Misschien als je een ps plus abo hebt, zou inderdaad tof zijn maar anderzijds ik speel nu ook geen ps1/ps2 games meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
sowieso benieuwd of sony het zo gaat doen dat je je ps3 disk als verificatie kan gebruiken in je ps4 om een game ' gratis ' op gaikai te spelen
dat zou zo tof zijngeen gezeik meer met backwards compatible
ik zou ze weer gaan spelen als ik niet speciaal mn console hoef te pakken ervoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien als je een ps plus abo hebt, zou inderdaad tof zijn maar anderzijds ik speel nu ook geen ps1/ps2 games meer.
Misschien dat ik dan Ehrgeiz zou aanschaffen, bohh wat een bazengame was datquote:Op maandag 17 juni 2013 15:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou ze weer gaan spelen als ik niet speciaal mn console hoef te pakken ervoor.
laatst tekken gratis gehad bij tekken tag 2, en heb zowel fighting force, bomberman en resident evil2 gekocht... wat een bazengames
http://www.officialplayst(...)s-game-chat-finally/quote:One interesting thing that’s finally, finally coming is the near mythical cross game chat. Gara admits, “I suppose wasn’t delivered upon for PS3″, the explanation apparently because, “it became technology that would be difficult to place on the architecture we had in place”. As a result Gara says, “it was one to fix for PlayStation 4, and it is fixed”. So, just to clarify: is cross chat a part of PS4? “It’s there”.
Geen 100% garantie, maar wel een grote kans als je snel reserveerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
Is bij zo'n reservering gegarandeerd dat je je PS4 kunt ophalen op releasedag?
Damn het goede nieuws houdt maar niet opquote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar bij PS+ op de PS4 krijg je onder andere party chat
[..]
http://www.officialplayst(...)s-game-chat-finally/
Ik vraag me af of de PS4 überhaupt weet wat ie met een PS3 disk aan moet, maar als ie wel kan zien wat voor game erop staat zou dat een leuk systeem zijn ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:01 schreef Jimbo het volgende:
sowieso benieuwd of sony het zo gaat doen dat je je ps3 disk als verificatie kan gebruiken in je ps4 om een game ' gratis ' op gaikai te spelen
dat zou zo tof zijngeen gezeik meer met backwards compatible
quote:ociale features en auto-updates PS4 niet achter PS Plus
18 jun. 2013 11:42 / Gewijzigd 18 jun. 2013 11:42 / Door: Marcel Vroegrijk / 0 reacties / Bron: VideoGamer
Volgens een Sony-woordvoerder is er geen PlayStation Plus-abonnement nodig om de sociale features van de PlayStation 4 te gebruiken. Ook zouden "auto-updates" voor iedereen beschikbaar zijn, aldus Sony UK's managing director Fergal Gara tegenover VideoGamer.
"De sociale features van de PS4- en PS4-games horen niet bij het abonnement, dingen als auto-updates op PS4 vallen ook buiten PlayStation Plus, dus we proberen zo gebalanceerd en eerlijk mogelijk te zijn", aldus Gara. Het is overigens niet duidelijk of het zowel om automatische firmwareupdates gaat als om patches voor PS4-games.
Tijdens de E3-presentatie van Sony was er namelijk een slide te zien waarop stond dat "automatic game updates" een feature van PS Plus zijn. Evenmin is bekend wat precies bedoeld wordt met sociale features. Waarschijnlijk hoort hier de mogelijkheid om gameplay te delen via social media bij. Hier is namelijk een speciale knop voor ingeruimd op de PS4-controller.
Dat was toch al soort van duidelijk tijdens de aankondigingspresentatie? Ze reserveren een stukje hardware dedicated aan downloaden / updaten en installeren zodat de gebruiker daar zo min mogelijk last van heeft.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat was toch al soort van duidelijk tijdens de aankondigingspresentatie? Ze reserveren een stukje hardware dedicated aan downloaden / updaten en installeren zodat de gebruiker daar zo min mogelijk last van heeft.
Voor mij is dat juist 1 van de redenen om enthousiast te worden van de PS4, dit en de 'sleep mode'.
Lijkt me zonde om een dergelijke functie achter een betaalde dienst te stoppen.
Op de vita vind ik het ook heerlijk om dat ding in de slaap modus te gooien en later, wanneer ik een paar minuten over heb, instant verder kan gaan.
quote:Tijdens de E3-presentatie van Sony was er namelijk een slide te zien waarop stond dat "automatic game updates" een feature van PS Plus zijn.
Misschien dat ze, net als nu met PSN+, op een bepaald in te stellen tijdstip automagisch worden binnengehaald in plaats van het pas te downloaden wanneer je zelf online gaat / je machine aanzet.quote:
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien dat ze, net als nu met PSN+, op een bepaald in te stellen tijdstip automagisch worden binnengehaald in plaats van het pas te downloaden wanneer je zelf online gaat / je machine aanzet.
Ach, we zullen het zien. Ben erg blij dat PSN+ meegaat naar de PS4.
Andere hardware. Forget it.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen worden
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no problemo.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Idd, ik hoop wel dat de digitale PS3 games dadelijk ook op de PS4 gespeeld kunnen worden
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no problemo.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
dere hardware. Forget it.
Misschien via Gaikai. maar als dat niet wordt aangeboden staat d ps3 nog thuis om de games te spelen, no
Beyond komt toch ook op PS4quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef n8n het volgende:
Ik wacht nog wel ff met de ps4. Met games als the last of us en beyond red ik me nog wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |