abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2013 @ 13:49:48 #226
37295 Luigi
mario pls
pi_133802024
Kopenhagen... O+.
pi_133802174
Ja? ook interessant in de winter?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 14:04:13 #228
45833 crew  Fogel
pi_133802628
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 13:53 schreef bitterend het volgende:
Ja? ook interessant in de winter?
Tivoli is gesloten maar daar mis je weinig aan. Waarom zou de stad minder interessant zijn in de winter?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_133802839
Nou omdat het -10 is en hard waait kan het minder aangenaam zijn om veel rond te lopen bijvoorbeeld :D
Maar als er leuke bezienswaardigheden ook binnen zijn dan is het misschien te overwegen.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Moderator zondag 1 december 2013 @ 15:33:08 #230
45833 crew  Fogel
pi_133806206
Daar hebben ze kleding voor uitgevonden ;)
En zo koud is het meestal niet daar.
Op een erg koude dag met veel wind kan je gaan zwemmen ofzo, dan heb je geen last van het weer buiten en kinderen houden dat over het algemeen langer uit dan een museumbezoek.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zondag 1 december 2013 @ 16:16:26 #231
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_133808349
Wij oriënteren alweer een klein beetje, komend jaar willen we het een beetje dichter bij huis gaan zoeken. Het voornemen is om naar zuid limburg te gaan. Iemand daar leuke campingtips? Liefst niet een mega camping, maar wel met een zwembad en liefst plekken op een grasveldje (dus niet aan lange lanen)
pi_133819068
Wij (man en ik) zijn vorige zomer (zonder kids, want die hebben we nog niet.. :9 ) naar camping le Confluent in de Ardennen geweest. Dat was echt top! Mooie ligging tussen twee rivieren in en veel te doen. Voor de iets wat oudere kids vanaf 6 jaar waren er ook extra activiteiten zoals bergbeklimmen en speurtochten in grotten en afdalingen (samen met de ouders natuurlijk). Op de camping zelf was een zwembad(je) met een beetje verwarmd water waar diep en ondiep aan elkaar vast zaten en een apart babypeuter vierkant badje. Beetje klein voor volle camping.. maar je bent soms veel van de camping in de prachtige omgeving.. Vlakbij is een groot speeltoestel in een enorme zandbak. Een midgetgolfbaan met 13 banen.. Er schijnt een opgeladen animatieteam te zijn (voor kids en voor ouderen), maar wij waren aan het einde van het seizoen en de meeste waren al weg of helemaal afgepeigerd :D ) Je kunt je in de bar inschrijven voor diverse activiteiten buiten de camping. WIFI bij de bar en op het terras (vonden wij wel handig met de whatsup naar het thuisfront, omgevingstips zoeken en bijboeken..)

De campeervelden hadden bijna allemaal stroomvoorziening, je stond op een groot grasveld (niet hutje mutje) en om de 4 tentengroepen had je extra waterpunten. De toiletgroepen waren schoon maar niet modern (maar het is camping ^^, dus dat hoeft ook niet hypermodern te zijn van ons..). De nieuwe manager was al druk met planning en opknappen van de camping (nieuwe sanitaire groepen zouden er gaan komen). Er waren maar twee douches voor de dames en twee voor de heren.. maar wij hebben eigenlijk nooit echt lang hoeven te wachten. Er waren ook complete tenten te huur met bedjes en keuken enz...
Je had ook een stuk verder van de receptie groepstenten staan en tenten waar je echt kon kreperen hoever je dat leuk vind (geen water of stroom.. takke end lopen.. op je slippers is alles ver :9 ) maar op een prachtige locatie in de punt van het land waar de rivieren omheen stromen. Het was toegestaan om een bbq of kampvuur te maken in geschikte materialen. Hout en allesbrandbak waren te huur bij de receptie.

De omgeving was er prachtig en wij kunnen in ieder geval "de grot van de afgrond" aanraden om te bezoeken. Ze vertelde erg veel over de grot en wat je er kunt vinden of het ontstaan ervan en je kon alles vragen wat je maar te binnen schiet .. ze hadden ook experimenten in de grot zelf en laat je erg nadenken over hoe iets kan ontstaan..
Het kleinste stadje Durbuy bezoeken en kajakken op de Ourthe.

Voor de allerkleinste was deze camping niet zo geschikt. Er was wel een aparte aankleedruimte en een babybadje om je kindje in te wassen.. maar wij dachten dat ze vanaf een jaar of twee a drie er beter kunnen vermaken en vanaf 6 actief spannend programma dus..

Er waren wel veel camping gasten uit Nederland die last minute op vakantieveilingen voor een super prijs stonden ^^,

Nadelig voor sommige gasten was de ligging van het spoor naast de camping.. maar wij hebben de trein eigenlijk maar een paar keer opgemerkt (en dat was niet eens in de nacht..)
wij gaan er zoals we er nu over denken graag naar terug.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dottey op 01-12-2013 20:59:42 (edit een nadeeltje..) ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  maandag 2 december 2013 @ 10:50:30 #233
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_133835862
Dank dottey! Maareh... nu ben ik wel bnwd naar dat nadeeltje nog eigenlijk...

En anderen mss nog Zuid-Limburg campingtips??
pi_133835983
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:50 schreef mikoxx het volgende:

Ligt er aan wat je zoekt, maar wij zijn dit jaar op Camping Oosterberg in Epen geweest. Supertijd gehad. Heerlijk rustig, geweldige omgeving (glooiend heuvellandschap, midden in de natuur), boerderij met allerlei dieren waar de kinderen zich mee kunnen vermaken, hele dag mogelijkheid tot verzorgen en berijden van diverse pony's, zelf je kersen plukken uit de kersenbomen, leuke dorpjes in de buurt, speeltuin voor kinderen, pannenkoekenrestaurant direct naast de camping.

Er zijn verschillende velden; hele rustige en velden met wat meer kinderen. Het is geen camping voor pubers; er is geen zwembad en geen uitgaangsgelegenheid. Dus wel echt een camping voor wat jongere kinderen.

http://www.camping-oosterberg.nl/

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2013 10:57:10 ]
  maandag 2 december 2013 @ 11:06:37 #235
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_133836261
Dat klinkt wel als iets waar ik naar zoek! Dank Nielsch, ik ga de site even checken!

Edit: Leuk zeg! Hebben jullie van tevoren gereserveerd??
pi_133837951
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef mikoxx het volgende:
Dat klinkt wel als iets waar ik naar zoek! Dank Nielsch, ik ga de site even checken!

Edit: Leuk zeg! Hebben jullie van tevoren gereserveerd??
Het is zeker leuk, onze dochter heeft zich er enorm vermaakt.

We zijn twee keer een weekend geweest... beide keren gereserveerd maar het was beide keren niet echt nodig. Alleen de eerste keer was het wel druk dus waren er voor mensen die zomaar aan kwamen rijden geen stroomplekken meer, wel plekken zonder stroom.
pi_133844428
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:50 schreef mikoxx het volgende:

nadeeltje was : Nadelig voor sommige gasten was de ligging van het spoor naast de camping.. maar wij hebben de trein eigenlijk maar een paar keer opgemerkt (en dat was niet eens in de nacht..)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_134115623
Ik wil heel graag met onze jongens (2 en 4) naar zee. Nou twijfel ik een beetje:
* ik wacht op mooi weer en ga in de zomer/voorjaar naar een camping. We hebben een vouwwagen, dus dat is geen probleem.
* ik wacht niet op mooi weer en ga gewoon in de winter aan zee in een huisje.
* we nemen ze dit voorjaar mee naar Mallorca of de Canarische eilanden oid.We kunnen nog 1x buiten de schoolvakanties om, dus de kosten vallen dat wat meer mee.

Maar ik zou zo in Nederland geen campings aan zee weten. Is Landal in Julianadorp wat voor een huisje? Is de sluftervalei op Texel leuk als camping? Vereisten aan de camping zijn elektriciteit, goede wc/douche mogelijkheid, speeltuin en iets waar je eventueel even naar binnen kan. Iemand ervaringen?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:22 #239
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134115764
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:16 schreef mefke79 het volgende:
Ik wil heel graag met onze jongens (2 en 4) naar zee. Nou twijfel ik een beetje:
* ik wacht op mooi weer en ga in de zomer/voorjaar naar een camping. We hebben een vouwwagen, dus dat is geen probleem.
* we nemen ze dit voorjaar mee naar Mallorca of de Canarische eilanden oid.We kunnen nog 1x buiten de schoolvakanties om, dus de kosten vallen dat wat meer mee.

Maar ik zou zo in Nederland geen campings aan zee weten. Is Landal in Julianadorp wat voor een huisje? Is de sluftervalei op Texel leuk als camping? Vereisten aan de camping zijn elektriciteit, goede wc/douche mogelijkheid, speeltuin en iets waar je eventueel even naar binnen kan. Iemand ervaringen?
Heel flauw, maar: Google maps ^O^ Dan zie je alle campings aan de kust...
pi_134116031
Zeeland een optie? Zoutelande is leuk. Bv camping de meerpaal. Vind ik zelf iets te groot maar wel aan t strand. Of een slaapstrandhuisje O+

Met een meidenkwartet
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:01:35 #241
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_134116842
quote:

Je hebt hier in Bloemendaal aan Zee twee campings van waar je naar het strand kunt lopen. Die zijn volgens mij prima. Mijn zus is met kids wel eens op een Texelse camping geweest, met zwembad en alles. Ook goede ervaringen (ik weet even de naam niet).
Nadeel van buiten het seizoen gaan is wel dat er weinig programma is.

Verder twee keer met kleine kids naar La Palma geweest (leukste en groenste Canarisch eiland, vind ik). Grote aanrader, zelfs in januari gewoon in zee gezwommen en heerlijk in de zon gezeten. Met transavia heen gevlogen, huisje via Oceaanzicht.nl (aanrader, ik heb geen aandelen).
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_134117035
Mefke, in Zandvoort zit een centerparcs. Daar zijn wij eens heen geweest met Lotte en was ook op loopafstand van het strand
Lotte!
Noah!
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:09:45 #243
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134117050
quote:

Landal huisjes bedoel je? Absoluut top! Ben er een keer geweest in januari, huisje met sauna en jacuzzi. Je loopt zo door de duinen naar het strand (tevens de eerste keer dat ik een duin zag, ik was behoorlijk onder de indruk).
pi_134117206
Wij wonen in Brabant, dus het fenomeen zee is nog niet bekend voor ze. Vandaar de wens voor de kust. En ja, natuurlijk kan ik google er op naslaan, maar het ging me om ervaringen ;)

Landalparken zijn op zich goed, al vond ik die in Zeeland wat tegenvallen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:17:30 #245
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134117265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:15 schreef mefke79 het volgende:
Wij wonen in Brabant, dus het fenomeen zee is nog niet bekend voor ze. Vandaar de wens voor de kust. En ja, natuurlijk kan ik google er op naslaan, maar het ging me om ervaringen ;)

Landalparken zijn op zich goed, al vond ik die in Zeeland wat tegenvallen.
Oh wacht ik vergis me. Wij zaten in een hoogeboom park. Maar was echt dicht aan de duinen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:34:12 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_134119949
Er zit een gloednieuw landalpark hier aan de Zeeuwse kust. Weet niet of dat een optie is,op loopafstand van het strand,kinderboerderij,speeltuin e.d nieuw liet.

wij zijn ons aan het oriënteren op het gebied van aangepaste vakantie,waar er in elk geval een veilig hooglaag bed voor Roy is. De rest maakt niet veel uit. Aangepaste douche enzo is nog niet aan de orde.

alleen valt het ons op dat er maar heel weinig in het buitenland zit,en als ze er al zitten zijn het vaak groepsreizen. Of reizen die ze vanuit een instelling plannen.

echt voor alleen het gezin heb ik nog niet veel gevonden.

zijn er hier nog mensen die misschien iets weten?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_134717348
Heb je inmiddels iets gevonden Bar?

Kerst is een uitstekende tijd om over de vakanties te brainstormen :+

We willen in september weg, ik twijfel tussen zuid Frankrijk (1200km rijden) en Bretagne (990km rijden)

Is iemand hier ooit in Bretagne geweest in het na seizoen? is het nog goed weer of moet ik voor zoon echt naar zuid-Frankrijk rijden? ik ben bang dat ik het echt te vermoeiend vind, mijn man heeft geen rijbewijs dus ik zal het alleen moeten doen..dus daarom de twijfel.
  donderdag 26 december 2013 @ 16:06:12 #248
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134718084
Wij hadden dit jaar zelfs in de buurt van Barcelona in september wat slechtere dagen er tussen zitten.
We gaan al jaren in september en gaan altijd minimaal 1200km weg rondom de middellandse zee zitten om zeker te zijn van zon.
Ik zou zelf niet op Bretagne durven gokken tenzij je de mogelijkheid hebt om last minute op basis van de voorspellingen te beslissen.

Wij gaan voor Italië denk ik. Rome/Napels of misschien toch de Marche.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_134718564
Dit jaar was het in de ardeche prima weer de eerste week van september. Mijn zusje ging daarna door naar argeles en heeft daar de week erna een paar regendagen gehad. Dus tja. Bovendien, campings in de ardeche sluiten rond 15/9 die aan zee twee weken later, dat zegt ook wel iets.
Vliegen naar de balearen geen optie? Twee uur vliegen en prima weer, net als in zuid spanje. Alleen rijden is sowieso rot zo'n eind.
pi_134719787
Wij gaan dit jaar weer naar het Lagio Maggiore. O+ En dan nu een keer in Zwitserland. O+

http://nl.camping.info/zw(...)ng-campofelice-17342
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')