Spel is zeker niet kort.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:24 schreef DeParo het volgende:
Jammer dat je die topspellen al zo snel kan uitspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 03:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Spel is zeker niet kort.
Niet lezen als je niet wilt weten hoe lang het spel ongeveer duurt.Dat vind ik dus vrij kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef eight het volgende:
[..]
De game was voor de release al gelekt dus dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn.
Vandaar al die bugs? Heb je het trouwens over de Media Kit editie/reviewdisc waarvan er maar 2505 stuks van zijn of een andere versie?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?
Probleem is al gefixed. http://www.psx-sense.nl/1(...)mpje-met-de-servers/quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Fuck die shit zeg.
Gisteren gekocht, meteen paar uur gespeeld, wil je vandaag verder, weg savegame, welkom in de prologue.
Of je ff 4 uur overnieuw wil doen, welke debiel test dit soort spellen?.
Klopt, het staat nu blijkbaar op 'niet (meer) leverbaar'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:41 schreef Evi_90 het volgende:
Niet kunnen vinden voor die prijs, helaas.
Und?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klopt, het staat nu blijkbaar op 'niet (meer) leverbaar'.
ik ga maar even checken of mijn order er nog staat
mediakitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:43 schreef rakotto het volgende:
[..]
Vandaar al die bugs? Heb je het trouwens over de Media Kit editie/reviewdisc waarvan er maar 2505 stuks van zijn of een andere versie?
Nee, retailversie. Omgebouwde ps3 kan dit gewoon spelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
is gewoon de debugversie die twee weken geleden al geven was aan pers. De game is niet gelekt en al zou dat zijn, hoe wil je het gaan spelen?
Doe ik ook altijd. Telkens ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:22 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Probleem is al gefixed. http://www.psx-sense.nl/1(...)mpje-met-de-servers/
Verder sla ik altijd zelf op als ik stop. Gewoonte. Gelukkig was het probleem al verholpen, want ik speelde 's avonds pas.
Dus de Mediakit is een andere code dan de final/retail code?quote:
De mediakit heeft wat prullaria erbij. Ik heb er twee, een voor een debug (dat is misschien net andere code, in ieder geval geen cloudsaves) en een voor de retail. Casettebandje met de soundtrack, dat soort dingen. En de survivalDLC, maar die heb ik niet gebruikt. Kan ook niet, want ik kan de DLC code voor debug niet invoeren. Iets met niet online mogen met het apparaat, vandaar ook geen cloudsavesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus de Mediakit is een andere code dan de final/retail code?! Weet je toevallig wat de verschillen zijn?
De inhoud van de mediakit ken ik wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mediakit heeft wat prullaria erbij. Ik heb er twee, een voor een debug (dat is misschien net andere code, in ieder geval geen cloudsaves) en een voor de retail. Casettebandje met de soundtrack, dat soort dingen. En de survivalDLC, maar die heb ik niet gebruikt. Kan ook niet, want ik kan de DLC code voor debug niet invoeren. Iets met niet online mogen met het apparaat, vandaar ook geen cloudsaves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |