Als ze voor jouw gaan bepalen wanneer je je wijkje moet lopen, zonder het even te overleggen. Dat is hier gebeurd tenminste.quote:
Dat is geen landelijk beleid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Als ze voor jouw gaan bepalen wanneer je je wijkje moet lopen, zonder het even te overleggen. Dat is hier gebeurd tenminste.
vond het niet echt een daldagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef KWAKje het volgende:
Vanmorgen een algemene sms ontvangen. De post is morgen een half uur éérder op het depot vanwege de warmte 👍.
Omdat het een daldag is, kunnen alle pbz's dan om half 1 klaar zijn. Ik vind het sympathiek.
Behoren flessen water en ijsjes-tegoedbonnen ook tot de mogelijkheden?
Hier stonden er vandaag wel flesjes water op de depotsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef KWAKje het volgende:
Vanmorgen een algemene sms ontvangen. De post is morgen een half uur éérder op het depot vanwege de warmte 👍.
Omdat het een daldag is, kunnen alle pbz's dan om half 1 klaar zijn. Ik vind het sympathiek.
Behoren flessen water en ijsjes-tegoedbonnen ook tot de mogelijkheden?
Dat is Dquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:25 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dan is er werk zat voor je, bijv als buschauffeur, dit betaald zeker niet slecht uitloop naar 2.8k brt
Helpt het als ik zeg dat ik 34 ben, en helemaal geen rijbewijs heb? (behalve een brommercertificaat)?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 05:29 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh.
Totaal geen zin om te werken
[..]
Gefeliciteerd met je rijbewijs
Zo oud dat jij bent heb ik (op A na) mijn rijbewijzen( B C E) al![]()
Ik voel me oud..![]()
conducteur vind ik wel wat voor jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:31 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Dat is D
En ja er is werk 'zat', maar ik had al eerder(topics terug) aangegeven dat ik om bepaalde redenen juist parttime wil/kan/moet werken. Of juist in nachtdienst.
Dit o.a. icm het werk van mijn vrouw en de zorg voor de jongste telg
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb je rijbewijs D voor nodig en dat heeft Peter niet
Weet je hoe dat opleiden en daarna in zijn werk gaat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de connexxion leidt al op met een B rijbewijs
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat doet het bedrijf tegenwoordig niet zelf meer. Je klopt tegenwoordig bij een uitzendbureau aan dat jouw rijbewijs betaalt. In ruil hiervoor moet je x uren voor dat uitzendbureau werken voordat jij vrij bent om te gaan en staan waar je wil.
Allemaal leuk dat je overal kan aankloppen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:37 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
conducteur vind ik wel wat voor je
heb je ook dat het zo schuurt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Behoorlijk warm, vandaag, zeker in die blauw-oranje plastic zak. Ik heb me de pleuris lopen zweten, en dat terwijl het hier nog niet eens echt bloedheet was. Ik betwijfel of het hier in de Randstad veel warmer dan een graadje of 25 is geworden. De beloofde 31 is hier gelukkig niet gehaald!
dat is ook niet overal,gelukkig weet ik diverse tapplekken in de routequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hier stonden er vandaag wel flesjes water op de depots
bij mij is het shirt al beschadigd geraakt. De kwaliteit is niet bestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Behoorlijk warm, vandaag, zeker in die blauw-oranje plastic zak. Ik heb me de pleuris lopen zweten, en dat terwijl het hier nog niet eens echt bloedheet was. Ik betwijfel of het hier in de Randstad veel warmer dan een graadje of 25 is geworden. De beloofde 31 is hier gelukkig niet gehaald!
Volgens mij zijn er hier weinig collega's waarbij het shirt nog niet beschadigd is, bij sommigen al binnen een dag. Ook wat dat betreft kun je wel weer zien dat het echt kwaliteit is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bij mij is het shirt al beschadigd geraakt. De kwaliteit is niet best
Er is geen lol meer aan zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:43 schreef ophaling10 het volgende:
@Peter
als insmijter mag je juist weer wat harder optreden dat las ik vorige week ergens.
maar wil je dat als een politieagent continu onder invloed verkerenen er uit gooien etcc.?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb er 2 gekregen met korte mouw en twee met lange mouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |