¤14,99 manquote:
Update is voor de gewone game hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef CoExist het volgende:
Renkerdekenker!
40 minuten voor de download!
10 minuten voor het installeren!
Krijg ik opnieuw een update download voor de game van 131MB. Geeft dat ding een error aan...
idemquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga er van het weekend even mee bezig.
Wel dom dat het niet in het DLC menu staatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PS store, en dan staat hij op het hoofdscherm.
Ik las het ja. 2.5 uur speeltijd en dat voor 15 euroquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:45 schreef Friday12 het volgende:
Wel beetje karig voor 15 piek![]()
![]()
![]()
Ik wil meer van The Last of US![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Ben nu bezig met de review idd en dat is toch echt wel een minpunt. Al is er wel veel aandacht aan de content besteed, dat zie je wel terug. Door de prijs wordt het een twijfel voor veel mensen denk ik, als je weet dat het echt in twee uur te doen is, en dan ben ik nog rond gaan zoeken, dus niet als een haas gaan racen naar het eind.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef eight het volgende:
[..]
Ik las het ja. 2.5 uur speeltijd en dat voor 15 euro![]()
![]()
Niet zo vreemd dat de dlc's een steeds slechter imago krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je puur de actie zoekt dan is ie erg saai ja. Ik vind zelf de verdieping van het verhaal erg tof. krijg nu spontaan zin nog een run te doen van het hele spel. Wel op de lastigste moeilijkheidsgraad natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef PicoMMP het volgende:
WTF.. uitgespeeld. Net toen het leuk werd...![]()
Bagger DLC
Ik vond dat gedeelte met Riley en Ellie met dequote:Op zondag 16 februari 2014 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je puur de actie zoekt dan is ie erg saai ja. Ik vind zelf de verdieping van het verhaal erg tof. krijg nu spontaan zin nog een run te doen van het hele spel. Wel op de lastigste moeilijkheidsgraad natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt te langdradig.
Daarbij had het nog wel iets langer door mogen lopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Last of Us zelf had ik maandag pas gehaald en donderdag uitgespeeld, dus voorlopig geen TLOU meer. Was wel erg tof![]()
Ik hoop dat er een vervolg komt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:53 schreef Pheno het volgende:
De ene kant zou een vervolg erg tof zijn, aan de andere kant: waarover moet het nog gaan om ons te verrassen? Laat het ze aub niet uitmelken, nog een persoon die immuun is of weet ik het wat, want dan wordt het een herhaling van zetten.
Dus al zou het eindigen heb ik er vrede mee, tof verhaal, uitstekende gameplay, vermaak zoals het hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht inderdaad geen Call of Duty. Ik overdrijf echt niet als ik schrijf dat de echt actievolle momenten op een hand te tellen zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 13:56 schreef static het volgende:
Geen aanrader dus als je van actie houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |