Dit is precies waar ik mij aan ergerde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:13 schreef NutKees het volgende:
Nou, daar komt ie nog een keer dan:
[ afbeelding ]
Dit is toch een kwestie van de moeilijkheidsgraad aanpassen? Op survivor heb je heel wat minder supplies en geen 'listen-mode'.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo vond ik dat er teveel supplies en kogels waren voor een echt survival gevoel en was dat luisteren te sterk. Ik had liever gezien dat je een indicatie kreeg van waar de vijanden waren, in plaats van dat je hun exacte locatie krijgt.
Survivor heb ik nog niet geprobeerd. Misschien dat ik dat doe als ik de singleplayer ooit nog eens doorspeel, op dit moment heb ik daar niet zo'n interesse in. Ik vind het vaak ook jammer als je een moeilijkheidsgraad moet vrijspelen, want ik speel een singplayer zelden twee keer achter elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Dit is toch een kwestie van de moeilijkheidsgraad aanpassen? Op survivor heb je heel wat minder supplies en geen 'listen-mode'.
Volgens mij weet de game heel goed waar een NPC moet lopen om niet op te vallen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef The_Substitute het volgende:
Jullie denken volgens mij veel te makkelijk over 'AI'.
dat zeg ik niet maar toch is het grappig wat je ze af en toe ziet doenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:32 schreef The_Substitute het volgende:
Jullie denken volgens mij veel te makkelijk over 'AI'.
Datgene waardoor ik doorkreeg dat Ellie e.d. niet gezien werden, was een combinatie van een scripted event en leveldesign: dat gedeelte in...quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens mij weet de game heel goed waar een NPC moet lopen om niet op te vallen.
Of althans, dat kan het. Helaas lijkt het erop dat ze bij The Last of Us ervoor gekozen hebben om alle NPCs onzichtbaar voor elkaar te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Concluderend, idd.quote:
Het is echt beter dan elke keer weer de lul te zijn omdat ze krampachtig probeert echt te doen, maar je dus verlinkt omdat jij daar stondquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Concluderend, idd.![]()
Dat het je even uit de illusie haalt, jammer, maar daar kijk ik maar doorheen.
De game weet beter dan de speler waar een NPC wel en niet kan lopen om niet gezien te worden. Volgens mij moet het best haalbaar zijn om een karakter uit het zicht te houden op het moment dat de speler sluipt en pas te laten rennen of schieten wanneer de speler dit doet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt beter dan elke keer weer de lul te zijn omdat ze krampachtig probeert echt te doen, maar je dus verlinkt omdat jij daar stond.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Datgene waardoor ik doorkreeg dat Ellie e.d. niet gezien werden, was een combinatie van een scripted event en leveldesign: dat gedeelte in...Ik kon die twee die de trap naar beneden namen gewoon vastgrijpen en wurgen, die voorste merkte niet eens iets toen ik de achterste pakte en het maakt toch geluid, ik maakte er misbruik van maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het probleem veelal is dat ze te veel infected en survivors in een te kleine speelruimte hebben gestopt. Als ze beter zouden reageren zou je volgens mij dubbel zo lang over het spel hebben moeten doen om echt te observeren in welk patroon je vijanden lopen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Ik vind de eerste 3 uur geweldig, daarna krijgt het verhaal m.i. een korte inzinking om daarna weer goed verder te gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:25 schreef CoExist het volgende:
Ben nu een paar uur aan 't spelen maar ik ben nog niet overdonderd ofzo...
Nou ja, ik heb het een paar keer gehad dat ik ergens achter moest duiken waar Ellie al zat, en toen moest ze toch echt opbokkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
De game weet beter dan de speler waar een NPC wel en niet kan lopen om niet gezien te worden. Volgens mij moet het best haalbaar zijn om een karakter uit het zicht te houden op het moment dat de speler sluipt en pas te laten rennen of schieten wanneer de speler dit doet.
Maar nu ben ik ook de superieure rekenkracht van een PC gewend natuurlijk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:32 schreef Gezicht het volgende:
Net uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door SToRM81 op 18-07-2013 12:18:04 ]PSN id: NL_SToRM
Dat soort momenten vond ik dan wat minder erg. Dat ze zo'n beetje in mij kroop of dat ze wel achter iets zat maar dat ze daar niet heel goed verstopt was. Dat bedoel je toch? Ik vond vooral de echte extremen irritant, dat ze een pirouette doet voor de neus van een zombie. Of nog vervelender, dat ze gewoon midden tussen een groep hunters teleport.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het een paar keer gehad dat ik ergens achter moest duiken waar Ellie al zat, en toen moest ze toch echt opbokken.
Ze had natuurlijk gezien moeten worden, maar ja, in het echt zou je haar ook niet ff hebben weggerot natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zouden dit spel gewoon coop moeten maken, dan is het nog eens 10 keer beter
Het feit dat je dan samen kogels en dergelijke moet delen kan dan ook erg interessant worden.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef SToRM81 het volgende:
Ze zouden dit spel gewoon coop moeten maken, dan is het nog eens 10 keer beter
Het feit dat je dan samen kogels en dergelijke moet delen kan dan ook erg interessant worden.
[..]Coop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |