Vandaag had ik mondeling Engels...bedoeling was dat we in groepjes van 2 de mondeling voorbereiden en uiteindelijk samen deden. Echter de indelingen deed de leraar!
Meneer de indeling bekend gemaakt... ik zat blijkbaar bij n meisje die me niet zo heel erg mag, mijn naam en haar naam werden opgenoemd. mijn gedachten ''oh nee'' maar ik deed heel normaal en zei er niks over.Haar attitude en houding: '' zucht zucht pfffffff'''gvd'' etc. etc. ze heeft zich 3/4 minuten gedragen of zojuist haar oma overleden was. ''had net zo goed dus 2 uur in mijn bed kunnen blijven liggen'' en weet ik veel wat ze wel niet allemaal zei het associale ervan was dat ik nog geen meter van haar af was hoe ze zich zo gedroeg. Op het geven moment was ik het zat en zei ik '' je kunt ook normaal doen ik heb er ook niet om gevraagd om bij jou in het groepje te zitten'' Waarop ze nauwelijks wat zei..
De leraar: '' Jullie gaan nu allemaal met zn 2-en bij elkaar zitten''
daar kwam ze dan.... ik was wel al ontdaan dus.
krijg ik dat mondeling blad voor me wat ik moest voorbereiden. En enige waar ik aan kon denken was haar negatief gezever.Concentratie was ver te zoeken. Dus ik zeg '' ik wil al niet meer met jou werken....''
Zij: ''prima''
Ik naar bureau van de leraar gegaan '' ik wil niet met '''' samen werken'' Ze zit zich aan te stellen''natuurlijk zei ik dit al huilend want ik ben een hoog sensitief persoon

!
Zij op de achergrond in de klas : '' dat was ook niet mn bedoeling''
Ik (al jankend) : '' Flikker toch op''
Toen moest ik met iemand anders samenwerken.. maar ik was nog steeds ontdaan. Vervolgens gesprek met leraar op gang gehad en ik mocht naar huis en kon dinsdag terug komen om WEL mijn mondeling te doen.
Klacht: Meisje die mij aan huilen maakt door haar negatief gedoe
Extra: andere dag terugkomen voor mondeling / snel moeten janken.
!SAMENVATTING OP/KLACHT: Mensen die niet in staat zijn samen te werken met wie dan ook en erg negatief/associaal reageren als ze niet mogen samenwerken met wie ze zouden willen.