Ik hoop het. Serieus. Of die negerts.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat Haris wint. Die heeft niet alleen pussypower, ook grannies zullen op hem stemmen vanwege zijn onschuldige sympathieke uitstraling
Ze staan hem in de weg, begrijp dat nouquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Gordon die ze vertelt dat ze niet steeds de aandacht op moeten zoeken.Of all fucking people.
![]()
Ja dat, plus tegen de finale zitten de Braviors al lang zonder beltegoedquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee joh, ik denk dat Haris wint. Die heeft niet alleen pussypower, ook grannies zullen op hem stemmen vanwege zijn onschuldige sympathieke uitstraling
Ja anders is hij zijn plek in de bladen kwijt...zoiets als Glennis die kandidaten die konden zingen afzeekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Gordon die ze vertelt dat ze niet steeds de aandacht op moeten zoeken.Of all fucking people.
![]()
Over een paar jaar zijn ze out the closet.quote:
je mist niets...valsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:53 schreef Stickertje het volgende:
godver, ik kan niks van de zang horen door het gegil
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wel medelijden met de schoonmaaksters. Al die natte stoeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |