Kan.quote:
quote:
quote:
Doe gewoon iets. * Rezania geeft trap onder reet.quote:
Er zijn genoeg AoE spellen met MP.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Furdinand het volgende:
Haha niemand want dat kan lekker niet.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Omdatappel het volgende:
Gewoon lekker blijven luiwammesen hoor, Cosje. Doet mijn konijn ook.
Age of Empires? Laatste keer dat ik dat gedaan heb was tegen Rez eigenlijkquote:
En toen verloor ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Age of Empires? Laatste keer dat ik dat gedaan heb was tegen Rez eigenlijk
Wauw rebel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
Ik drink Dr. Pepper uit een Coca-Cola glas. #rebels
Ga je ons nu alweer verlaten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
Cosmo, brb, straks kom ik je weer stalken.
Ik heb hier de depri dag, niet jij dus wees happyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gezellig zijn jullie hoor, als ik kom posten vluchten jullie allemaal. Ok. Whatever. Prima.
Ik niet? Goed dat je dat weet ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik heb hier de depri dag, niet jij dus wees happy
Moeder natoer voelt met ons mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef Flippiee het volgende:
Niet zo depri doen, moeder natuur heeft pas een depri dagMet al die wind en stortbuien.
Misschien zijn 'wij' straks de oorzaak van het herfstachtige weer ipv zonnetje en allesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet? Goed dat je dat weet ja.
[..]
Moeder natoer voelt met ons mee.![]()
Ik las eerst menstruatie ipv stortbuienquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien zijn 'wij' straks de oorzaak van het herfstachtige weer ipv zonnetje en alles
Whehe dat is ook iets natuurlijks.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik las eerst menstruatie ipv stortbuien.
En misschien wel. Beh.
Ja nou ben allang blij dat het weer omgeslagen is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe dat is ook iets natuurlijks.
Wat doen we er aan he
Zolang je het maar rond 15 juli het weer weer laat omslaan. Ik wil dan wel weer zon #egoïstquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nou ben allang blij dat het weer omgeslagen is.
En ik heb mijn periode niet nee nu.![]()
getsiequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je het maar rond 15 juli het weer weer laat omslaan. Ik wil dan wel weer zon #egoïst
De zonquote:
Dan vakantie enzulksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jouw verjaardag. Nee grapje geen idee.
![]()
watserdan? wtf ik ben verward
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |