SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
[ Bericht 2% gewijzigd door Active_Topics op 14-06-2013 13:04:53 ]Active Topics
De enige echte vernieuwing van de X1 is de DRM en evt gebruik van de cloud. De rest is een doorontwikkeling van bestaande technologieėn, ik noem een kinect en multimediabox.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:46 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vergelijking zal vast niet volledig zijn, dan ben je wel even bezig. Viel me zo even snel op dat de meeste vernieuwingen van MS komen en niet van Sony en dat dat nu misschien ook wel zo is? Dus dat die online check/DRM wel losloopt.
En ja dat is het niveau van het Xbone topic.
???quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef CaasS het volgende:
Microsoft tot de Xbone.
Harde schijf,
online gaming,
Xbox live arcade,
nagenoeg perfecte controller.
Sony:
Blue ray
eye toy.
En nu:
Kinect.
Games delen via internet dus geen verouderd uitleen/ leen systeem.
All in one entertainment systeem, samenbrengen van verschillende vormen van entertainment.
Doordrukken aanbieden digitale content o.a. door restricties (Online Check/DRM).
PS4:
Xbox 360 controller kopiėren.
vrijheid indi developers.
Nog iets vergeten=
Ik zei het ookal in het Xbox topic, het is erg knap wat Sony heeft gedaan. De inhoud van de PS4 is maar 4 liter, de inhoud van de One bijna 8. De PS4 is ook bijna 2x zo plat, wat dat betreft is het bijna een PS3 slim.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:51 schreef Dutchguy het volgende:
Zag deze net op NeoGaf. Hij is echt klein:
[ afbeelding ]
Zet die pic in OPquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Ik zei het ookal in het Xbox topic, het is erg knap wat Sony heeft gedaan. De inhoud van de PS4 is maar 4 liter, de inhoud van de One bijna 8. De PS4 is ook bijna 2x zo plat, wat dat betreft is het bijna een PS3 slim.
Ik vind het ook een knap staaltje. Had het ook nooit verwacht dat hij zo klein zou worden. Hoe moet de PS4 Slim er dan wel uit komen te zien?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Ik zei het ookal in het Xbox topic, het is erg knap wat Sony heeft gedaan. De inhoud van de PS4 is maar 4 liter, de inhoud van de One bijna 8. De PS4 is ook bijna 2x zo plat, wat dat betreft is het bijna een PS3 slim.
Heeft de One een interne voeding (net als de PS4)?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:59 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, waar las je dat?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Heeft de One een interne voeding (net als de PS4)?
Edit: nee, externe voeding blijkbaar.
Geen standaard kabel:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:11 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, waar las je dat?
Volgens mij nog niet bekend hoe het hardwarematig gaat werken. Wat we wel weten is dat het de app voor op smartphones en tablets wordt, en de Vita kan het ook. Remote play wordt tevens verplicht voor veel titels.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:10 schreef CaasS het volgende:
Zonder troll
PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen. (uit de OP).
Is dat hetzelfde idee als 'snap' bij Xbone? Meerdere schermen tegelijk? Daar had MS toch die Ram voor gereserveerd? Hoe werkt dat bij PS dan?
Of is dit iets anders?
Dan is het helemaal knap van Sony dat ie zo klein is, komt nogal wat warmte van de voeding.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Geen standaard kabel:
[ afbeelding ]
Net als 360 (Slim):
[ afbeelding ]
YLOD!!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dan is het helemaal knap van Sony dat ie zo klein is, komt nogal wat warmte van de voeding.
Idd, werd over Xbone ook gezegd dat er nogal een ventilator inzit om dat ding koel te houden geloof ik, maar heeft dit ook niet te maken met Amerika (bigger = better) vs Japan waar ze van klein houden?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Dan is het helemaal knap van Sony dat ie zo klein is, komt nogal wat warmte van de voeding.
Japan gebruikt nog oude technologie zoals fax enz enz,maar de PS4 is wel heel goed gedaan(klein en compact)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:21 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
Maar 3 kilo!!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Idd, werd over Xbone ook gezegd dat er nogal een ventilator inzit om dat ding koel te houden geloof ik, maar heeft dit ook niet te maken met Amerika (bigger = better) vs Japan waar ze van klein houden?
Presentatie was ook wel leuk btw. Hoe die man van Sony die PS4 wat nonchalant met 1 hand vast hield. PS4 moet ook aardig licht zijn.
Okay.... en nu?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef rickyszz het volgende:
http://sketchfab.com/show/b7LzIm8JrnPw4GBDOMBNGYc39qM
Misschien moet je de 3D tekening eens draaien dan, als je dat denktquote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Okay.... en nu?
Hij lijkt recht van de voorkant en niet schuin
Onzin, Amerikanen houden evenmin van gigantische apparaten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:29 schreef CaasS het volgende:
[..]
Idd, werd over Xbone ook gezegd dat er nogal een ventilator inzit om dat ding koel te houden geloof ik, maar heeft dit ook niet te maken met Amerika (bigger = better) vs Japan waar ze van klein houden?
Presentatie was ook wel leuk btw. Hoe die man van Sony die PS4 wat nonchalant met 1 hand vast hield. PS4 moet ook aardig licht zijn.
Die USB poorten lijken niet bijzonder tactisch te zijn geplaatst. Doordat ze in die groef zitten, zullen sommige sticks nooit passen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:04 schreef rickyszz het volgende:
http://sketchfab.com/show/b7LzIm8JrnPw4GBDOMBNGYc39qM
Je hebt volgens mij van die tussenstukjes, als ie niet pastquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die USB poorten lijken niet bijzonder tactisch te zijn geplaatst. Doordat ze in die groef zitten, zullen sommige sticks nooit passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |