quote:
Ik donderdag, hopelijk zit Ferrer dan nog in het toernooiquote:
Re-match van deze klassieker, zie ik opeens. Hopelijk voor Norrage en Art wordt hij op maandag gespeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:44 schreef Gorzalka het volgende:
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:08:36umpire out of the chair - Paire and Llodra already have to be separated reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:10:12"Code violation. Unsportsmanlike conduct. Warning Mr. Llodra." reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 18:11:15Paire giving Llodra staredown after every point he wins reageer retweet
twitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 19:08:04"Code violation. Unsportsmanlike conduct. Warning Mr. Paire." reageer retweet
Geen streams tijdens de eerste paar dagentwitter:RD_Tennistalk twitterde op woensdag 20-03-2013 om 19:20:54Benoit gets serenaded with boos as he walks off the court and responds by enthusiastically waving to the crowd. LOL. reageer retweet
.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef wimderon het volgende:
Kwalificatiewildcards voor twee random Italianen, waaronder ene Enrico Becuzzi die een paar maanden terug 40 is geworden en in z'n carrière ooit één wedstrijd heeft gewonnen, in de eerste kwalifcatieronde van een challenger.
Hoeveel kost zoietsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:26 schreef wimderon het volgende:
Kwalificatiewildcards voor twee random Italianen, waaronder ene Enrico Becuzzi die een paar maanden terug 40 is geworden en in z'n carrière ooit één wedstrijd heeft gewonnen, in de eerste kwalifcatieronde van een challenger.
quote:Igor Sijsling heeft het niet getroffen bij de loting voor het ATP-toernooi van Rosmalen. Hij moet het in de eerste ronde opnemen tegen Stanislas Wawrinka.
De Zwitser is tijdens de Topshelf Open als tweede geplaatst.
Voor Robin Haase, Thiemo de Bakker en Jesse Huta Galung pakte de loting gunstiger uit. Haase komt op het Brabantse gras in de eerste ronde uit tegen de Argentijn Leonardo Mayer, terwijl De Bakker de Italiaan Paolo Lorenzi treft. Huta Galung werd gekoppeld aan Daniel Brands uit Duitsland.
De Spanjaard David Ferrer, finalist op Roland Garros, neemt het in de eerste ronde op tegen de Belg Xavier Malisse.
Bertens
Kiki Bertens moet het in de eerste ronde van het vrouwentoernooi opnemen tegen de Spaanse Anabel Medina Garrigues. Bij winst kan de hoogst geklasseerde Nederlandse op de wereldranglijst op de als tweede geplaatste Slowaakse Dominika Cibulkova stuiten.
Ook Arantxa Rus en Michaëlla Krajicek, beiden met een wildcard toegelaten tot de Topshelf Open, ontlopen in de eerste ronde een geplaatste speelster.
Rus stuit op de Slowaakse Magdalena Rybarikova, Krajicek treft de Spaanse Silvia Soler Espinosa.
Het toernooi begint op zondag.
quote:COURT 1 start 10:30
Qualifying - L Kubot (POL) vs D Thurner (GER) - ATP
Qualifying - A Meuffels (NED) vs N Mahut (FRA) - ATP
Niet voor 12:00
Qualifying - G Muguruza (ESP) vs [WC] R Hogenkamp (NED) - WTA
Qualifying - [WC] I de Vroome (NED) vs A Hlavackova (CZE) - WTA
Qualifying - A Cadantu (ROU) vs A Mestach (BEL) - WTA
COURT 2 start 10:30
Qualifying - A Qureshi (PAK) vs J Hernych (CZE) - ATP
Qualifying - S Darcis (BEL) vs S Seifert (GER) - ATP
Niet voor 12:00
Qualifying - T Mrdeza (CRO) vs E Cabeza Candela (ESP) - WTA
Qualifying - L Tsurenko (UKR) vs A Van Uytvanck (BEL) - WTA
COURT 3 start 10:30
Qualifying - R Kern (GER) vs [WC] D Di Ienno (ITA) - ATP
Qualifying - K Kravchuk (RUS) vs [WC] K Coppejans (BEL) - ATP
Qualifying - S Fransen (NED) vs L Pouille (FRA) - ATP
Qualifying - M Burdette (USA) vs N Bratchikova (RUS) - WTA
COURT 4 start 10:30
Qualifying - V Shcherba (UKR) vs [WC] E Becuzzi (ITA) - ATP
Qualifying - F Mergea (ROU) vs S Lavie (NZL) - ATP
Qualifying - D Novak (AUT) vs N Desein (BEL) - ATP
Qualifying - D Gavrilova (RUS) vs Y Putintseva (KAZ) - WTA
Qualifying - G Arn (HUN) vs V Dolonc (SRB) - WTA
COURT 5 start 10:30
Qualifying - A Lazov (BUL) vs A Bossel (SUI) - ATP
Qualifying - L Dlouhy (CZE) vs G Jones (AUS) - ATP
Qualifying - S Bohli (SUI) vs K Krawietz (GER) - ATP
COURT 6 start 10:30
Qualifying - G Ouellette (USA) vs T Huey (PHI) - ATP
Qualifying - E Chvojka (CAN) vs R Ghedin (ITA) - ATP
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Dan is je deelnemersveld zooooooooo kut en dan moet een baas als Mahut kwalificatie spelen
quote:CENTRE start 11:00
K Bertens (NED) vs A Medina Garrigues (ESP) - WTA
Niet voor 12:30
L Mayer (ARG) vs R Haase (NED) - ATP
Niet voor 14:30
[WC] M Krajicek (NED) vs S Soler-Espinosa (ESP) - WTA
Niet voor 16:30
D Brands (GER) vs [WC] J Huta Galung (NED) - ATP
COURT 1 start 11:00
R Hogenkamp (NED) / A Rus (NED) vs S Klemenschits (AUT) / R Oprandi (SUI) - WTA
Qualifying - R Kern (GER) vs J Hernych (CZE) - ATP
[7] U Radwanska (POL) vs O Govortsova (BLR) - WTA
Niet voor 15:00
Qualifying - S Darcis (BEL) vs S Bohli (SUI) - ATP
COURT 2 start 11:00
Qualifying - G Muguruza (ESP) vs E Cabeza Candela (ESP) - WTA
Niet voor 13:00
Qualifying - A Mestach (BEL) vs V Dolonc (SRB) - WTA
Qualifying - L Kubot (POL) vs N Mahut (FRA) - ATP
Niet voor 15:00
E Cabeza Candela (ESP) / A Cadantu (ROU) vs S Arvidsson (SWE) / J Larsson (SWE) - WTA-After suitable rest
COURT 3 start 12:00
Qualifying - L Tsurenko (UKR) vs A Hlavackova (CZE) - WTA
R Bautista Agut (ESP) / D Gimeno-Traver (ESP) vs P Lorenzi (ITA) / B Paire (FRA) - ATP
COURT 4 start 12:00
Qualifying - N Bratchikova (RUS) vs Y Putintseva (KAZ) - WTA
Niet voor 14:00
Qualifying - K Kravchuk (RUS) vs L Pouille (FRA) - ATP
Das waar. Wonderbaarlijk dat ze het nog vrij goed deed op Wimbyquote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Tim86 het volgende:
Als ik haar vorig jaar zag bewegen op gras dan werd je daar ook niet erg vrolijk van. Als een koe op een ijsbaan.
als je dan kiest voor de zinloze nederlandse competitie in plaats van een extra wta toernooi op gras waar je toch al niet zo goed op uit de voeten kan dan is dit dus het resultaat.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Tim86 het volgende:
Als ik haar vorig jaar zag bewegen op gras dan werd je daar ook niet erg vrolijk van. Als een koe op een ijsbaan.
Onbegrijpelijk idd.,quote:Op zondag 16 juni 2013 12:11 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
als je danjkiest voor de zinloze nederlandse competitie in plaats van een extra wta toernooi op gras waar je toch al niet zo goed op uit de voeten kan dan is dit dus het resultaat.
Erg hequote:Op zondag 16 juni 2013 13:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Even dat filmpje bekeken op de site van de Topshelf Open. Wat een verschrikkelijke triestheid straalt daar van af
Ze hebben een al jarenlang waardeloze deelnemersvelden en ondertussen alleen maar schaamteloos lullen over "groei" "een dagje uit met attracties" en "vips moeten elkaar beter kunnen ontmoeten".
Dan wordt er wel eens gekankerd op Ahoy, maar dit is echt een vieze commerciële bedoening daar in Rosmalen
De site van het toernooi zelf heeft een stream geloof ik. Hier staan er ook genoeg: http://www.streamhunter.eu/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op zondag 16 juni 2013 15:01 schreef Coelho het volgende:
Heb al mijn stream-favorieten doorlopen maar niks gevonden. Klopt het inderdaad dat er geen streams beschikbaar zijn of mis ik nog wat in mijn lijstje?
thanks!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De site van het toernooi zelf heeft een stream geloof ik. Hier staan er ook genoeg: http://www.streamhunter.eu/tennis-live-streaming-video.html
Ik sta ook altijd als een baas te trainenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:53 schreef Norrage het volgende:
Echt wat is dat met Nederlanders en "lekker trainen"...nu kiki ook weer. Ze stond zo goed te trainenzelfs ik weet dat trainingspotjes niet representatief zijn
![]()
Racket rechts. Bier links.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd als een baas te trainen
Chickie langs de baan, joint in de bek en rossen maarquote:
De Bakker als ruime favoriet op het programmaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef TheArt het volgende:
Wat een kutprogramma morgen zeg
Geen Sijsling-Wawa
Geen fittieduel tussen de stokbroden
Won wel Wimbledon in de jeugd, maar in zijn generatie zegt dat ook niet veel.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:56 schreef Norrage het volgende:
Van Lorenzi verliezen op gras zal wel echt een dieptepuntje zijn. Maar goed, Thiemo is ook geen gras held.
Omdat Nederland.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:31 schreef Norrage het volgende:
Wij gaan er straks naartoe, maar hoezo komt er nou weer regen aan
De voorspelling voor vandaag was goedquote:
Waarschijnlijk heeft ie lekker staan trainen.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:45 schreef Gorzalka het volgende:
Waar heeft Thiemoow de gekke gedachte vandaan dat hij zou kunnen volleren?
Inderdaad. Hij heeft toch een geweldig leven. Lekker van je hobby je beroep maken. Heerlijk bezig zijn, de wereld rond en vervolgens met een lang hoofd de baan op. Vreselijk mannetje.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat deed hij op Queens ook al tegen Berdych. Alles in het net en ver uit. Gewoon omdat z'n kop verkeerd stond. Geniet toch pv3 (potverdrie) van het spelletje!
En Rybarikova ze allebei benut.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Rus inmiddels een set en een break achter.
Wel al 7 BP gemist.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Met die nieuwe sponsor doet het toernooi wel z'n naam eer aan, echt tennis van de bovenste plank dit
De site ligt plat bij mij, maar volgens mij ¤35 ofzo. Jammer dat je ook voor damestennis betaaltquote:
bij mij ook, vandaar de vraagquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De site ligt plat bij mij, maar volgens mij ¤35 ofzo. Jammer dat je ook voor damestennis betaalt.
Damestennis was nog het boeiendst vandaag...dat gehaat op damestennis altijdquote:Op maandag 17 juni 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De site ligt plat bij mij, maar volgens mij ¤35 ofzo. Jammer dat je ook voor damestennis betaalt.
Ik haat niet, maar ik kijk nou eenmaal liever een Futurespartij bij de heren dan een WTA-wedstrijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Damestennis was nog het boeiendst vandaag...dat gehaat op damestennis altijd
Ja, maar bij mij gaat het bij een wedstrijd om strijd. In zo'n dames pot als die van Cibulkova zit alleen maar strijd. Fantastisch om te zienquote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik haat niet, maar ik kijk nou eenmaal liever een Futurespartij bij de heren dan een WTA-wedstrijd.
Ik heb 3 servicegames van hem gezien, gewoon om eens naar die service te kijken, toen vond ik het wel mooi geweest jaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef Norrage het volgende:
Isner kijken was geen succeshij liet de helft lopen. Geen deuce gehaald
2 vrouwen achter mij vanmiddag:quote:Op maandag 17 juni 2013 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
Dat deelnemersveld na de eerste ronde
Nou was het veld al slecht, maar de namen waarvoor de leek zou gaan zijn ook al verdwenen
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb 3 servicegames van hem gezien, gewoon om eens naar die service te kijken, toen vond ik het wel mooi geweest ja
Baghdatis - Berlocq was leuk, ondanks de vrij ruime 6-2, 6-4 voor Berlocq
Daar ben ik nog heel even langsgelopen toen ik weer richting bus ging, maar ze zaten net even en had geen tijd om te wachten tot ze weer gingen spelenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, wij hadden eigenlijk ook wel moeten gaan na die eerste set...maar we hebben het uitgezeten. Ging ook best snelEn was zeker indrukwekkend om Isner live te zien. Die service man
Ook zoals hij in de tiebreak er zo ineens 30 km/h bovenop deed. Knap. En daarna was ie wel op. 1e set speelde hij echt goed, toen concentratie-verslapping en eigenlijk heeft ie daarna niet meer zijn best gedaan...
Maar goed. We wilden eigenlijk Haasling zien, maar toen dat niet door ging zijn we maar blijven zitten....achteraf was Dick nog wel leuk geweest. Waren echt tientallen Belgen op afgekomenMaar toen we daar heen wilden was die pot ook al af....
Idd, heb me nog het meest vermaakt bij Halep-Beck. Wat stonden die te rammen zeg. Ook de laatste halve set van Voegele-Putintseva gezien. Jezus wat een frustro is die Putintseva zeg, met dat opgeblazen figuur van haarquote:Op maandag 17 juni 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Damestennis was nog het boeiendst vandaag...dat gehaat op damestennis altijd
Zo langzamerhand krijg je dan een deelnemersveld dat Robin nog aan zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Zul je zien dat Malisse in twee tie-breaks van Ferrer wint.
Precies. Kan hij dit wellicht als back-up voor Kitzbühel inzetten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo langzamerhand krijg je dan een deelnemersveld dat Robin nog aan zou moeten kunnen.
Enerzijds zit je de week voor een Grand Slam, anderszijds komt het volgens mij ook omdat het een toernooi is waarbij de spelers gewoon niet op de eerste plek komen ...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat niet elk jaar?
Hoe komt dit toch elke keer weer?
Ik ben blij dat ik gisteren ben gegaan trouwens en niet vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:29 schreef Norrage het volgende:
Het deelnemersveld nu, oh mijn god![]()
![]()
Hopen dat Mahut het een beetje goed doet en dat Malisse dit doorzet...ohja, ook Chardy is nog wel leuk. En Wawa zal er ook wel 2e ronde uitgaanAl is dat tegen Lorenzi
Mjah, dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik denk dat het juist een heel relaxed, gezellig toernooitje is waar de spelers heerlijk een beetje rond kunnen lopen etc. Dat zit in Nederland vaak wel goed. Hele goede spelers-support. Ik denk dat het grootste probleem is dat het een week voor een Grand Slam zit...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Enerzijds zit je de week voor een Grand Slam, anderszijds komt het volgens mij ook omdat het een toernooi is waarbij de spelers gewoon niet op de eerste plek komen ...
De laatste 10 jaar wel ja..Daarvoor deden bazen als Federer, Hewitt, Schalken etc gewoon mee. En zeker bij de dames deden de echte toppers mee (dan vooral Henin en Clijsters natuurlijk, maar ook top 10 speelsters als Safina en co deden mee).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat niet elk jaar?
Hoe komt dit toch elke keer weer?
Een relaxed, gezellig toernooitje. Jaja, dat is wat je wil als organisatie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik denk dat het juist een heel relaxed, gezellig toernooitje is waar de spelers heerlijk een beetje rond kunnen lopen etc. Dat zit in Nederland vaak wel goed. Hele goede spelers-support. Ik denk dat het grootste probleem is dat het een week voor een Grand Slam zit...
Voor de spelers he. Goede trainings-faciliteiten etc, ik denk dat het voor de spelers een heel goed toernooi is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een relaxed, gezellig toernooitje. Jaja, dat is wat je wil als organisatie.
Beetje vergelijkbaar met het Haase ' ik heb heerlijk getraind' gelul.
Zat je daar bij toeval of is Llodra een mattie van je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:46 schreef Gorzalka het volgende:
Mijn 'als ik naar mijn favoriete speler ga kijken verliest hij' streak loopt nog, Rotterdam 2011 eerste ronde 3-6 4-6 tegen Nieminen en nu tegen Malisse!
Wel jammer dat er bij Mahut geen camera was, ik was vast in beeld gekomen aangezien ik naast Llodra zat te shinen met een Coronaatje.
Niet geheel toevallig, want ik ging er expres naast zitten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zat je daar bij toeval of is Llodra een mattie van je?
En heb je hem nog een drankje aangeboden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet geheel toevallig, want ik ging er expres naast zitten.
Nee, wilde geen verkeerd signaal afgeven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
En heb je hem nog een drankje aangeboden?
Ja, zeker omdat er daar ook meer regen lijkt te gaan vallenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Mykonos het volgende:
Ben benieuwd hoeveel we vandaag gaan spelen gezien de weersverwachtingen
wel gespeeld in de 1e ronde hoor tegen donskoy/kuznetsovquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef geindoctrineerd het volgende:
Rojer staat nu al in de halve finale met zn dubbelpartner zonder ook maar een pot gespeeld te hebben
Oh, ik keek naar dit schema: http://nl.wikipedia.org/w(...)_2013#Toernooischemaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
wel gespeeld in de 1e ronde hoor tegen donskoy/kuznetsov
wikipediaquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Oh, ik keek naar dit schema: http://nl.wikipedia.org/w(...)_2013#Toernooischema
Sijsling meldde zich af, en nu walkover bij Paire
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:58 schreef TheArt het volgende:
Hahahahaha Haase ontploft vanwege de muziek
Shit, dit wilde ik ook zien. Hopelijk in de samenvattingquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zonde dat ik dat net even mis
Verkapte 'post die beelden wanneer ze ergens te zien zijn' post ...
Donskoy serveert de eerste twee met een ace weg, en de derde ook met een harde service. Die andere twee zat hij wel in de rally, maar toch niet 4 keer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef TheArt het volgende:
Speel toch eens een BP met wat meer lef man. Nu al 5 BPs onbenut gelaten en hij zat 4x in de rally
Doet ie om straks zelf gebroken te kunnen worden op *4-5.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef TheArt het volgende:
Speel toch eens een BP met wat meer lef man. Nu al 5 BPs onbenut gelaten en hij zat 4x in de rally
nos.nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:22 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarom zendt de NOS dit eigenlijk niet uit? Iemand een goede stream, heb nu een beetje een karige
Roooowbinquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef luckass het volgende:
[..]
Doet ie om straks zelf gebroken te kunnen worden op *4-5.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Mykonos het volgende:
Voor mensen die 'De Schreeuw' nog niet gehoord hebben:
Zie dit filmpje. Let ook op de titel![]()
Godverdomme Roowbin, die schreeuwquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Mykonos het volgende:
Nog nooit zo makkelijk en ontspannen geld verdiend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef rhubarb het volgende:
Quote van 1.75 dat Donskoy de 2e set pakt. Lijkt me een zekerheidje. Of een Rooooowbin op matchpoint tegen in zijn servicegame, of verliezen in de tiebreak...
Vast die man van de muziekquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef rhubarb het volgende:
Toch nog 1 iemand die een handtekening wil.
Vandaar de choke, veel te veel drukquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Norrage het volgende:
Serieus, met het huidige veld had hij dit toernooi kunnen winnen![]()
Maar dat besefte hij waarschijnlijk zelf ook
Het leek wel alsof ie vanaf 5-4 helemaal blokkeerde. Hij bewoog ook opeens als Misa met 20 kilo overgewicht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef Norrage het volgende:
Ook gewoon een paar echte grote fouten die laatste game zeg, sjonge jonge. Hij had geluk dat die bal op 0-30 nog echt kantjeboord in viel
Ja zijn voetenwerk werd echt slecht en zijn backhand had ook meteen een andere achterzwaai.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ie vanaf 5-4 helemaal blokkeerde. Hij bewoog ook opeens als Misa met 20 kilo overgewicht.
Ja, ze heeft goed lopen trainen geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ie vanaf 5-4 helemaal blokkeerde. Hij bewoog ook opeens als Misa met 20 kilo overgewicht.
Over Misa gesproken. Keek maandag bij haar dubbel en het viel me op dat ze totaal geen overgewicht heeft, terwijl dat er op tv en foto's de afgelopen maanden wel naar uit zag.
Sowieso is het belachelijk dat het publiek stil moet zijn, wat een 'ballen' sport is Tennis toch ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja zijn voetenwerk werd echt slecht en zijn backhand had ook meteen een andere achterzwaai.
Zijn volley straalde angst uit, zure mentale sport. Het is maar goed dat hij niet voor golf heeft gekozen
Waar komt dat me bekend van voor?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ze heeft goed lopen trainen geloof ik
Tsja ze sloeg daarna geen enkele eerste service meer in en dan wordt het al een stuk meer shaky.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Mykonos het volgende:
Pff, Krajicek. Sta je *3-1 40-0 voor, en laat je je alsnog breaken
Het is te duur denk ik. Alleen 500, 1000 en GS zijn verplicht het te gebruiken (tenminste, de niet gravel-toernooien).quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Meulendijks90 het volgende:
Waarom hebben ze geen hawk-eye bij dit toernooi? Is dat te duur of mag dit alleen tijdens grandslams gebruikt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |