<spoilervrij>
Wel een grappig detail, dat mevrouw Marlene 'Queen Firefly' wordt gespeeld door de actrice die Alyx Vance stem geeft in Halflife 2. En dat het gedeelte op de daken + die zolderkamer waar je haar in het begin volgt, lijkt op de daken waar je in HL2 over heen loopt, vlak voordat je Alyx voor het eerst ontmoet. Toeval?

Ik speel op Hard, en het enige wat me zo ver tegenstaat, is idd dat die bakstenen en flessen steeds terug spawnen. Ze liggen op zo veel plekken en toch liggen er steeds weer nieuwe op plekken waar je ze al had opgepakt. Dat vermindert voor mij dat overlevingsgevoel van 'gebruiken wat je voor handen hebt'. Ik hoop dat dat op de Survivor-mode weg is. Ik heb daarbij nog geen raar AI-gedrag gezien (misschien dat te veel mensen hier op normal of easy spelen

). De af en toe lagere textures ( e.a. grafische oneffenheden) bederven de ervaring geenszins, vind het dus niet noemenswaardig.
Wel tof dat ze gedeeltes die bekend waren uit de uitgebrachte teasers/gameplay-video's grotendeels hebben veranderd/aangepast, zodat het allemaal niet te herkenbaar aanvoelt. Ben er tot nu toe zeer over te spreken en het wordt ook steeds beter hoe verder je komt. Ben nu bij het gedeelte dat...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TLoU maakt tot zo ver de beloftes waar, goeie lichteffecten, leveldesign (met veel oog voor detail), karakters, verhaal en toffe gameplay...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
HeatWave
Apex Predator
quote:
Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef z0rz0r het volgende:ik probeer trouwens het meeste te sluipen, want met een totaal van 29 kogels is het knap lastig om 8 vijanden af te maken, maar meestal gaat het mis en beland ik alsnog in een vuurgevecht
hebben jullie hier ook last van?
ja, ik was vaak toch opeens de lul

. Altijd een shiv of 3 hebben helpt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
quote:

blasphemy!!!
controls werkten super, gameplay, sfeer, zelfs, op easy is het af en toe behoorlijk pittig.
heb in tijden niet een game gehad, waar ik echt ingesleurd ben in het verhaal en de sfeer.
En voor het eerst sinds FF7 had ik zowaar een emotioneel momentje.. al na een paar minuten in de game
Er staat nog een vraag voor u open!!
theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
quote:
Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef z0rz0r het volgende:ik probeer trouwens het meeste te sluipen, want met een totaal van 29 kogels is het knap lastig om 8 vijanden af te maken, maar meestal gaat het mis en beland ik alsnog in een vuurgevecht
hebben jullie hier ook last van?
Ik heb het eerste stuk tot aan de ontmoeting met Ellie, gered op moeilijk zonder een kogel af te vuren en niet 1 keer dood gaan..
moet wel zeggen dat mijn ps3 controller het aardig heeft moeten ontgelden door zweet handjes
btw lol
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:
Ik was dus niet de enige die dat dacht!
What do you mean what do I mean?
Ik heb toch al eens meegemaakt dat een militair mijn gewurgde militair vond, hij sloeg wel degelijk alarm.