quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
dat was wel jammer ja maar de gameplay/story was gewoon super sterkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef CoExist het volgende:
En uitgespeeld, credits met mooie muziek rollen over mijn scherm... Redelijk goede game die behoorlijk leentjebuur speelt met Uncharted en diverse film scripts.
Vond trouwens dat er opvallend weinig verschillende "infected" monsters in de game zaten.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er een vervolg komt, kan die beter met andere personages gedaan worden en in een ander gebied (Europa?) of andere periode (net na de outbreak of juist véél later).
Voeg maar toe; Cheatsfun.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Iemand zin om samen multiplayer te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef Slayage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Netjes gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bijna alles gehaald wat er te halen valt in de multiplayer, alleen die skullmask nog.
Staat in de wachtrij, als ik thuis kon vanavond de PS3 maar even afstoffenquote:
Ik heb precies hetzelfde, schaf nooit DLC aan. Maak nu graag een uitzonderingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:25 schreef Dutchguy het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om DLC's in de ban te doen omdat ik eigenlijk vind dat je te veel betaald voor wat je krijgt, maar TLOU is natuurlijk een uitzondering. Die kan ik niet laten liggen. Goddelijke game.
Same herequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, schaf nooit DLC aan. Maak nu graag een uitzondering
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook graag de dlc kopen, alleen heb ik de game verkocht, niet wetende dat er een single player dlc zo komen
Hetzelfde hier..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Slayage het volgende:
ik wil ook graag de dlc kopen, alleen heb ik de game verkocht, niet wetende dat er een single player dlc zo komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |