1) die heb ik nietquote:
Dat betekent dus dat je niet in een van de flats woontquote:Op maandag 17 juni 2013 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1) die heb ik niet
2) als ik er een zou hebben, dan zou ik het alsnog niet kunnen zien.
Klopt. Tarwewijk hier. Dan moet je toch een beste verrekijker moeten hebben om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je niet in een van de flats woont
Tarwewijk ken ik wel.. niet zo vaak daar geweestquote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Klopt. Tarwewijk hier. Dan moet je toch een beste verrekijker moeten hebben om dat voor elkaar te krijgen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 16:24 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Tarwewijk ken ik wel.. niet zo vaak daar geweestKan wel altijd genieten van de broodlucht daar
Ow, vertel?quote:
quote:
Ik had zo aangeschoven als ik niet hoefde te werken hahaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:19 schreef Toekito het volgende:
Maar eens kijken of het bij Elit ook al zo warm is.
Duitsers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Dandilion het volgende:
er word momenteel een Duitse film geschoten bij het Stieltjesplein. ben benieuwd waar die over gaat.
Lord, nee!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef rouletteking het volgende:
D66 wil straatmuzikanten terug in binnenstad rotterdam
Alsjeblieft zeg, dat verbod was niet voor niks ingevoerd.
oorlog zeker?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Dandilion het volgende:
er word momenteel een Duitse film geschoten bij het Stieltjesplein. ben benieuwd waar die over gaat.
De laatste echte meet is al best lang geleden, maar er kan best weer eens gemeet worden!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:32 schreef Bierie het volgende:
Doen jullie nog wel eens meetings in bijvoorbeeld paddy murphys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |