Altijd lekker, zolang het stamppot rauwe andijvie is en niet tot snot gekookte andijvie.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Stamppot andijvie blijft lekker, ook als het zonnetje schijnt
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du lardequote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Stamppot andijvie blijft lekker, ook als het zonnetje schijnt
Tuurlijk, je mag hebben wat je wilt hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:25 schreef borisz het volgende:
Als je nog wat kwijt moet FF, dan hoor ik het wel.
Rauwe groentenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Altijd lekker, zolang het gekookte andijvie is.![]()
Die moeten gewoon lukken zo te zien!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
Lieverds, duimen jullie even mee dat mijn zoete moerbeibroodjes naar zelfbedacht recept lukken?
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
deze moeten wel even gekeurd worden op smaak.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
Lieverds, duimen jullie even mee dat mijn zoete moerbeibroodjes naar zelfbedacht recept lukken?
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
ze zijn prachtig om te zien ...en ook al geproefd !quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:26 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan -nu- de oven in.
*spannend*
Dank je scheet!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:15 schreef minilot het volgende:
Speciaal voor jou gezapt Piet en neen: momenteel haarscherpe Eastenders/Nature's Microworlds/Worlds Craziest Fools/Symphony.
Dat dus, en ik ga nóg een moerbeienbroodje eten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Noem het een maaltijd salade met andijvie, gepocheerde aardappels en croutons du larde
Ah, ziggo, okay, die krijgen het volgens mij ook gewoon van de satquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef minilot het volgende:
O wacht. Je hebt er vast weinig aan dat de BBC het puik doet via mijn Hollandse Ziggo-kastje
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:24 schreef minilot het volgende:
O wacht. Je hebt er vast weinig aan dat de BBC het puik doet via mijn Hollandse Ziggo-kastje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |