zeker 3x per dag... moet wel. De zon is behoorlijk fel op GC en dat in combi met wind..quote:Op zondag 28 juli 2013 08:39 schreef Mineola het volgende:
Wow Vicky, 4 flessen per week?! Hulde voor jullie smeerbeleid dan, maar dat gaat hard zo!
Valt me nog mee eigenlijk....!quote:Op zondag 28 juli 2013 08:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
zeker 3x per dag... moet wel. De zon is behoorlijk fel op GC en dat in combi met wind..
Tenzij medi wiet niet hoor.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef PureEvil het volgende:
Heb ik voor medicijnen ook een verklaring nodig van de huisarts? Of kan ik dat zo meenemen?
Misschien stomme vraag, maar ik wil niet voor verrassingen komen te staan daar
Sterker nog... Per 5 kgquote:Op zondag 28 juli 2013 07:04 schreef Mevr_Mus het volgende:
Praktische vraag: hebben ze in Frankrijk ook luiers maat 6![]()
En (man van) PE, Nutella verkopen ze in Frankrijk bij wijze van spreken per kilo
Ligt eraan wat voor medicatie het is, als het op recept is, zou ik het even navragen bij de apotheek, die weten dat wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef PureEvil het volgende:
Heb ik voor medicijnen ook een verklaring nodig van de huisarts? Of kan ik dat zo meenemen?
Misschien stomme vraag, maar ik wil niet voor verrassingen komen te staan daar
Medicijnen voor het hart en cholestorol, op dokters recept idd. Anders rij ik er wel ff langsquote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor medicatie het is, als het op recept is, zou ik het even navragen bij de apotheek, die weten dat wel.
Kun je echt gewoon meenemen, al zou ik wel een doosje meenemen. Mijn moeder gaat 6 keer per jaar de grens over en het mag echt gewoon.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:32 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Medicijnen voor het hart en cholestorol, op dokters recept idd. Anders rij ik er wel ff langstnx
spannend, hoeveel tijd hebben jullie voor de reis?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:31 schreef Luigi het volgende:
Bounce! Over krap 2 weken begint onze niet-echt-wereldreis-door-Scandinavie-maar-zo-voelt-het-nu-wel. Van het weekend alle reisrommel binnen gekregen en samen met de uk op de enorme landkaart aangekruist waar we precies allemaal gaan komen. Ik heb er echt enorm veel zin in (zelfs zoveel dat het denk ik alleen maar tegen kan vallen ben ik bang)! We hebben er nog 2 nachtjes vlakbij Legoland aan vastgeplakt (op de terugweg zeg maar). Leuk huisje voor weinig op een kleine camping gevonden.
.
Het is gewoon maar een rondreis hoor, maar het voelt en lijkt nu een beetje een halve expeditiequote:Op maandag 29 juli 2013 17:13 schreef trui het volgende:
[..]
spannend, hoeveel tijd hebben jullie voor de reis?
Vorig jaar zijn we met Nathan (toen net 2) 1200km naar de ardeche gereden. Ging prima. Genoeg speelgoed mee en af en toe zelf naast hem gaan zitten op de achterbank. Boekjes voorlezen, dingen aanwijzen buiten... Cadeautjes met nieuwe speeltjes. Ging best prima.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ivm zeiknatte vakantie vorige jaar hebben wij besloten de rust dit jaar wat zuidelijker op te zoeken. Negen uur zuidelijker om precies te zijn en ik zie toch wel een beetje op tegen de reis met bijna-peuter.
Het plan is om in elk geval 's ochtends vroeg te vertrekken zodat S. de eerste paar uur hopelijk nog slaapt. En om lange, uitputtende tussenstops te maken zodat hij ook overdag nog een paar uur in de auto slaapt. Maar hoe komen we de wakkere uren door? Ik zie mezelf niet urenlang Ik-zag-twee-beren zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |