Het liefst een los huisje midden in een bos ofzo. Het wordt de eerste 'gezinsvakantie' en misschien heb ik er iets te idyllische verwachtingen bij, maar wat ik tot nu toe heb gevonden zijn het me iets te veel standaardhuisjes.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 15:44 schreef laziness het volgende:
Wil je een kant en klaar park of gewoon een huisje?
Want zoek op ferienwohnung in Duitsland en je komt genoeg (goedkope) huisjes tegen met alle mogelijke opties die je maar wilt.
Het Sauerland met sneeuw is in februari wel erg leuk.
Heb je vanuit Lissabon ook de trein naar Sintra genomen? We zijn een dagje naar de tuinen van Quinta da Regaleira geweest en onze dochter van (toen) bijna drie vond het daar geweldig. Heel spannend met al die grotten, watervallen, kasteeltjes en dergelijke. Ook een welkome afwisseling met het drukke en warme Lissabon.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:41 schreef bitterend het volgende:
R heeft in het vliegtuig naar Lissabon zich prima vermaakt met ipad en andere passagiers! ze vond klimmen op de stoelen geweldig
Het ging in Lissabon zelf erg goed, we hadden een appartement en daar ging het echt geweldig! klimmen op de meubels, alles uit de keuken kasten halen..alleen douchen was een ramp. Ze is een bad gewend en ze raakte totaal in paniek in de douche! ik ging met dr zitten en heel voorzichtig wassen..
Maar in Portugal zijn mensen gek op kinderen! overal gingen mensen tegen dr praten en ze vond het zooo leuk! haaaaai roepen enzo..was even een domper toen we terug waren dat ze bij de ikea haaai riep tegen een mevrouw en die negeerde dr
Je bent er op tijd bij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:31 schreef Cathmar het volgende:
Ik ga dit weekend zomervakantie bestemmingen bekijken. Een caravan/chalet huren met drie slaapkamers op een (kleine tot middelgrote) camping met een leuk zwembad. Denemarken en Zwitserland zijn de eerste voorkeuren. Dat is de uitdaging.
Ja, vind het leuk. Beetje zoeken enzo.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Je bent er op tijd bij.
Schijnt wel iets typisch Nederlands te zijn. De camping waar wij van de zomer stonden, zag vrijwel alleen maar Nederlanders. De (Nederlandse) eigenaar wilde best wat andere nationaliteiten hebben, zei hij, maar de Hollanders boeken alles al heel vroeg vol.
Ik snap het wel hoor. Voorpret!
Haha, snap ik. Wij wilden na een weekje ook wat meer het idee krijgen dat we in Frankrijk zaten, dus toen zijn we naar een andere camping gegaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja, vind het leuk. Beetje zoeken enzo.
Oja, nog een criterium: geen camping met veel nederlanders.
BLOED irritante eigenschap. Die race naar de eerste boeking van sommigen. Krijg je in oktober al de vraag of je weet wanneer je op vakantie gaatquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:09 schreef Svyatagor het volgende:
Schijnt wel iets typisch Nederlands te zijn.
Nog een irritantere eigenschap is om je daar zo aan te ergeren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Luigi het volgende:
[..]
BLOED irritante eigenschap. Die race naar de eerste boeking van sommigen. Krijg je in oktober al de vraag of je weet wanneer je op vakantie gaat. Dafuq. Altijd alles maar plannen, plannen, plannen. En het liefst zo lang mogelijk van te voren. Bleeeeech.
O.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nog een irritantere eigenschap is om je daar zo aan te ergeren.
geeft niet, ik weet dat jij graag compleet onbekenden veroordeelt op hun - in jouw ogen - tekortkomingen. blijkbaar haal je daar je eigenwaarde uit ofzo?quote:
Niels, stop met snuiven. Je ego tripjes gaan nergens over meer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geeft niet, ik weet dat jij graag compleet onbekenden veroordeelt op hun - in jouw ogen - tekortkomingen. blijkbaar haal je daar je eigenwaarde uit ofzo?
Hoezo, best irritant als je die vraag bv op je werk krijgt inderdaad. Of je alvast je zomerplannen kan doorgeven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nog een irritantere eigenschap is om je daar zo aan te ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |