Ik kijk eigenlijk best uit naar PlanetSide 2, dus omdat die Free to play is, ernaast max. 2 games. Battlefield 4 en Diablo 3 waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:06 schreef Jimbo het volgende:
damn word een duur dagje
ik ga
Watchdogs ()
fifa 14
knack
marvel heroes (lego![]()
)
battlefield 4
(diablo 3 als ie uit is)
sowieso allemaal halen, en wie weet komen dr nog wel meer verassingen rond die dato
Verwacht je daar echt problemen mee? Hier in de stad zullen er vast gewoon genoeg zijn op de releasedagquote:Op maandag 17 juni 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
even wachten op bart smit en mediamarkt voor de release aanbiedingen
ik heb nu 3 ps4's in pre-order staan (allemaal acceptgiro)
mag toch hopen dat ik er een op de eerste dag heb, al ga ik nogsteeds voor mediamarkt/bart msit als ze een actie hebben
ja de f2p komen sowieso op mn hdd.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk best uit naar PlanetSide 2, dus omdat die Free to play is, ernaast max. 2 games. Battlefield 4 en Diablo 3 waarschijnlijk.
ik woon in een dorpquote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Verwacht je daar echt problemen mee? Hier in de stad zullen er vast gewoon genoeg zijn op de releasedagMisschien dat het in die afgelegen dorpjes oid anders is
vind dat nu al preorderen best nutteloos
Het zal niet de eerste console zijn die direct is uitverkocht, als je m graag op launchday wilt hebben is pre-orderen geen gek idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef poker4lifee het volgende:
vind dat nu al preorderen best nutteloos
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kan best waar zijn danquote:Op maandag 17 juni 2013 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste console zijn die direct is uitverkocht, als je m graag op launchday wilt hebben is pre-orderen geen gek idee.
Hoe eerder je reserveert hoe hoger je in de ''pikorde'' staat natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kanb est waard zijn danJa als dat echt zo is, is het misschien wel handig. Alleen om het dan nu al te doen..
Ze plannen een wereldwijde release. De console is ongekend populair. Ik verwacht ook niet echt problemen, maar het is een fijn gevoel om hem gereserveerd te hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
met ps1/2/3 iig geen probleem gehad en gewoon op de releasedag kunnen halen. Maarja ik ben maar 1 iemand natuurlijk dus kan best waar zijn danJa als dat echt zo is, is het misschien wel handig. Alleen om het dan nu al te doen..
Dat lukt alleen Apple in Nederland tot nu toequote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Ze plannen een wereldwijde release. De console is ongekend populair. Ik verwacht ook niet echt problemen, maar het is een fijn gevoel om hem gereserveerd te hebben.
Ik zie nu al mezelf in een megalange wachtrij staan.
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdamquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lukt alleen Apple in Nederland tot nu toe
Al die huisvrouwen bij de H&M bij zogenaamde designmeuk tel ik ook niet meequote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdam
[ afbeelding ]
Of wilde je het beperken tot techniek bedrijven?
bijenkorf uitverkoopquote:Op maandag 17 juni 2013 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die huisvrouwen bij de H&M bij zogenaamde designmeuk tel ik ook niet mee
Ja, laten we er een opsommingstopic van maken waar huisvrouwen hun tijd mee verdoenquote:
nachtlancering mediamarkt rotterdam word gekkenhuis zeg ik jequote:Op maandag 17 juni 2013 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, laten we er een opsommingstopic van maken waar huisvrouwen hun tijd mee verdoen
Ik verwacht geen rijen voor de winkels. En anders succesIk kijk eerst welke bundels leuk zijn
Gloeiende. Dan maar hopen dat tenminste Beyond cross-platform wordt.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Gaikai is pas beschikbaar in 2014, en wordt gefaseerd uitgerold.
Beter is Gaikai wel snel beschikbaar, dan kan ik áls ik de PS4 haal tenminste al die PS3 games spelen die ik nu gemist hebquote:Op maandag 17 juni 2013 13:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Gloeiende. Dan maar hopen dat tenminste Beyond cross-platform wordt.
Wel een totaal niet te vergelijken situatie. Duizenden winkels waar je de ps3 kan kopen bij de releasequote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opening Abercrombie & Fitch in Amsterdam
[ afbeelding ]
Of wilde je het beperken tot techniek bedrijven?
Heb daar niet zoveel hoop voor, aangezien ze en ergens 2014 zeiden en dat het eerst naar Amerika komt, en later pas EU.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter is Gaikai wel snel beschikbaar, dan kan ik áls ik de PS4 haal tenminste al die PS3 games spelen die ik nu gemist heb
Nee, ik ga er ook vanuit dat dat op z'n vroegst half 2014, eind 2014 zal worden, maar een mens mag dromen toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel een totaal niet te vergelijken situatie. Duizenden winkels waar je de ps3 kan kopen bij de release
[..]
Heb daar niet zoveel hoop voor, aangezien ze en ergens 2014 zeiden en dat het eerst naar Amerika komt, en later pas EU.
Jij hebt dromen over backwards compatibility?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, ik ga er ook vanuit dat dat op z'n vroegst half 2014, eind 2014 zal worden, maar een mens mag dromen toch?
Je snapt me wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Jij hebt dromen over backwards compatibility?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |