Hier hetzelfde. Ik ga voor de iMac tegen die tijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik overweeg het voor m'n volgende laptop. Maar m'n huidige is voorlopig nog te nieuw voor vervanging.
Zondequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik ga voor de iMac tegen die tijd
Welk OS is dat? Windows met Rainmeter?quote:
Gentoo Linux, met conky!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welk OS is dat? Windows met Rainmeter?
Dit ziet er vreemd uitquote:
Een knop op Windows 8?quote:
Mis jij de startknop dan? Ik nietquote:
Het zorgt ervoor dat mijn Windows-toets werkt zoals het hoort (Start Menu na gebruik) en geen geswitch tussen Metro- en Desktop-modus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Mis jij de startknop dan? Ik niet
Ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat mijn Windows-toets werkt zoals het hoort (Start Menu na gebruik) en geen geswitch tussen Metro- en Desktop-modus.
Ja, ik miste mijn startknop.
Komt terug met Windows 8.1quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft windows normaal geen startknop meer dan?
Oke, niet dat ik er last van heb.quote:
Maar die brengt je waarschijnlijk alleen maar naar het tegelscherm van Metro, niet naar het klassieke startmenu.quote:
Dat klopt ja, maarja gelukkig ook alternatieven voor mensen die er niet aan willen wennen. De keren dat ik in mijn Windows 8 installatie zit is Ctrl+x voldoende voor mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar die brengt je waarschijnlijk alleen maar naar het tegelscherm van Metro, niet naar het klassieke startmenu.
om te kijken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |