Je overdrijft weer eens enorm. NTV is nu de zender die er het meest over bericht. 24/7 ongeveer. Loopt vast los. Zeker na de uitspraken van Cameron. Hij steunt Erdoğan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een van de laatste stukjes censuur. En eentje die moet voorkomen dat er ongelukken gebeuren. Dat boekje heeft Ruud Lubbers laatst opengedaan dus dat censuur is ook al weg.
Waar staat Turkije op de lijst van meest democratische landen en waar staat Nederland? Nederland scoorde vrij hoog qua vrijheden, net onder de Scandinavische landen en dat is waarom de meesten hier in dit topic ook in Nederland zitten en niet in Turkije
Volgens mij is Turkije nu hard op weg richting Iran en Noord Korea. BBC heeft de samenwerking met NTV al op on-hold gezet. En zo zal er wel een afbraakpatroon plaatsvinden in de komende maanden en jaren.
Oh pls. Geen goed woord over NTV ajb. Loserzender.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens enorm. NTV is nu de zender die er het meest over bericht. 24/7 ongeveer. Loopt vast los. Zeker na de uitspraken van Cameron. Hij steunt Erdoğan.
Ze hebben echt al dagen alleen maar programma's over het gebeuren en Livestreams van het plein. Veel meer dan andere zenders.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh pls. Geen goed woord over NTV ajb. Loserzender.
Daar gaat het niet om.. Ze hebben zich laten censureren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze hebben echt al dagen alleen maar programma's over het gebeuren en Livestreams van het plein. Veel meer dan andere zenders.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Beathoven het volgende:
ik ga morgen een Ak Party bij me thuis organiseren als iedereen even z'n eigen kratje Ayran meebrengt.
Waarom die focus op NTV. Volgens mij weet jij de reden zelf ook niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.. Ze hebben zich laten censureren.
ik hoop dat ik overdrijf, ik wil de lijst van de meest democratische landen van dit jaar straks wel eens zien nadat de Gezi nasleep erin verwerkt is. We mogen ons nu mengen op plaats 55 tussen Peru en de Filipijnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je overdrijft weer eens enorm. NTV is nu de zender die er het meest over bericht. 24/7 ongeveer. Loopt vast los. Zeker na de uitspraken van Cameron. Hij steunt Erdoğan.
Kom nou, je weet zelf ook wel dat je overdrijft als je Noord-Korea of Iran noemt. Alsof je dit dan had kunnen posten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik hoop dat ik overdrijf, ik wil de lijst van de meest democratische landen van dit jaar straks wel eens zien nadat de Gezi nasleep erin verwerkt is. We mogen ons nu mengen op plaats 55 tussen Peru en de Filipijnen.
http://www.worldaudit.org/democracy.htm
Nederland staat op plaats 7
Ik doel op alle zenders. Heb dan ook besloten mijn tv zenders niet uit te breiden met Turkse kanalen. Flikkers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom die focus op NTV. Volgens mij weet jij de reden zelf ook niet.
Alle mainstream zenders hebben het gedaan.
Flikker als scheldwoord gebruiken is beledigend voor homoseksuelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op alle zenders. Heb dan ook besloten mijn tv zenders niet uit te breiden met Turkse kanalen. Flikkers.
NTV is toch geen homoseksueel? Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Flikker als scheldwoord gebruiken is beledigend voor homoseksuelen.
We komen na dit jaar iets dichter bij de bodem, een afzakking na divisie 4 zit er nu wel in. Met een beetje geluk eindigen we tussen Mexico en Paraguay, nog net in divisie 3quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Kom nou, je weet zelf ook wel dat je overdrijft als je Noord-Korea of Iran noemt. Alsof je dit dan had kunnen posten.
Jullie gaan stijgen door toegenomen democratisch bewustzijn en mondigheid van het volk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We komen na dit jaar iets dichter bij de bodem, een afzakking na divisie 4 zit er nu wel in. Met een beetje geluk eindigen we tussen Mexico en Paraguay, nog net in divisie 3
D'r zit wel potentie in maar t wordt er ook meteen weer uitgeslagen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jullie gaan stijgen door toegenomen democratisch bewustzijn en mondigheid van het volk.
Nederland is schijndemocratie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik hoop dat ik overdrijf, ik wil de lijst van de meest democratische landen van dit jaar straks wel eens zien nadat de Gezi nasleep erin verwerkt is. We mogen ons nu mengen op plaats 55 tussen Peru en de Filipijnen.
http://www.worldaudit.org/democracy.htm
Nederland staat op plaats 7
Ik kan je ook via internet bespioneren als ik wil. Daar hoef ik niet voor bij de CIA te gaan werken. Je post in t openbaar en social media deel je ook in t openbaar. Internet is hier in Turkije minder toegankelijk vanwege censuur in t algemeen en censuur op sommige plaatsen. Iran wil of heeft al een groot "intranet". Dat is helemaal feest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederland is schijndemocratie.
Je wordt hier dag en nacht in de gaten gehouden en alle telefoontjes/internet wordt afgetapt.
Amerika, de moeder der democratie lapt alle regels aan hun laarzen en houden iedereen in de gaten met hun spionagetechnieken.
quote:BUSINESS - Twitter under microscope amid ‘Gezi Park probe’
Twitter should found a firm compliant with Turkish law, officials say, but Twitter has refused to share the data of its users detained related to the Gezi protests
The Transport Ministry has brought the legal basis of Twitter under the microscope, claiming that it causes information sharing and tax problems. The moves come amid detentions of Twitter users within the framework of the Gezi Park investigation, which has been criticized as “unlawful.”
“Twitter doesn’t have a legal basis in Turkey. They take ads but they do not pay tax in Turkey. It should establish a company compliant with the Turkish Commercial Code, like Facebook and YouTube,” the ministry officials told daily Hürriyet.
Protestors are being held in custody for “inciting riots and conducting propaganda” on Twitter, and these custodies have been criticized as being contrary to the law. Amid these disputes, the ministry has indicated it is likely to examine Twitter’s activities in Turkey more closely.
Twitter rejects sharing information
The Turkish judicial authorities’ previous requests of foreign service providers like Twitter, Facebook and YouTube “to share content and access information” was earlier rejected because the code on the protection of personal data does not exist in Turkish law.
However, the Ankara Chief Public Prosecutor’s Office’s sources said a “Twitter investigation” is still continuing, stating that prosecutors are collecting evidence via displays on television and police cameras, as well as pictures in newspapers.
“Turkey signed the cybercrime agreement. However, foreign servers like Twitter and Facebook don’t give content and access information requested by prosecutors. Their reason is that there is no law for the protection of personal information in Turkey,” said Hakan Kızılarslan, an academic at Ankara’s Ufuk University. Kızılarslan said Turkey had not enacted this law since 1996, adding that it was currently waiting in Parliament.
He stated that the prosecutors’ requests to access content and information sharing within the framework of the Gezi Park investigation would be rejected by Twitter because “Turkey doesn’t have legal safeguards.”
The officials from the Transport Ministry said Twitter did not have a legal basis in the country, adding that the social network has to found a company according to Turkish Commercial Code. They noted that Facebook and YouTube used to be in the same situation but had since established companies in line with the code and now had a legal basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |