nog 11 overquote:
Slimme collega heb jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Zucht... een collega heeft geprobeerd water/kots op te zuigen met een stofzuiger... nou is de stofzuiger dood
![]()
Watmoet jemet al dat ijs? Stuur er maar eentje hierheen.quote:
Verschrikkelijke man. Als er ook maar 1 vliegje op de auto zit gaat ie zeuren dat de auto niet gewassen is. Hij zit altijd te zeuren over hoe slecht hij het wel niet heeft maar rijdt wel in een Jaguar...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er nog 11 over
[..]
Slimme collega heb jij
Ik weet niet wat voor weer het in België is. Maar voor dat het de grens bereikt heeft kun je het ijsje drinken...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Watmoet jemet al dat ijs? Stuur er maar eentje hierheen.
We hebben een nieuwe vriezer, er zitten nu ook echt 100 ijsjes inquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Watmoet jemet al dat ijs? Stuur er maar eentje hierheen.
Heeft hij het beter voor elkaar dan jijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Verschrikkelijke man. Als er ook maar 1 vliegje op de auto zit gaat ie zeuren dat de auto niet gewassen is. Hij zit altijd te zeuren over hoe slecht hij het wel niet heeft maar rijdt wel in een Jaguar...
De goedkope Jaguars zijn nu extra goedkoop omdat niemand meer interesse in die auto's heeft.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zit altijd te zeuren over hoe slecht hij het wel niet heeft maar rijdt wel in een Jaguar...
Hij zou het zoveel beter voor elkaar kunnen hebben als hij wat minder zou werken... het verrast me (iedereen hier trouwens) niet als we binnenkort een berichtje krijgen dat ie een auto om een boom heeft gedraaidquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef Sands het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe vriezer, er zitten nu ook echt 100 ijsjes inen dan nog vanille en chocolade schepijs
[..]
Heeft hij het beter voor elkaar dan jij
Volgens mij een S type. Maar ik weet het niet zeker. En hij heeft em goedkoper over kunnen nemen. Het gaat me ook niet zo zeer om de auto. Maar om zijn gezeur dat hij het zo slecht heeft. Volgens hem heb ik het beter...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De goedkope Jaguars zijn nu extra goedkoop omdat niemand meer interesse in die auto's heeft.
Welke heeft hij?
Hm klinkt goed. Soms mis ik het wel om een vriezer te hebben, al zou ik hem vast alleen maar voor ijs gebruiken haha.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:55 schreef Sands het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe vriezer, er zitten nu ook echt 100 ijsjes inen dan nog vanille en chocolade schepijs
yoghurt-ijsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm klinkt goed. Soms mis ik het wel om een vriezer te hebben, al zou ik hem vast alleen maar voor ijs gebruiken haha.
Een paar jaar geleden zaten we elke maand aan de 20-40 topics, vervlogen tijdenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef drakin het volgende:
Lekker, ik heb net een beker Ben & Jerrys op.
En hier gaat het ook weer lekker zie ik, beantwoord iemand een vraag die hem vervolgens peert. Dan mocht je toch helemaal geen vraag beantwoorden als je ook niet een vraag kunt stellen?
Je kunt ook een opstarter plaatsen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef drakin het volgende:
Lekker, ik heb net een beker Ben & Jerrys op.
En hier gaat het ook weer lekker zie ik, beantwoord iemand een vraag die hem vervolgens peert. Dan mocht je toch helemaal geen vraag beantwoorden als je ook niet een vraag kunt stellen?
Paar jaar geleden? Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zaten we elke maand aan de 20-40 topics, vervlogen tijden
Juli 2011 was de topmaand, en na juli 2012 zakte FMT langzaam in elkaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paar jaar geleden? Wanneer was dat dan?
In de tijd dat mensen als Patch, Gorro, SaintofKillers, Sokolsky etc. nog vaak meededenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Paar jaar geleden? Wanneer was dat dan?
Ik doe toch nog steeds meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In de tijd dat mensen als Patch, Sands, Gorro, SaintofKillers, Sokolsky etc. nog vaak meededen
Ik doe hem altijd in een apart tasje in mijn tas. Maar dat is niet zo handig.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef wyccie het volgende:
Voor jouw tijd, Njos. Ook voor Sands tijd.
Njos, hoe neem jij je stethoscoop etc. mee naar coschappen?
En jij bent nog steeds hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef wyccie het volgende:
Artyshock, Twentemeisje, California.
De tijd, wat gaat de tijd hard.
Is goed Robbyquote:
Ik vond het ook al zo vreemd dat ik die als laatste typte terwijl ik dacht dat ik die al had neergezetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar die had je al getypt, maar dat probleem had ik gisteren ook.![]()
Een officiële kun je op sites voor stethoscopen bestellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik doe hem altijd in een apart tasje in mijn tas. Maar dat is niet zo handig.
Een meisje waar ik eens stage mee liep had er een speciaal etuitje voor, maar die had ze gekregen en wist niet waar je het kon kopen. Ik zoek dus ook nog steeds een goede oplossing
Krijg je als je teveel feiten in je hoofd hebtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond het ook al zo vreemd dat ik die als laatste typte terwijl ik dacht dat ik die al had neergezet
Volgens mij is het gewoon het 30+ zijn wat toeslaatquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Krijg je als je teveel feiten in je hoofd hebt
Oh okee, ik zal eens kijken. Wel handig zo'n tasje waar alles in pastquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een officiële kun je op sites voor stethoscopen bestellen.
Ik heb zelf een tasje gemaakt, kan ook gelijk de hamer, lichtje en meetlint in.
Beetje dom, heb het tasje pas gemaakt toen ik al klaar was. Daarvoor altijd alles los in de tas.
Maar ik ben nog niet eens 25+ en ik heb dat nu alquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon het 30+ zijn wat toeslaat
Misschien verouder je gewoon wat sneller omdat je niet gezond genoeg leeftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet eens 25+ en ik heb dat nu al
Hoezo leef ik niet gezond?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien verouder je gewoon wat sneller omdat je niet gezond genoeg leeft
Met je 100 raketjes.quote:
Alleen stethoscoop, al ligt die er op het werk ook wel. Maar daar hoor ik nauwelijks iets mee, die zijn heel slecht.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee, ik zal eens kijken. Wel handig zo'n tasje waar alles in past
Heb je nu toch ook nodig, neem ik aan? Voor je werk?
Serieus? Dat valt mee.quote:
Oh dankje, dat is wel betaalbaar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen stethoscoop, al ligt die er op het werk ook wel. Maar daar hoor ik nauwelijks iets mee, die zijn heel slecht.
De hoesjes kosten hier een tientje.
http://www.vosmedisch.nl/contents/nl/d217.html
Ja, als je minder kcal wil dan moet je maar een ijsklontje pakken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Serieus? Dat valt mee.
Die raketje shotjes vind ik ook wel lekker trouwens, maar daar zullen wel meer kcal in zitten
Goeie tip! Moet ik wel eerst een vriezer hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef drakin het volgende:
Dan vries je cola ijsblokjes in of doe je suikervrije limo in de ijsblokjes.
Twee vond ik rommelig, een was wel ok. Dat jochie is schattig, erg spannend.quote:
Waaghals heeft er geen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie tip! Moet ik wel eerst een vriezer hebben
Iedereen, maar dat komt omdat iedereen elkaar na gaat praten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Twee vond ik rommelig, een was wel ok. Dat jochie is schattig, erg spannend.
Wie zei dat 1 de slechtste was? Daar ben ik het niet mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |