5 ¤ per maand extra bovenop je tel. abboquote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:57 schreef sp3c het volgende:
nice ... ik zou het gewoon voor de grap een keer nemen
wat kost dat?
jups maarja dan mag je wel binnen 8 klokuren een monteur voor je deur verwachtenquote:
tsjaquote:
zulke contracten zijn er inderdaad wel maar die krijg ik niet aan de lijn bij MKB hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:04 schreef sp3c het volgende:
wij verliezen meer dan 250 euro's per uur als de verbinding wegvalt maar das gewoon tijdens kantooruren
als dat binnen het uur niet gefixed is gaat de provider failliet
weet alleen niet of dat nog steeds kpn is
maar je kent die mensen wel die met een tweemanskantoortje 50.000 euro per uur kwijt raken als iets niet werktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:07 schreef sp3c het volgende:
klinkt logisch idd
niet een heel klein bedrijf
opscheppersquote:
ik moet daar een keer etenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:12 schreef Toekito het volgende:
sp3c: http://nl.wikipedia.org/wiki/Heart_Attack_Grill
Ik krijg trek!
MPG, JJDJ en ik ookquote:
Zit Jokers Jawoord te kijken en het ziet er wel chill uit daar. Wel beetje vet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:15 schreef sp3c het volgende:
op zeker dat ik die quadruple bypass burger opkrijg
Hoop dat er een ziekenhuis vlakbij zitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:16 schreef sp3c het volgende:
ja naja het is niet voor iedere dag nee maar eentje moet ik wel kunnen hebben
ze spanken je als je je bord niet leeg eet.....dus wie weet is het niet eens erg als je het niet op krijgt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:20 schreef sp3c het volgende:
ja das misschien wat problematisch
maar de serveersters lopen rond in cat dr verpleegsterspakje, dat moet helpen
ik moet daar echt heenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze spanken je als je je bord niet leeg eet.....dus wie weet is het niet eens erg als je het niet op krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |