Iets met CDA erin. Altijd goed.quote:
Pieter Omtzigt. Maar die zorgt wel voor minder vermaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij CDA vind ik alleen Bleker en Jack de Vries tof.
Je vergeet Sjaak van der Tak en die motorrijder.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
van der Tak, Sjaak van der Tak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je vergeet Sjaak van der Tak en die motorrijder.
Wim van de Campquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je vergeet Sjaak van der Tak en die motorrijder.
Samen met Verhagen de grootste ratten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt niet structureel meer geld uitgeven dan dat er binnenkomt. Zeker als je weet dat de komende jaren de gehele babyboomgeneratie met pensioen gaat. Daar heeft Pechtold op zich wel een punt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef matthijst het volgende:
Pff, wat een gezwam, lekker doorbezuinigen tot alles kapot is. Schitterend.
Dat ie zelf anderhalve ton per jaar vangt maar de rest van Nederland blij is met een kwart daarvan is hij even vergeten
Jazeker, en feitelijke onjuistheden betreur ik zeer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dit nou heel anders dan hoe ik het deed?
Jack de Vries heeft nog les gehad van mijn moeder toen ze net begon.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sjaak van der Tak maakt het niet uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker, en feitelijke onjuistheden betreur ik zeer.
Waarin heeft Jack de Vries les gehad van je moeder?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack de Vries heeft nog les gehad van mijn moeder toen ze net begon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |