Nee , ik heb toch aangegeven dat ik de baan graag accepteer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Regel 1 en 5 kunnen op jou van toepassing zijn.
Daar heeft het UWV echt maling aan. Die kijkt alleen maar naar wat er op papier staat en in het uiterste geval wat de werkgever opgeeft als ontslagreden. Ik begrijp ook wel dat je liever ergens anders gaat kijken, maar zoiets kan voor het UWV gelden als verwijtbare werkloosheid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. J had maar een jaarcontract, doordat er al diverse collega's waren waarbij het contract niet verlengt werd en er continu onduidelijk was over wel of niet verlengen heeft hij juist geprobeerd om niet zonder werkt te komen door alvast zn cv online te zetten.
Als alleen dat erin staat hoef je je niet druk te maken. Geen enkele reden voor het UWV om er achteraan te bellen en als je oude 'baas' alsnog wat roept is het zijn woord tegen het jouwe: het staat immers niet als reden in de brief. (en laat de paniekzaaiers verder maarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van , maar goed er komt een brief waarin staat dat mijn contract niet wordt verlengt.
Ik zal vrijdag als manager er niet is , de rechtsbijstand is bellen en de case voorleggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Daar heeft het UWV echt maling aan. Die kijkt alleen maar naar wat er op papier staat en in het uiterste geval wat de werkgever opgeeft als ontslagreden. Ik begrijp ook wel dat je liever ergens anders gaat kijken, maar zoiets kan voor het UWV gelden als verwijtbare werkloosheid.
Lekker handig zo'n gratis medewerker om de site te beheren enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:24 schreef Gaddle het volgende:
Misschien heeft iemand hier wat aan.
Yoga Magazine is op zoek naar een:
Stagiair Online m/v
24-32 uur
Ter ondersteuning van de online redactie van www.yogaonline.nl. De stagiair kan per direct aan de slag, maar uiterlijk vanaf 1 september.
Tijdens deze stage zul je alle facetten van een online redactie meemaken, dus je helpt mee met het bijhouden en vullen van de website, maar houdt je ook bezig met online marketing en social media.
Werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Het bijhouden en updaten van www.yogaonline.nl
- Het versturen van de nieuwsbrief
- Het bijhouden van Facebook
- Het bewerken van beeld
- Het meedenken over en regelen van interessante online marketing- of winacties
Wij zoeken iemand die:
- Uitstekend zijn of haar weg op het internet weet te vinden
- Kennis van CMS en HTML heeft
- Enthousiast en zelfstandig is
- Ons minimaal drie maanden kan ondersteunen voor drie tot vier dagen in de week
- Affiniteit met yoga heeft
Reageren? Stuur een mail met een motivatie en CV graag voor 15 juli naar webredactie@yogaonline.nl t.a.v. Nina de Bruijn
https://www.facebook.com/YogaMagazineNL?hc_location=stream
hier heb ik de vacature gevonden.
Mijn cv sluit helaas niet aan bij de vacature
Dit dus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lekker handig zo'n gratis medewerker om de site te beheren enzo.
En je ziet het steeds meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
'Affiniteit met yoga heeft'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook echt nodig als je die site (en hun FB/Twitter en social media meuk) onderhoudt.quote:
Gewoon gaan voor wat je het meest ligt en het meest verdient, Optie B dus. Uitzendbureaus hebben er ook 0,0 probleem mee om je keihard te laten vallen of met een kutsmoesje te komen een paar dagen voordat je daar aan de slag kon. In werkelijkheid betekent hun smoesje dat ze een goedkopere Pool hebben gevonden om de doosjes in te pakken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Even een scenario (die slaat op de werkelijkheid):
Stel, ik heb een gesprek bij uitzendbureau A die me wil plaatsen bij een logistiek bedrijf. Uitzendbureau A ziet wel brood in een werkbetrekking en afgesproken wordt te beginnen op maandag 15 juli. Contract is nog niet getekend.
Detacheerbureau B weet echter op -ik noem maar wat- maandag 8 juli een werkbetrekking voor mij te regelen bij een overheidsorganisatie en ik opteer daadwerkelijk voor 'optie B'. Valt het binnen de fatsoensnormen om dan ruim ná mondelinge toezegging aan partij A het uitzendbureau te laten weten dat de werkbetrekking niet doorgaat, omdat ik voor optie B ga? Of is het een kwestie van eigen ruiten ingooien op de arbeidsmarkt?
Fatsoen is niet nodig als het om een uitzendbureau gaat. Kennen ze zelf ook niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:39 schreef MissionPhailed het volgende:
Even een scenario (die slaat op de werkelijkheid):
Stel, ik heb een gesprek bij uitzendbureau A die me wil plaatsen bij een logistiek bedrijf. Uitzendbureau A ziet wel brood in een werkbetrekking en afgesproken wordt te beginnen op maandag 15 juli. Contract is nog niet getekend.
Detacheerbureau B weet echter op -ik noem maar wat- maandag 8 juli een werkbetrekking voor mij te regelen bij een overheidsorganisatie en ik opteer daadwerkelijk voor 'optie B'. Valt het binnen de fatsoensnormen om dan ruim ná mondelinge toezegging aan partij A het uitzendbureau te laten weten dat de werkbetrekking niet doorgaat, omdat ik voor optie B ga? Of is het een kwestie van eigen ruiten ingooien op de arbeidsmarkt?
Korte samenvatting van wat ik probeerde te zeggen maar wat er in een beetje kromme zinnen uitkwam.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fatsoen is niet nodig als het om een uitzendbureau gaat. Kennen ze zelf ook niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gewoon gaan voor wat je het meest ligt en het meest verdient, Optie B dus. Uitzendbureaus hebben er ook 0,0 probleem mee om je keihard te laten vallen of met een kutsmoesje te komen een paar dagen voordat je daar aan de slag kon. In werkelijkheid betekent hun smoesje dat ze een goedkopere Pool hebben gevonden om de doosjes in te pakken.
OK. Optie A zal dus functioneren als 'vangnet' indien optie B niet lukt. Optie A is overigens uitzendbureau Randstad in samenwerking met DHL voor dus de functie logistiek medewerker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fatsoen is niet nodig als het om een uitzendbureau gaat. Kennen ze zelf ook niet.
Het UWV belt amper na en als ze nabellen gaat een werkgever echt geen trap na geven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag als manager er niet is , de rechtsbijstand is bellen en de case voorleggen
Volgens mij is het uit voorzorg , solliciteren juist een reden om aan te moedigen maar goed.
ga ik ook vanuitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het UWV belt amper na en als ze nabellen gaat een werkgever echt geen trap na geven.
Zou je niet al te druk maken en gewoon zorgen dat je geen WW nodig hebt
Ik heb er nu 1 gevonden die echt de tijd neemt voor je en zelfs actief op zoek gaat voor vacatures voor je.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent je eigen uitzendbureau begonnen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 gevonden die echt de tijd neemt voor je en zelfs actief op zoek gaat voor vacatures voor je.
Ik wist niet dat ze nog bestonden.
Deel die shit danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 gevonden die echt de tijd neemt voor je en zelfs actief op zoek gaat voor vacatures voor je.
Ik wist niet dat ze nog bestonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |